נוזל נגד תקרים - צריך הסבר ואיפה לקנות?
אני יודע שיש פנימיות שנמכרות כשהן כבר מלאות בזה. למעשה, באחת הפנימיות באופניים שיש לי כרגע יש כבר את החומר הזה. "מכרו" לי אותה בחנות האופניים ואני לא מצטער. (קוצים קטנים בצמיגים היו עושים לי את המוות ועכשיו, כבר יותר מ-6 חודשים לא היה לי פנצ'ר (אני רוכב כל יום בכל מיני תנאי שטח). להגיד ש-"אין פנצ'ר" זה, כנראה, לא מדוייק. אני מוכן להתערב שישנם לפחות מספר קוצים שתקועים לי כרגע בפנימית הזאת אבל הנוזל הזה שיש בפנים סותם את החורים.
אני עומד לקבל אופניים 4.0 על 26. לא מאמין שאוכל להשיג בארץ (או להביא מחו"ל) פנימיות בגודל הזה עם הנוזל הזה כבר בפנים. לכן, אצטרך לעשות את פעולת המילוי בכוחות עצמי.
יש את המוצר הזה:
https://www.youtube.com/watch?v=BeWSrtxkXmY
ואז יש אותו באיביי:
https://www.ebay.com/itm/Z-sealant-...348893?hash=item36541be79d:g:HbUAAOSwIGZdehms
החומר עצמו זה לא מספיק. צריך מזרק, צינור, מפתח מיוחד לפרק את הפטמה (שרדר)... בקיצור, זה קצת סיפור אבל אין לי ברירה, אני חייב להכנס לזה. משלוח לארץ של הליטר ההוא יוצא כ-150 ש"ח.. אני לא מופתע אבל כאילו WTF?..
חייב להיות לזה פתרון אחר. ראיתי מוצר דומה בארץ שמוגדר כ"מתקן פנצ'רים". לצערי, לא יכול למצוא את הקישור. המחיר שם היה "שפוי" אבל לא נראה לי שזה בשבילי. אני צריך "אמצעי מניעה", משהו שמתחיל לפעול ברגע שמתחילה זליגה של אוויר, לא משהו ששופכים לתוך הגלגל כשכל האוויר כבר ירד.
עכשיו לשאלות הטכניות:
כמה זמן דבר כזה "מחזיק"? כשאני מחליף צמיגים אני גם מחליף את הפנימיות (מנצל את הזדמנות) וזה משהו כמו אחת לשנה אבל עם פנימיות 4.0 על 26 שאני כל פעם אזמין מחו"ל זה יהיה יקר ולא רצוי. אני צריך לדעת כמה זמן החומר הזה ממשיך להיות שווה משהו. הרי מוסיפים אוויר לגלגל מדי פעם אפילו שאין פנצ'ר, ז"א נוסף לשם חמצן טרי שאמור לעשות משהו לנוזל הזה. באיזה שלב הוא "מתייבש" או מפסיק להוות "דבק לסתימות"? מה שמביא אותי לשאלה הבאה.
אני נוהג להוריד קצת אוויר מהגלגלים כשאני מגיע לשטח ולנפח חזרה כשאני עולה שוב על הכביש. ניסיתי לעשות את זה כשיש לי את החומר הזה בפנימית ומן הסתם, ביחד עם האוויר יצא לי משם קצת מהנוזל. (זה נמרח לי על האצבעות, החומר הזה מסוכן?). קשה לי להאמין שהחומר עצמו לא מושפע מתחלופה מתמדת של אוויר שהוא בא עמו במגע, או שאני טועה?
איזו כמות כדאי בכלל להביא? בוידאו הם מדברים על 60 מ"ל לגלגל אבל לגלגלים שיהיו לי זה אמור להיות לפחות כפול מזה.
שווה להביא כמות במכה או שזה בעיה? אני לא חנות אופניים ואני הולך למלא רק את הגלגלים באופניים שלי. נגיד שהבאתי ליטר, לקחתי משם רבע מהכמות, זה יכול לשבת על המדף עד לפעם הבאה שאני אצטרך למלא, נגיד שנה? כל פעם שלוקחים חומר מהבקבוק, במקומו נכנס אוויר (שכולל חמצן), מה זה עושה לחיי המדף? אפשר להכניס את זה למקרר? או אולי כדאי להקפיא?
עד כמה החומר הזה מסוכן? ראיתי כאלה שמפרסמים "ללא אמוניה". ז"א שאצל כל האחרים זה עם אמוניה? זה בהחלט הדליק אצלי נורה אדומה.
טוב, זה בערך הכל. מאוד אשמח להכוונה: מה לקנות, איפה לקנות, מה לעשות, איך לעשות, מה לא לעשות. סליחה שחפרתי אבל זהו נושא קצת מורכב. אולי יש בלוג שיענה לי על כל השאלות? (אני קורא אנגלית).
