נועה כרמל בהופעה+ מופע פותח של נועם פינחסוב!

ס א ט י ן

New member
נועה כרמל בהופעה+ מופע פותח של נועם פינחסוב!

נועה כרמל מגיעה להופעה חגיגית לכבוד חג הפסח בקולטורה בתל אביב, ונועם פינחסוב עומד לעשות מופע פתיחה! הופעה רוקיסטית עם שירים מאלבום הבכורה של נועה שיצא לקראת החגים. יום רביעי, ה23.04.2008. פתיחת דלתות: 21:30. מועדון הקולטורה- רחוב הרצל 154, תל אביב. כניסה: 40 ש``ח חברי ההרכב: עדי חייט (``יציאת חירום``)- בס, קלידים, הפקה מוזיקלית אורן סודרי- תופים, מחשב יניב כהן- גיטרות שלומי הראל- גיטרות גיא פרי- סאונד. מופע פותח: נועם פינחסוב השפעות: סוזן וגה, קרדיגנז, קרנבריז, אבריל לוין תבואו בהמוניכם! מי שרוצה להתעדכן על הופעות נוספות מוזמן להרשם בקבוצה של נועה בפייסבוק- http://www.facebook.com/group.php?gid=10730264618 וכדי לשמוע חלק מהשירים, לראות תמונות, מיני ביוגרפיה, וגם עדכונים אפשר להכנס למייספייס- http://www.myspace.com/noacarmel הבלוג בתפוז- http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?FolderName=noacarmel
 
וואו איזה יופי../images/Emo13.gif

הקולטורה, אחלה מקום.. ומאוד מכובד
שיהיה המון בהצלחה במופע החגיגי, שמעתי שירים במייספייס, ממש יפה
וכמובן המון בהצלחה לנועם
מי שהולך שיהנה..
 

grace00

New member
../images/Emo26.gif נצל"ש - בקשה

שלום לכולם, עברתי על התמונות באלבומי הפורום ומצאתי שני צילומים שצולמו על-ידי. לא מפריע לי כמובן, אך ברצוני לבקש להוריד את התמונה הזאת : http://www.tapuz.co.il/albums/forumAlbums/forumPublicMedia.asp?m=2469328&g=19693&f=2031&o=0 הסיבה לכך היא, שככל הנראה מי ששם את התמונה הזאת כאן, לקח אותה בלי רשות בדרך פיראטית כזאת או אחרת כמו צילום מסך או אלוהים יודע איך, ואין לי בעיה עם זה כי לא גזרו לי את החתימה או משהו, אך הבעיה שלי היא שכתוצאה מהפעולה הזאת איכות התמונה ירודה ביותר והורסת את הצילום. לכן אני מבקשת להוריד אותו, ואני אשלח בעצמי את התמונה באיכות נורמלית. תודה! גרייס.
 

ס א ט י ן

New member
רק רציתי לעדכן אתכם שהיה מדהים:))

ונועם בן אדם מדהים, והוא שר יפייפה ויש לו שירים חבל על הזמן (אבל את זה אתם כבר יודעים). ואני ממש ממש שמחתי שהוא בא לפתוח לי את ההופעה. גם ההופעה אחר כך הלכה מעולה. כל הערב פשוט היה טוב:))
 

דורן מ

New member
היי נעה

אני שמחה לשמוע שהלך לך טוב מעניין לראותא ת נועם במופע פותח שיהיה לך בהצלחה ואם יש תמונות אז תשימי
 
למעלה