נושא כאוב הבאבות

נושא כאוב הבאבות

אז מה נאמר , אז ככה אתה ניגש לבאבא , והוא מדליק קטורת וקורא את פיטום הקטורת
ואז זורק נירות לכבשן כדי לקשר לצדיקים ולקרוא בשמם לעזרה , ואז יעני זה עובד ,
ואתה שם משהוא בקופת צדקה בין 50ש"ח ל-1000000ש"ח ,
אז בוא נתחיל לפרק לגורמים , למען המתמטיקה .
אם לא היה עניין לקרב לבבות לשם לא היה עובד להם בכלל לכל הבאבות ללא יוצא מן הכלל .
עכשיו נתחיל , הכוח הפנימי המחיה מנדהוא = לסידור אותיות ופסוקי ופרשות התורה .
ואזי מי שיש לו זרימת אור מחיה של אותיות פסוקים ופרשות פתוחות , ואותיות פסוקים ופרשות סגורות כאלמנט שהוא רוחבי ואינו זורם ומתפלג עד לחושך .
וזה אומר שלכל אחד יש במכלול שלו איזה משהוא מחייה בפנים , איזה אור בפנימי שלנו , וככל שאתה יותר מושחר יש לך פחות אור , ומכיוון שההתקשרות לצדיקים היא דרך האור הפנימי הנ"ל , הבבא זורק נירות לכבשן , דהיינו ממצבו המאיר מעט ומושחר לצדיק , דהיינו הוא קורא בשמו של הצדיק , דרך בקיאותו בכתובים המשותפים של התלמוד שהוא יודע וגם הצדיק , יעני תקשורת רשת .
עכשיו כדי להגיע לגודל אורו של הצדיק דהיינו להגיש בקשה מהצדיק , צריך להשקיע מאורי אור או אש , ופה עושים זאת עם אש של נר לכבשן .
מספר הנירות מעיד עד כמה הבבא מלוכלך , ומשתמש בזכות אבותיו ותלמודו ,
וקישורו לצד החשוך , דהיינו הוא מתחפש לנקי וטוב ע"י כמות הנירות .
שזה יכול להיות יתרון העניין החשוך, כי אנשים מקולקלים מבחינת אורות באים לבבא.
ואז ממקומו החשוך הוא מקשר לצדיק , לבסוף במקרה הבבא הכל תלוי בטוב ליבו של הצדיק , ולא בבבא , אלה בזה שניסתם לבקש עזרה ממקור קדוש ועליון .
והיתרון בבבא שהוא לא דורש מכם לחזור בתשובה או לאמץ איזה מצווה או מנהג .
אבל הוא רק מקשר ולא עושה את העבודה .
עכשיו דברים שצריך לשים לב עליהם בלכתך אל הבבא .
1) האם הקטורת שהוא מעלה לך שחורה , והאם היא עוברת את ה-13 ס"מ כעמוד עשן ישר , אם זה שחור הוא מעלה לך את הרוח ההפוכה לרמה גבוהה יותר , ובכך מנטרל בעיה מיידית אולם מוסיף למשקל הכללי שלך חושך (שיכול לגמור אותך ואת משפחתך). ולכן הקטורת שהוא מעלה צריכה להיות לבנה , ולא לצאת משמה .
2)קריאת פיטום הקטורת ,,, אתה זה שצריך לקרוא את זה , אחרת זכות אבותיו של הבבא שיקרא את זה יעשה מחטף על זכויותך לפרנסה ובריאות .
ואז אולי על עזרה שתהיה תאבד את זכויות אבותיך וזכויותך .

אז מה למדנו , הקטורת צריכה להיות עמוד עשן לבן של לפחות 13 ס"מ ,
פיטום הקטורת אתה צריך לקרוא ,
והכתבים שהוא קורא בנוסף זה הפעלות בזכות אבות שלו לקשר דברים ממצבו החשוך בהשגחה מלמעלה , לצדיק המתמחה בסוג הבעיה שלפני הפציינט .
ולשם כך צריך לדעת לאיזה צדיק לפנות , מומחיותו של הבבא .
או של כל מיני אברכים שמתמחים בלמי לפנות בזרמים הלפלפים שמימלא מהם הצדיקים .
אבל מה עושים למען מבטחכם בשם ובשלוחיו .
לפעמים מסובבים פתרונות אצל כאלה רק בגלל זכות פרנסה מהאבות או קירוב ללבבות .
וכמו כל מקצוע אתה צריך לדעת מה אתה עושה , כי אפשר להתעלות לדרגת עושי ניסים ממש , זה עוד מסלול רוחני מהקודש .
וחלק מהפולקלור .
רק נושא כאוב מאוד , כי על כל אחד שנעזר יש הרבה שלא , וכאלה שמימלא לא בטוח שיעזרו להם מפנים לבאבות , לישועות מלפנים שורת הדין .
דוד
 
מה בין באבא לרב

אם הבנתי נכון, יש לך חוסר אמון משווע בבאבות, באשר הם.

מה לדעתך בין רב שעוזר ומייעץ לאנשים לבין באבא?
 
הבדל גדול

רב שיש לו רמה ומתפנה מתלמוד התורה לעסוק בזולת , ונחשב לו תלמוד תורתו מחבריו הרבנים , והוא משקיע זמנו בזולת , זה הבדל בגישה .
לאו דווקא בתוצאה , בעבור יושבי מעלה אין להם בעיה לייצר באבא או רב מושיע ,
ולכן תמיד יהיו כאלה , למען יתחזקו באמונה באל .
הרי כולנו מקושרים בפנימי , ואיזה מתרגמים מהיישוב דעת הקיומי למעשי , מעוררים יושבי מעלה , ומשם לגדילה כעושי ישועות , ועד כמה אמונה עצמית יש לבאבא או לרב
ומשם עד כמה מאמין הוא באל .(באין יישוב דעת שזה אפשר להקנות מהר ).
צריך הרבה אמונה עצמית להוציא מהכוח אל הפועל עשייה , וזאת תמיד לכפוף לאל .
מסלולי גידול שונים והשגחות שונות בין הבאבאות לרבנים .
השאלה לאן מקושרים , יש הרבה השתלשלויות , וכל מסורה ואפשרויותיה .
צורת העבודה לפי יישוב דעת או היבט האמונה בלבד או שילוב של השניים ,
תלוי בזכויות ובנכונות לקבל .
בשני המיקרים בסופו של דבר מישהוא מלמעלה מפעיל ומשגיח ,
זה רק מאפיות של מעלה ללא האל ,
וזה אנחנו רואים שללא האל זה מה שפיתחו , וזה מה עשו החברה בלמעלה ולמטה ,
כאשר האל איננו , שמסתכל מה יהיה אחירתם , ובינתיים האל מסתובב כאחד האנשים בעולם (שבת וינפש) . וצופה על כל זה , וחי את חייו בדיוק כמוכם .
וגם שירת בצה"ל , ואם הוא יכול אז חכמינו יכולים .
דוד
 
למעלה