נוסע טוב יותר אחרי תדלוק?!?

Shlomi TC

New member
נוסע טוב יותר אחרי תדלוק?!?

כשהמיכל כבר בסופו והנורה כבר כמעט נדלקת הקטנוע נוסע על מהירות ככה ככה, לא יגיע למקסימלית בחיים. שנייה אחרי שאני מתדלק, אני מתניע, מוריד את הקטנוע מהג'ק והטייפון החמוד שלי נותן גז עד לעננים. ואני שואל, למה הוא לא מעניק לי את החוויה מדי יום ביומו?!? יש בעיית בהעברת הדלק או שככה זה בכל הקטנועים? בתודה מראש, שלומי
 

S A T L A N

New member
גם אצלי זה ככה!!!

כשהטנק דלק יורד מתחת לרבע הביצועים מתחילים להתקלקל אבל אז לוקחים 20 שקל ממלאים ושוב נותנים בגז!!!
 

Shlomi TC

New member
בעייה בהעברת הדלק או נורמה?

אני לא מצליח לאבחן את זה...
 

S A T L A N

New member
נורמה וקצת...

הגזמתי לא ממש ירידה בביצועים פשוט הקטנוע נשמע פחות טוב או שזה סתם פסיכולגי אצלי... אבל תמיד אחריי שאני ממלא דלק יש לי תחושה יותר טובה!!!
 
גם לי זה קרה אתמול פעם ראשונה!

חזרתי מהים ולא היה לי דלק והיה כבר איזה 1 בלילה ולא רציתי לתדלק בפז היה לי חמש שקל ואז היו ממלאים לי ב2.80 בגלל העמלה המסריחה! טוב אני נוסע לגבעתיים דרך כביש יצחק רבין ששם אפשר לתת למנוע לתקוף אבל קצב הלב של פיורי לא ממש טוב...נוסע על 60 וסולח למנוע...מגיע לגבעתיים (לפגוש חבר, כי אני לא יודע איפה תחנת התדלוק עצמי {בלי עמלה})נוסע לתדלק ליד עזריאלי כבר אין דלק...ממלא בחמישיה, והאופנוע מבסוט המחוג כמעט על פוללללללללל! והוא ...כבר תוקף את 70 בשיוט...
 
ולמה זה קורה?!...אולי בגלל..

שהמיכל דלק כבר מזוהם קצת והדלק לא ממש נקי אז השריפה לא מתבצעת טוב, ואם אתה מתדלק אתה מוהל אותו בדלק נקי ואז היא מתבצעת טוב... הרי בטוח שמעת על זה שאסור לגמור את המייכל עד הסוף כי יש סכנה שתהיה סתימה, וזה יגמר בניקוי ########..אה..
 

dptnl

New member
זה לא נשמע לי הגיוני

מנועי בעירה אמורים לעבוד אותו הדבר גם אם יש יותר\פחות דלק זה לא מנוע חשמלי שנהיה יותר חלש ככל שהבטריות נגמרות. זה לא משנה כמה דלק יש לך, כל עוד הוא דואג למלא את הכוסית של הקרבורטור ולכן זה נשמע לי מוזר אתה יודע מה? תחשוב בהיגיון יותר דלק=יותר משקל=מנוע צריך לסחוב יותר משקל=רכב יותר איטי (למרות שלא תרגיש שהוא יותר איטי, יכול להיות שהוא יהיה יותר איטי ב0.00000000001 קמ"ש... (כמה כבר טנק מלא ב50 סמ"ק יכול לשקול) יכול באמת להיות, שכאשר אתה נוסע על טנק כמעט ריק (וזו רק הנחה) זורם דלק "לא טוב" עם משקעים, והבעירה גרועה יותר או שזה רק פסיכולוגי, מהרגל "הבטריות ..." אני לעומת זאת, זוכר שברכב הקודם שהיה לנו (מזדה לאנטיס 1800) כאשר המיכל היה מלא, הרכב היה מרגיש בקצת יותר כבד ממצבו הרגיל שים לב שאנשים שעושים רייסים (על כסף כמובן, ששם זה קריטי בשבילם "מי יקח" לא ימלאו מיכל מלא ממחשבה על פחות משקל נוזלי" וחוץ מזה, אני לא מבין למה אנשים כל כך נרתעים מניקוי קרבורטור, זה הדבר הכי פשוט שיכול להיות.(וגם הכיוון פשוט אחרי שמבינים את העיקרון)
 
למעלה