נוסעי המטרונית בחיפה יזכו לעדיפות בכל הרמזורים
אחרי שנים של עיכוב, הפרויקט למתן עדיפות למטרונית בצמתים מרומזרים בחיפה יוצא לדרך. בשנתיים וחצי הקרובות יוצבו בחיפה והקריות גלאים בכ–60 צמתים מרומזרים, שיאפשרו הדלקת אור ירוק למטרונית עם הגעתה לקו העצירה בצומת, כך שלא תיאלץ להמתין ברמזור. הטכנולוגיה מזהה את המטרונית מאות מטרים לפני הגעתה ומחשבת את זמן ההגעה הצפוי לצומת.
עלות הפרויקט, שנועד לקצר את זמני הנסיעה במטרונית, נאמדת ב–25 מיליון שקל. הטכנולוגיות יוטמעו ברמזורים שאותם חוצה המטרונית בקווים מספר 2 ו–3 של השירות, המחברים בין חיפה לקרית חיים, קרית שמואל, קרית ים וקרית אתא. פרויקט מקביל לתעדוף קו מספר 1 של המטרונית ברמזורים הושלם בתחילת 2017, בתום תהליך שנמשך שנתיים וארבעה חודשים.
https://www.themarker.com/dynamo/1.4340163
אחרי שנים של עיכוב, הפרויקט למתן עדיפות למטרונית בצמתים מרומזרים בחיפה יוצא לדרך. בשנתיים וחצי הקרובות יוצבו בחיפה והקריות גלאים בכ–60 צמתים מרומזרים, שיאפשרו הדלקת אור ירוק למטרונית עם הגעתה לקו העצירה בצומת, כך שלא תיאלץ להמתין ברמזור. הטכנולוגיה מזהה את המטרונית מאות מטרים לפני הגעתה ומחשבת את זמן ההגעה הצפוי לצומת.
עלות הפרויקט, שנועד לקצר את זמני הנסיעה במטרונית, נאמדת ב–25 מיליון שקל. הטכנולוגיות יוטמעו ברמזורים שאותם חוצה המטרונית בקווים מספר 2 ו–3 של השירות, המחברים בין חיפה לקרית חיים, קרית שמואל, קרית ים וקרית אתא. פרויקט מקביל לתעדוף קו מספר 1 של המטרונית ברמזורים הושלם בתחילת 2017, בתום תהליך שנמשך שנתיים וארבעה חודשים.
https://www.themarker.com/dynamo/1.4340163