נושא לדיון, אמירה ועוד הערה קטנה

MEYTALUG

New member
נושא לדיון, אמירה ועוד הערה קטנה

אז ככה נתחיל בזה ששמחתי שסקוט עף כי הוא לא התאים להיות האיידול הוא היה צריך לעוף כבר מזמן ביום שסיימון אמר לו אתה צריך לארוז , מצד שני התפתח דיון ביני לחברה שתינו גרנו בארה"ב בעבר לתקופה ארוכה והטעם שלהם במוסיקה שונה לחלוטין מהטעם שלנו , אנחנו מושפעים הרבה יותר ממוסיקה ארופאית מוסיקה ממוסחרת ומוסיקה שמגיע מהרדיו וגלגל"צ עלינו לבדוק באמת עם הטעמים שלנו לא מתבלבלים מהמיין סטרים לבין מיליון תתי הזרמים של מוסיקה שקיימים בארה"ב , כאשר גרתי שם היתה לי משיכה למוסיקת נשים חזקה שחצי מהן מעולם לא הגיעו לארץ להקות מוצלחות שמוכורות מיליונים בארה"ב שנים, שבכלל לא מכרו פה אולי הגיעו שתיים שלושה שירים . הוטי אנד דה בלו פיש , מליסה טרג' , hootie and the blowfish live להקה מדהימה שמעט מאד שמעו עליה כאן יש לי שישה דיסקים שלהם , COUNTING CROWS עוד להקה מדהימה זמרות ניפלאות כמו ,SOPHIE B.HAWKINS , PAULA COLE , ועוד רבים וטובים טוני ברקסטון ועוד המון שמות שעולים לי לראש בקיצור אלה כולם היו להיטים היסטריים בארה"ב אך בארץ לא שמעו עליהם כמעט כמו כן זרמים רבים של קאנטרי שקארי שלנו כל כך טובה בו כל סוגי הג'אז אר אנד בי וכו' בקיצור האם אנחנו באמת יכולים לבקר ולהיות אוביקטיבים ? או שזה בכלל לא קשור ואנחנו כמובן יכולים לדון בנושא . מישהו ראה את פופ איידל עם לאמאר , שינייד, אלקס וכו' האם הם היו שורדים ? האם נינט הראל סקעת ו עדי כהן היו עוברים מיונים בארה"ב בקיצור מיליון שאלות מה דעתכם ??? יש לנו עד יום שני לפני הדיונים על כוכב נולד שלנו בהצלחה בפיינל 4 ( מכבי ) והצלחה לפיינל 4 (קארי ,אנתוני,וונזל, בו בו בו בו) מצטערת על האורך תודה וסופ"ש נפלא מיטל
 

Fairywitch

New member
../images/Emo58.gif מעליי.

תקנון זה דבר ידידותי, בחיי. לא נושך...
 

Fairywitch

New member
דיון מעניין.

לגבי סוגי המוסיקה- תני לי לחשוב על זה... לגבי מי מאצלנו היה עובר שם? היה לנו דיון כזה עוד בימי הקומונה, ואני תמיד שמחה לחזור אליו. עדי כהן- בטוח. היא אחת היחידות שהיו לה עוצמות ודרמטיוּת מתאימות. (כלה לקונס? גם היא מככבת עכשיו בערב מחזמר...) שירי מיימון- כנ"ל. תמיד העיזה ולא הלכה על בטוח, שילבה ריקודים, ובגמר שמה את נינט בכיס. נינט- קול מדהים. הייתה מגיעה לTOP12, אבל עפה די מהר- כי היא משעממת. שום תעוזה או מעוף, רק בלדות יפות שהיא עמדה ושרה. סקעת- קצת כמו נינט, אבל אולי הוא היה מתפתח. פה בארץ לא נותנים להם את האפשרות הזו בכלל
מויאל- מגיע לTOP24 אולי. לא יותר. עומד ושר בלבד. אולי יפה, אבל לא יותר. סשה- פחחחח... הצחקתם אותי.
ושי גבסו/אוהד אלישע (כפילים בעיניי)- סיימון היה זורק עליהם ביצה סרוחה...
 

MEYTALUG

New member
תודה ותבדקי מסרים אישיים בבקשה ...

אההה ומסכימה איתך כמאט בכולם ואת צודקת שהם די רובוטים בארץ ואני חושבת שסקעת היה מצליח ובגדול
 

ענת309

New member
דיון מאד מעניין

כנראה יש לך זכרון קצר על מועמדים שהגיעו לפיינל 24 של אמריקן איידול, הרקדנית מואגס , ושני הבחורים הנמוכים שעפו די מהר גם את השמות שלהם אני לא זוכרת. ולינדסי כאילו WTF היא בכלל עשתה שם. אני חושבת שהזמרים שלנו במיוחד הראל סקעת היה שם הרבה מאד מהם בכיס הקטן שלו, ובטוח הוא לא היה רוקד כי זה לא הצד החזק שלו. אבל נוכחות כרזימה וקול מדהים יש לו , אז לא לזלזל.
 

Fairywitch

New member
לא זילזלתי- אני אוהבת את סקעת. בארץ

פשוט נתנו לו להופיע בסה"כ פעמיים לפני הגמר, ולא ראינו אותו מתפתח, ולדעתי הפסדנו הרבה, כי הוא היה יכול להיות אפילו יותר מדהים. הפורמט בארץ מגוחך, כבר אמרנו?
 

