רכבות
הרכבת ההודית זה כל הסיפור ... הרכבת משקפת יותר מכל את ההווי של העם ההודי , מגע ישיר וצמוד עם האוכלסיה המקומית , שיחות מענינות והבנה של המחשבה ההודית. בכל נסיעה יהיה לך מפגש מרתק אבל בהתחלה כשאינך מוכן מפגש זה יכול להיות קצת חזק וטעון מדי. הענין מתחיל עוד בתור לקניית הכרטיסים שבמקומות קטנים ומבודדים אין מי שידבר אנגלית או יצביע על הרציף הנכון ואז ממשכים וקופצים על הרכבת לפי תחושת בטן ... לגבי הרכבות בד"כ ישנם מספר מחלקות: 1. מחלקה ראשונה אייר קונדשיין - יקר מדי 2. מחלקה שניה אייר קונדשיין - מחירים סברים , האוכלסיה בקרונות אלו בד"כ משכילה ומעניינת. ** יתרון ה אייר קונדשיין אינו רק המיזוג (שלעיתים לא ממש מקרר) אלה השקט חלונות סגורים ולא שומעים את ה צק צק צק צק ..... שיכול להיות מרגיז ביותר בנסיעה של יותר משעתיים שלוש. לגבי מחלקות אחרות הזולות יותר ,נסי להמנע ממחלקה שלישית, שם הצפיפות מדהימה יושבים על דרגשי עץ שגורמים לך לאבד כל תחושב אחרי שעה. וכן הנוסעים האחרים הם הודים פחות נעימים. נסיעה טובה
הרכבת ההודית זה כל הסיפור ... הרכבת משקפת יותר מכל את ההווי של העם ההודי , מגע ישיר וצמוד עם האוכלסיה המקומית , שיחות מענינות והבנה של המחשבה ההודית. בכל נסיעה יהיה לך מפגש מרתק אבל בהתחלה כשאינך מוכן מפגש זה יכול להיות קצת חזק וטעון מדי. הענין מתחיל עוד בתור לקניית הכרטיסים שבמקומות קטנים ומבודדים אין מי שידבר אנגלית או יצביע על הרציף הנכון ואז ממשכים וקופצים על הרכבת לפי תחושת בטן ... לגבי הרכבות בד"כ ישנם מספר מחלקות: 1. מחלקה ראשונה אייר קונדשיין - יקר מדי 2. מחלקה שניה אייר קונדשיין - מחירים סברים , האוכלסיה בקרונות אלו בד"כ משכילה ומעניינת. ** יתרון ה אייר קונדשיין אינו רק המיזוג (שלעיתים לא ממש מקרר) אלה השקט חלונות סגורים ולא שומעים את ה צק צק צק צק ..... שיכול להיות מרגיז ביותר בנסיעה של יותר משעתיים שלוש. לגבי מחלקות אחרות הזולות יותר ,נסי להמנע ממחלקה שלישית, שם הצפיפות מדהימה יושבים על דרגשי עץ שגורמים לך לאבד כל תחושב אחרי שעה. וכן הנוסעים האחרים הם הודים פחות נעימים. נסיעה טובה