נוסטלגיה 2 אופני הראלי שלי שהיו בשימוש בערך 1982-2008...
השימוש היה בעיקר מנהלי רכיבה מכרכור לרכבת בבנימינה ומידי פעם גיחות לזכרון יעקב ( עבדתי שנים במשרדי אדריכלים בהרצליה ובת"א ) .
בנוסף היו עוד 2 זוגות ראלי עבור חלוקת העומס במשך השנים הם התפרקו והחלקים עברו ל 2 הנותרים שנראם בתמונה ( מ 2008 הם עומדים בחוץ בקצה המגרש בבית שלי ) .
אופני הכביש ראלי הבסיסיות של שנות ה80 היו בשם ווינר (winner) דגם כבד ואמין , מברזל סוג של סגסוגת מצינורות פשוטים .
החיבורים בפינות היו ללא ריתוך רואים בתמונות .
היה סוג של אלמנט יצוק שהצינור נכנס בחום ובלחץ ,לא יודע את תהלך היצור אשמח משהוא יסביר זה גם יפה וגם חזק .
הקראנק הסטנדרטי היה דאבל קלסי 42 /52 הקסטה הייתה באופנים הבססיות 5 גלשיים 14,17,21,26,32 .
משקל האופנים למידה L כ 13 ק"ג .
הגלגלים גודל 27" , צמיגים בערך 25 (החישוק היה מברזל החתך ברוחב 26 מ"מ וגובה 13 מ"מ עם 36 שפיצים )
הסיבה לדעתי שהיה דרוש 36 שיפיצים מכוון שגובה החישוק היה קטן וחוזקו של הגלגל היה תלוי בשפיצים כאשר שפיץ נשבר ל 35 הנותרים היה הקשה לתת גיבוי לגלגל .
.
בשנות ה 80-90 שקלתי פחות מ 70 ק"ג את הירידה של זכרון יעקב בלי לפדל האופנים עברו מעל 70 קמ"ש .
משקל הכללי של האופנים מעל 20 ק"ג זה היה כולל ,סבל גדול פנסים , תיק גדול עם בגדים וציוד לעבודה .
בזמנו עד 2005 טיפסתי את זכרון יעקב על פלטה 52 ומאחור גלגלי שיניים 21-26 .
אריה סדובניק
השימוש היה בעיקר מנהלי רכיבה מכרכור לרכבת בבנימינה ומידי פעם גיחות לזכרון יעקב ( עבדתי שנים במשרדי אדריכלים בהרצליה ובת"א ) .
בנוסף היו עוד 2 זוגות ראלי עבור חלוקת העומס במשך השנים הם התפרקו והחלקים עברו ל 2 הנותרים שנראם בתמונה ( מ 2008 הם עומדים בחוץ בקצה המגרש בבית שלי ) .
אופני הכביש ראלי הבסיסיות של שנות ה80 היו בשם ווינר (winner) דגם כבד ואמין , מברזל סוג של סגסוגת מצינורות פשוטים .
החיבורים בפינות היו ללא ריתוך רואים בתמונות .
היה סוג של אלמנט יצוק שהצינור נכנס בחום ובלחץ ,לא יודע את תהלך היצור אשמח משהוא יסביר זה גם יפה וגם חזק .
הקראנק הסטנדרטי היה דאבל קלסי 42 /52 הקסטה הייתה באופנים הבססיות 5 גלשיים 14,17,21,26,32 .
משקל האופנים למידה L כ 13 ק"ג .
הגלגלים גודל 27" , צמיגים בערך 25 (החישוק היה מברזל החתך ברוחב 26 מ"מ וגובה 13 מ"מ עם 36 שפיצים )
הסיבה לדעתי שהיה דרוש 36 שיפיצים מכוון שגובה החישוק היה קטן וחוזקו של הגלגל היה תלוי בשפיצים כאשר שפיץ נשבר ל 35 הנותרים היה הקשה לתת גיבוי לגלגל .
.
בשנות ה 80-90 שקלתי פחות מ 70 ק"ג את הירידה של זכרון יעקב בלי לפדל האופנים עברו מעל 70 קמ"ש .
משקל הכללי של האופנים מעל 20 ק"ג זה היה כולל ,סבל גדול פנסים , תיק גדול עם בגדים וציוד לעבודה .
בזמנו עד 2005 טיפסתי את זכרון יעקב על פלטה 52 ומאחור גלגלי שיניים 21-26 .
אריה סדובניק
