נושא השילוב-המשך
שלום דיאנה, את בטח תוכלי להבין יותר ממני מה קורה בשטח: על נושא בג"צ השילוב את ודאי שמעת, השאלה איך מתרגמים את ההצלחה למימוש בשטח. לפי החוק כרגע, משרד החינוך מחויב לתת לילד סיוע צמוד אם ברור שזה מה שהוא צריך. (במקרה שלנו-ועדת ההשמה כתבה זאת בצורה חד משמעית) לפי דברי מנהלת המתי"א באזורנו, אין שום שינוי בשטח-לילד מגיע רק 10 שעות שבועיות, או 15, לא ממש הבנתי. (מדובר על תסמונת אספרגר) אני לא מבינה איך ניתן לדרוש את מה שמגיע על פי חוק. יש הורים שמדברים על לתבוע בתביעה אזרחית את משרד החינוך- האם זו הדרך היחידה? האם הוראה מבג"צ אינה מספיקה כדי שנקבל את המגיע לנו? תודה.
שלום דיאנה, את בטח תוכלי להבין יותר ממני מה קורה בשטח: על נושא בג"צ השילוב את ודאי שמעת, השאלה איך מתרגמים את ההצלחה למימוש בשטח. לפי החוק כרגע, משרד החינוך מחויב לתת לילד סיוע צמוד אם ברור שזה מה שהוא צריך. (במקרה שלנו-ועדת ההשמה כתבה זאת בצורה חד משמעית) לפי דברי מנהלת המתי"א באזורנו, אין שום שינוי בשטח-לילד מגיע רק 10 שעות שבועיות, או 15, לא ממש הבנתי. (מדובר על תסמונת אספרגר) אני לא מבינה איך ניתן לדרוש את מה שמגיע על פי חוק. יש הורים שמדברים על לתבוע בתביעה אזרחית את משרד החינוך- האם זו הדרך היחידה? האם הוראה מבג"צ אינה מספיקה כדי שנקבל את המגיע לנו? תודה.