נוער.... - הודעה בשבילכם!
שלום לכולם!!!!!! אני סטודנטית לחינוך מיוחד ועובדת עם ליקויי שמיעה מזה שנה וחצי. קיימות 4 שיטות תקשורת, בחינוך לילדים עם לקות שמיעה: 1. הגישה האוראלית( דיבור), 2. הגישה המנואלית-שפת סימנים 3. הגישה הכוללנית שפת סימנים,דיבור בקול וג'סטות-סימנים אך לא בשפת סימנים המקובלת. 4. הגישה הדו-לשונית-שפת סימנים ודיבור ברצוני לשאול אתכם, היושבים בכיתות הלימוד, באילו דרכי תקשורת הייתם מעדיפים שהמורים ישתמשו בהם בזמן ההוראה? למיטב ידיעתי, יש מורים שיעדיפו שפת סימנים כל הזמן, בעוד שיש מורים שמעדיפים להשתמש בדיבור בלבד בכדי להכין אתכם למציאות בחוץ. (לא כל האנשים מדברים בשפת סימנים) אשמח אם תענו לשאלתי והסבירו גם מדוע תעדיפו שיטה אחת על פני אחרת? תודה מרילין
שלום לכולם!!!!!! אני סטודנטית לחינוך מיוחד ועובדת עם ליקויי שמיעה מזה שנה וחצי. קיימות 4 שיטות תקשורת, בחינוך לילדים עם לקות שמיעה: 1. הגישה האוראלית( דיבור), 2. הגישה המנואלית-שפת סימנים 3. הגישה הכוללנית שפת סימנים,דיבור בקול וג'סטות-סימנים אך לא בשפת סימנים המקובלת. 4. הגישה הדו-לשונית-שפת סימנים ודיבור ברצוני לשאול אתכם, היושבים בכיתות הלימוד, באילו דרכי תקשורת הייתם מעדיפים שהמורים ישתמשו בהם בזמן ההוראה? למיטב ידיעתי, יש מורים שיעדיפו שפת סימנים כל הזמן, בעוד שיש מורים שמעדיפים להשתמש בדיבור בלבד בכדי להכין אתכם למציאות בחוץ. (לא כל האנשים מדברים בשפת סימנים) אשמח אם תענו לשאלתי והסבירו גם מדוע תעדיפו שיטה אחת על פני אחרת? תודה מרילין