נושא כאוב הבאבות
אז מה נאמר , אז ככה אתה ניגש לבאבא , והוא מדליק קטורת וקורא את פיטום הקטורת
ואז זורק נירות לכבשן כדי לקשר לצדיקים ולקרוא בשמם לעזרה , ואז יעני זה עובד ,
ואתה שם משהוא בקופת צדקה בין 50ש"ח ל-1000000ש"ח ,
אז בוא נתחיל לפרק לגורמים , למען המתמטיקה .
אם לא היה עניין לקרב לבבות לשם לא היה עובד להם בכלל לכל הבאבות ללא יוצא מן הכלל .
עכשיו נתחיל , הכוח הפנימי המחיה מנדהוא = לסידור אותיות ופסוקי ופרשות התורה .
ואזי מי שיש לו זרימת אור מחיה של אותיות פסוקים ופרשות פתוחות , ואותיות פסוקים ופרשות סגורות כאלמנט שהוא רוחבי ואינו זורם ומתפלג עד לחושך .
וזה אומר שלכל אחד יש במכלול שלו איזה משהוא מחייה בפנים , איזה אור בפנימי שלנו , וככל שאתה יותר מושחר יש לך פחות אור , ומכיוון שההתקשרות לצדיקים היא דרך האור הפנימי הנ"ל , הבבא זורק נירות לכבשן , דהיינו ממצבו המאיר מעט ומושחר לצדיק , דהיינו הוא קורא בשמו של הצדיק , דרך בקיאותו בכתובים המשותפים של התלמוד שהוא יודע וגם הצדיק , יעני תקשורת רשת .
עכשיו כדי להגיע לגודל אורו של הצדיק דהיינו להגיש בקשה מהצדיק , צריך להשקיע מאורי אור או אש , ופה עושים זאת עם אש של נר לכבשן .
מספר הנירות מעיד עד כמה הבבא מלוכלך , ומשתמש בזכות אבותיו ותלמודו ,
וקישורו לצד החשוך , דהיינו הוא מתחפש לנקי וטוב ע"י כמות הנירות .
שזה יכול להיות יתרון העניין החשוך, כי אנשים מקולקלים מבחינת אורות באים לבבא.
ואז ממקומו החשוך הוא מקשר לצדיק , לבסוף במקרה הבבא הכל תלוי בטוב ליבו של הצדיק , ולא בבבא , אלה בזה שניסתם לבקש עזרה ממקור קדוש ועליון .
והיתרון בבבא שהוא לא דורש מכם לחזור בתשובה או לאמץ איזה מצווה או מנהג .
אבל הוא רק מקשר ולא עושה את העבודה .
עכשיו דברים שצריך לשים לב עליהם בלכתך אל הבבא .
1) האם הקטורת שהוא מעלה לך שחורה , והאם היא עוברת את ה-13 ס"מ כעמוד עשן ישר , אם זה שחור הוא מעלה לך את הרוח ההפוכה לרמה גבוהה יותר , ובכך מנטרל בעיה מיידית אולם מוסיף למשקל הכללי שלך חושך (שיכול לגמור אותך ואת משפחתך). ולכן הקטורת שהוא מעלה צריכה להיות לבנה , ולא לצאת משמה .
2)קריאת פיטום הקטורת ,,, אתה זה שצריך לקרוא את זה , אחרת זכות אבותיו של הבבא שיקרא את זה יעשה מחטף על זכויותך לפרנסה ובריאות .
ואז אולי על עזרה שתהיה תאבד את זכויות אבותיך וזכויותך .
אז מה למדנו , הקטורת צריכה להיות עמוד עשן לבן של לפחות 13 ס"מ ,
פיטום הקטורת אתה צריך לקרוא ,
והכתבים שהוא קורא בנוסף זה הפעלות בזכות אבות שלו לקשר דברים ממצבו החשוך בהשגחה מלמעלה , לצדיק המתמחה בסוג הבעיה שלפני הפציינט .
ולשם כך צריך לדעת לאיזה צדיק לפנות , מומחיותו של הבבא .
או של כל מיני אברכים שמתמחים בלמי לפנות בזרמים הלפלפים שמימלא מהם הצדיקים .
אבל מה עושים למען מבטחכם בשם ובשלוחיו .
לפעמים מסובבים פתרונות אצל כאלה רק בגלל זכות פרנסה מהאבות או קירוב ללבבות .
וכמו כל מקצוע אתה צריך לדעת מה אתה עושה , כי אפשר להתעלות לדרגת עושי ניסים ממש , זה עוד מסלול רוחני מהקודש .
וחלק מהפולקלור .
רק נושא כאוב מאוד , כי על כל אחד שנעזר יש הרבה שלא , וכאלה שמימלא לא בטוח שיעזרו להם מפנים לבאבות , לישועות מלפנים שורת הדין .