תודה!
אני יודע שיש פנימיות שנמכרות כשהן כבר מלאות בזה. למעשה, באחת הפנימיות באופניים שיש לי כרגע יש כבר את החומר הזה. "מכרו" לי אותה בחנות האופניים ואני לא מצטער. (קוצים קטנים בצמיגים היו עושים לי את המוות ועכשיו, כבר יותר מ-6 חודשים לא היה לי פנצ'ר (אני רוכב כל יום בכל מיני תנאי שטח). להגיד ש-"אין פנצ'ר" זה, כנראה, לא מדוייק. אני מוכן להתערב שישנם לפחות מספר קוצים שתקועים לי כרגע בפנימית הזאת אבל הנוזל הזה שיש בפנים סותם את החורים.
אני עומד לקבל אופניים 4.0 על 26. לא מאמין שאוכל להשיג בארץ (או להביא מחו"ל) פנימיות בגודל הזה עם הנוזל הזה כבר בפנים. לכן, אצטרך לעשות את פעולת המילוי בכוחות עצמי.
יש את המוצר הזה:
https://www.youtube.com/watch?v=BeWSrtxkXmY
ואז יש אותו באיביי:
https://www.ebay.com/itm/Z-sealant-...348893?hash=item36541be79d:g:HbUAAOSwIGZdehms
החומר עצמו זה לא מספיק. צריך מזרק, צינור, מפתח מיוחד לפרק את הפטמה (שרדר)... בקיצור, זה קצת סיפור אבל אין לי ברירה, אני חייב להכנס לזה. משלוח לארץ של הליטר ההוא יוצא כ-150 ש"ח.. אני לא מופתע אבל כאילו WTF?..
חייב להיות לזה פתרון אחר. ראיתי מוצר דומה בארץ שמוגדר כ"מתקן פנצ'רים". לצערי, לא יכול למצוא את הקישור. המחיר שם היה "שפוי" אבל לא נראה לי שזה בשבילי. אני צריך "אמצעי מניעה", משהו שמתחיל לפעול ברגע שמתחילה זליגה של אוויר, לא משהו ששופכים לתוך הגלגל כשכל האוויר כבר ירד.
עכשיו לשאלות הטכניות:
כמה זמן דבר כזה "מחזיק"? כשאני מחליף צמיגים אני גם מחליף את הפנימיות (מנצל את הזדמנות) וזה משהו כמו אחת לשנה אבל עם פנימיות 4.0 על 26 שאני כל פעם אזמין מחו"ל זה יהיה יקר ולא רצוי. אני צריך לדעת כמה זמן החומר הזה ממשיך להיות שווה משהו. הרי מוסיפים אוויר לגלגל מדי פעם אפילו שאין פנצ'ר, ז"א נוסף לשם חמצן טרי שאמור לעשות משהו לנוזל הזה. באיזה שלב הוא "מתייבש" או מפסיק להוות "דבק לסתימות"? מה שמביא אותי לשאלה הבאה.
אני נוהג להוריד קצת אוויר מהגלגלים כשאני מגיע לשטח ולנפח חזרה כשאני עולה שוב על הכביש. ניסיתי לעשות את זה כשיש לי את החומר הזה בפנימית ומן הסתם, ביחד עם האוויר יצא לי משם קצת מהנוזל. (זה נמרח לי על האצבעות, החומר הזה מסוכן?). קשה לי להאמין שהחומר עצמו לא מושפע מתחלופה מתמדת של אוויר שהוא בא עמו במגע, או שאני טועה?
איזו כמות כדאי בכלל להביא? בוידאו הם מדברים על 60 מ"ל לגלגל אבל לגלגלים שיהיו לי זה אמור להיות לפחות כפול מזה.
שווה להביא כמות במכה או שזה בעיה? אני לא חנות אופניים ואני הולך למלא רק את הגלגלים באופניים שלי. נגיד שהבאתי ליטר, לקחתי משם רבע מהכמות, זה יכול לשבת על המדף עד לפעם הבאה שאני אצטרך למלא, נגיד שנה? כל פעם שלוקחים חומר מהבקבוק, במקומו נכנס אוויר (שכולל חמצן), מה זה עושה לחיי המדף? אפשר להכניס את זה למקרר? או אולי כדאי להקפיא?
עד כמה החומר הזה מסוכן? ראיתי כאלה שמפרסמים "ללא אמוניה". ז"א שאצל כל האחרים זה עם אמוניה? זה בהחלט הדליק אצלי נורה אדומה.
טוב, זה בערך הכל. מאוד אשמח להכוונה: מה לקנות, איפה לקנות, מה לעשות, איך לעשות, מה לא לעשות. סליחה שחפרתי אבל זהו נושא קצת מורכב. אולי יש בלוג שיענה לי על כל השאלות? (אני קורא אנגלית).
תודה!