נוסע ל חודש וחצי במרץ ,מה לעשות עם החנות ?

saarmaoz

New member
נוסע ל חודש וחצי במרץ ,מה לעשות עם החנות ?

אני טופ רייטד ,
מוכר בכמה זירות
מה עושים עם החנות ?
מורידים הכל ל 0 ומאבדים את הטופ רייטד ?
מודיעים שבחופשה והמוצרים יתעכבו בחודשיים + ? (ואז סיכוי לשליליים)
מה לעשות ? ה אתם עושים ? מה אתם עשיתם ?
תודה לעונים
 

Amiram_e

New member
חנות בחופשה

כשמוציאים את החנות לחופשה (במידה ויש לך חנות עליה אתה משלם חודשית בייסיק / פרמיום / אנקור) אתה לא מחוייב לשלוח.
1. יש אופציה לאפשר שימשיכו לקנות ממך, אבל יצטרכו להמתין עד שתחזור מהחופשה. (אתה לא תהיה באיחור במשלוחים עד שיפוג תאריך החופשה שקבעת)
2. יש אופציה לעצור הכל בלי יכולת לקנות.
שליליים או קייסים אפשר לקבל בלי קשר. אם יש מוצרים שהם בדרכם ללקוח והלקוח יתלונן בזמן שאתה בחופשה, אז הוא יכול לתת שלילי.
כל הלקוחות שינסו ליצור איתך קשר יקבלו הודעה שהחנות בחופשה והמנהלך שלה יחזור בתאריך כזה וכזה.
 

Avalon11

New member
לגבי השורה האחרונה

צריך בהגדרות חופשה לסמן שרוצים שלקוחות יקבלו מענה אוטומטי + לעדכן את נוסח המענה האוטומטי שמעוניינים שישלח ללקוחות.

עדיף לכתוב ללקוחות שהחנות בחופשה ושכל ההודעות יענו בתאריך XX.XX.XX
כדי שהם ידעו מתי לצפות לתגובה
 

saarmaoz

New member
תודה,האם הוצאת החנות לחופשה של 2 חודשים לא תפגע בי ?

מבבחינת דירוג איביי ?
וגם אני נהיה לא רלונטי ללקוחות שירצו לקנות.
תודה
 
למעלה