דוד
אז מה נאמר , אז ככה אתה ניגש לבאבא , והוא מדליק קטורת וקורא את פיטום הקטורת
ואז זורק נירות לכבשן כדי לקשר לצדיקים ולקרוא בשמם לעזרה , ואז יעני זה עובד ,
ואתה שם משהוא בקופת צדקה בין 50ש"ח ל-1000000ש"ח ,
אז בוא נתחיל לפרק לגורמים , למען המתמטיקה .
אם לא היה עניין לקרב לבבות לשם לא היה עובד להם בכלל לכל הבאבות ללא יוצא מן הכלל .
עכשיו נתחיל , הכוח הפנימי המחיה מנדהוא = לסידור אותיות ופסוקי ופרשות התורה .
ואזי מי שיש לו זרימת אור מחיה של אותיות פסוקים ופרשות פתוחות , ואותיות פסוקים ופרשות סגורות כאלמנט שהוא רוחבי ואינו זורם ומתפלג עד לחושך .
וזה אומר שלכל אחד יש במכלול שלו איזה משהוא מחייה בפנים , איזה אור בפנימי שלנו , וככל שאתה יותר מושחר יש לך פחות אור , ומכיוון שההתקשרות לצדיקים היא דרך האור הפנימי הנ"ל , הבבא זורק נירות לכבשן , דהיינו ממצבו המאיר מעט ומושחר לצדיק , דהיינו הוא קורא בשמו של הצדיק , דרך בקיאותו בכתובים המשותפים של התלמוד שהוא יודע וגם הצדיק , יעני תקשורת רשת .
עכשיו כדי להגיע לגודל אורו של הצדיק דהיינו להגיש בקשה מהצדיק , צריך להשקיע מאורי אור או אש , ופה עושים זאת עם אש של נר לכבשן .
מספר הנירות מעיד עד כמה הבבא מלוכלך , ומשתמש בזכות אבותיו ותלמודו ,
וקישורו לצד החשוך , דהיינו הוא מתחפש לנקי וטוב ע"י כמות הנירות .
שזה יכול להיות יתרון העניין החשוך, כי אנשים מקולקלים מבחינת אורות באים לבבא.
ואז ממקומו החשוך הוא מקשר לצדיק , לבסוף במקרה הבבא הכל תלוי בטוב ליבו של הצדיק , ולא בבבא , אלה בזה שניסתם לבקש עזרה ממקור קדוש ועליון .
והיתרון בבבא שהוא לא דורש מכם לחזור בתשובה או לאמץ איזה מצווה או מנהג .
אבל הוא רק מקשר ולא עושה את העבודה .
עכשיו דברים שצריך לשים לב עליהם בלכתך אל הבבא .
1) האם הקטורת שהוא מעלה לך שחורה , והאם היא עוברת את ה-13 ס"מ כעמוד עשן ישר , אם זה שחור הוא מעלה לך את הרוח ההפוכה לרמה גבוהה יותר , ובכך מנטרל בעיה מיידית אולם מוסיף למשקל הכללי שלך חושך (שיכול לגמור אותך ואת משפחתך). ולכן הקטורת שהוא מעלה צריכה להיות לבנה , ולא לצאת משמה .
2)קריאת פיטום הקטורת ,,, אתה זה שצריך לקרוא את זה , אחרת זכות אבותיו של הבבא שיקרא את זה יעשה מחטף על זכויותך לפרנסה ובריאות .
ואז אולי על עזרה שתהיה תאבד את זכויות אבותיך וזכויותך .
אז מה למדנו , הקטורת צריכה להיות עמוד עשן לבן של לפחות 13 ס"מ ,
פיטום הקטורת אתה צריך לקרוא ,
והכתבים שהוא קורא בנוסף זה הפעלות בזכות אבות שלו לקשר דברים ממצבו החשוך בהשגחה מלמעלה , לצדיק המתמחה בסוג הבעיה שלפני הפציינט .
ולשם כך צריך לדעת לאיזה צדיק לפנות , מומחיותו של הבבא .
או של כל מיני אברכים שמתמחים בלמי לפנות בזרמים הלפלפים שמימלא מהם הצדיקים .
אבל מה עושים למען מבטחכם בשם ובשלוחיו .
לפעמים מסובבים פתרונות אצל כאלה רק בגלל זכות פרנסה מהאבות או קירוב ללבבות .
וכמו כל מקצוע אתה צריך לדעת מה אתה עושה , כי אפשר להתעלות לדרגת עושי ניסים ממש , זה עוד מסלול רוחני מהקודש .
וחלק מהפולקלור .
רק נושא כאוב מאוד , כי על כל אחד שנעזר יש הרבה שלא , וכאלה שמימלא לא בטוח שיעזרו להם מפנים לבאבות , לישועות מלפנים שורת הדין .
דוד