נוהל חדש בכל התיכונים

נוהל חדש בכל התיכונים ../images/Emo4.gif

כשמורה נכנס,צריך לעמוד עד שהוא אומר לשבת. ככה זה בכל התיכונים,ביררתי עם חברים מהרצוג,כצנלסון וגלילי. אני ממש לא חושבת שזה ילך למרות שאין לי התנגדות לעשות את זה. כמובן שזה מגדיל את ההירכיה אבל..לא יודעת. זה כדאי לדעתכם?
 

Super Chuly

New member
אם...

אם זה מחזיק יותר משבוע, מקסימום חודש (וזה ממש אופטימי מצידי) אני כרוב ליהי :)
 

ZX912

New member
איזה חוק מעפן

המורה אמרה שזה "שיהיה הפסקה בין ההפסקה לשיעור", כאילו במקום שישר שהמורה תיכנס ונתחיל ללמוד, נעמוד, היא תבוא ותגיד לנו לשבת, ואז נתחיל ללמוד. כן, גם אני לא הבנתי מה הקשר..
 

Pipe Dreamer

New member
היה את זה לפני שנתיים

גם אני לא חשבתי שזה יעבוד, ועובדה שבמשך שנה כמעט בכל שיעור היינו קמים (וזה עוד היה בחטיבה!) כשהמורה היה נכנס. בד"כ זה היה פשוט לא להתיישב כשהוא נכנס, כי גם ככה נמצאים הרבה בכיתה ועומדים ומדברים.
 
אני לומדת בבצפר דתי..

וגם לנו יש את זה ותאמת זה תלוי במורה יש כאלה שלא אכפת להם אז כולם ישובים ולא שמים לב... ויש את המורים האלה שאומרים "לעמוד" אז עומדים ואחרי שניה יושבים..דפוק קצת אבל מה נעשה? וזה יענתו בשביל הכבוד
 

Super Chuly

New member
תראי

אני בעיקרון בעד, אני גם בעד לקרוא למורה גב. X או מר. Y, מתוך כבוד, כדי ליצור דיסטנס, הבעיה שבמשרד החינוך חושבים שאם הם רק יגידו את זה אז כולם יעשו את זה פתאום. לדעתי יש להתחיל את זה בכיתה א', וככה להעמיק את המסר של לכבד את המורה... מי שנמצאים כבר 11 שנה במערכת לא יעשו דבר כזה כי הם לא רגילים... ליהי :)
 

badboy3919

New member
לא באמת יבצעו את זה...

כבר פגשנו את רוב המורים שלנו ואף אחד מהם לא ביקש שנעמוד כשהוא מגיעה. שטויות של משרד החינוך ובעיקר בכפר סבא.
 

inko

New member
המורים שלי די אוהבים את זה

יש לי רק איזה מורה אחד שלא אכפת לו מזה,חלק מהמורים נראים עושים את זה כי זה חוק וחייבים לעשות אותו והשאר אוהבים,לפחות נראה ככה.
 

D o o S h a

New member
אצלנו

יש מורה אחת שעושה את זה, ורק לכיתה שלנו!! כבר משנה שעברה. וזה עובד מצוין. רק כי היא קשוחה ומפחידדההה ואם מישהו לא עומד.. סופו הגיע.
 

ba r2 0 1 0

New member
אם אני לא טועה

גם אצלנו (בבר-לב) יש רק מורה אחת שעושה את זה... אני לא לומד איתה אבל קוראים לה מלכה ואם היא עדיין עושה את זה אז היא היחידה בבר-לב...
 

Shugyman

New member
היא עשתה את זה בשבוע הראשון

אבל היא ראתה שלא הולך לה והפסיקה
 

Double U

New member
הנה תלמיד שלה../images/Emo3.gif

למזלי, בפיסיקה אני לא לומד עם שאר הכיתה אלא במקבץ מיוחד שהוא שילוב של קבוצה קטנה של ילדים מכמה כיתות בשכבה. עוד כשהייתי בכיתה ו', שמעתי על המורה הזאת (מלכה) דברים רעים והיא אפילו אז לא לימדה בבר לב.
 

Hadarmitt

New member
זה מזה שטויות!

עשו לנו את זה שנה אחת בבן צבי....ממש לא הלך... כל המורים נראה לי שכחו מזה או שפשוט לא אהבו את זה... חוץ ממורה אחת שממש הקפידה =/ עכשיו בגלילי התחילו עם זה....חודש מקסימום אני נותנת לזה...!
 
אני דווקא בעד- תתפלאו

שהייתי תלמידה חשבתי לעצמי שזה הדבר הכי נורא בעולם, חשבתי שמורה שלא מכבד אותי מדוע שאכבד אותו, ולמה ליצור בכלל את המעמדות האלו. היום אני רואה את זה אחרת- אני רואה כמה חוסר כבוד יש כלפי מורים שהם אנשי החינוך שלנו, הם נותנים לנו לרכוש ידע. בארץ מורים זה מקצוע כל כך לא מוערך ולפחות בקטע הזה שיתנו להם שניה של כבוד. לדעתי זה לא יעבוד כי קשה לתלמידים לתת כבוד למורים. אבל אם באמת יחדירו את זה אני בעד.
 
בוא נגיד ש...

אנחנו כבר שלושה ימים בבית הספר... ועד היום- לא קמנו למורים... אלא אם כן- הרב נכנס לכיתה או שהמנהלת... וגם לא העירו לנו...
 
למעלה