נועה167

New member
מסכימה איתך אבל

חוץ מגבסו.. שאני חושבת שהוא כן היה עולה לטופ24 אבל לא ממשיך משם.
 

whatever4

New member
אני חושבת ש....

המתמודדים בארץ לדעתי, לא היו מצליחים (בעונה הנוכחית לפחות) ואני אסביר למה: בארץ הקריטריונים שונים. בארץ הקריטריון העיקרי הוא לרגש. זה בעיקר מה שמחפשים במתמודד- האם הוא מסוגל לרגש אנשים או לא. בגלל זה נינט, סקעת ומויאל הצליחו בתחרות כי הם הצליחו לרגש אנשים. בארץ מתייחסים פחות לאיך אתה מופיע אלא ליותר איך אתה שר. בארה"ב שמים דגש חזק יותר על ההופעה. שופטים איך הבן אדם הופיע ועוד דבר חשוב- איך הקול שלו נשמע מבחינה טכנית- האם הקול טוב להקליט דיסק או לא. באמריקה הכל יותר ראוותני ויותר נוצץ ולכן גם אמריקן איידול היא תכנית כזאת שמחפשת כוכב במובן של זמר+פרפורמר. הקריטריון של לרגש פחות חשוב באיידול. אומנם כן מצפים מהמתמודדים לשיר וגם לפי מה שהבנתי ב-2 העונות הראשונות המתמודדים שזכו כן ריגשו אבל בעונה הנוכחית שמים דגש על העוצמות הקוליות ועל ההופעה. אם מויאל לדוגמא היה מופיע באמריקן איידול, הקהל היה משתעמם אחרי דקה. בארץ הוא הצליח כי הוא ריגש ובחר שירים מרגשים. באיידול זה לא היה מצליח לו. היחידה שבאמת הייתה גם פרפומרית היא שירי מיימון. לכן יש סיכוי שהיא הייתה מצליחה שם.
 

Sweet Misery

New member
אני יכולה לענות לפחות על חלק.

כן, אמנם הטעם הישראלי והטעם האמריקאי כנראה הוא קצת שונה (למרות שאחרי הכל, טעם הוא עניין אינדיבידואלי לחלוטין). כששאלו אותי על התוכנית כשרק התחלתי לראות אותה הייתה שהיא "נורא אמריקאית". כל השירים האמריקקים המלוקקים האלה שהם ממש לא הטעם שלי זה בדיוק מה שהולך בתוכנית הזו. בארץ זה קצת שונה כי אין לנו חלק מהז'אנרים שהולכים בארה"ב, לפחות לא במיינסטרים. גם בארה"ב אין השפעות ים תיכוניות וכדומה, כשחושבים על זה. אבל אחרי הכל, אני שופטת לפי קול וביצוע, לא לפי בחירת השירים.
 

g a v i

New member
../images/Emo45.gifוואו - שאלה נהדרת!

אני בכלל "בלאגן" מהלך בנושא מוזיקה. גדלתי בארה"ב (להורים ישראלים) עד גיל 18 (אהבתי alternative למשל), אז עליתי לארץ (והושפעתי מתרבות ה-techno ומוזיקה אירופאית), ומאז הקיץ, אני בקנדה ומושפעת מהרדיו כאן. בגדול, אני בד"כ אוהבת mainstream (מה שמשמיעים ברדיו לרוב) אבל אין ספק שזו שאלה מדהימה! אחותי (שמגדירה את עצמה "ספץ" במוזיקה ויש לה מליון דיסקים - רוב הזמן של זמרים לפני שהם נהיים מפורסמים - למשל היא אהבה את אמינם לפני שהוא היה מפורסם ודייב מתיוס בנד - דברים שלא שמעתי עליהם!
) בקיצור - היא חושבת שאני לא מבינה במוזיקה בכלל - ופייר, כשהם ממש נכנסים לדיונים על ה-music industry באיידול, אני לא ממש מתחברת. לא ממש יודעת איך לתרום לדיון, אבל זה נושא ממש מעניין בעיניי.
 

g a v i

New member
ואגב, כל הזמרות שציינת מדהימות!!

melissa etheridge, paula cole... את אוהבת את jewel ו-sarah maclachlan? (נחשב ל-college music)
 

MEYTALUG

New member
אוהבת מאד

כש ג'ול התחילה הייתי שם וזה היה מדהים לראות את השינויים ואיכויות עכשיו קניתי את הדיסק - די י די של שרה מקולקין מהפנטת הופעה חיה מדהימה
 

whatever4

New member
אני מוכרחה להודות....

שאני באמת לא מבינה גדולה במוסיקה האמריקאית העכשווית
אני יותר בקטע של מוסיקה מהעבר. אבל לדעתי, לכל ארבעת המתמודדים יש סיכוי טוב להצליח בתעשיית המוסיקה באמריה מהסיבה הפשוטה שהתעשייה שם מאוד מגוונת ובעצם יש שם מקום לכולם- לכל סגנון מוסיקה אפשרי. בארץ אין מקום לכולם. רק לאחרונה התחילו זרמים נוספים במוסיקה להיות מיינסטרימים (היפ הופ, מזרחי
) אבל עד עכשיו אפשרויות המוסיקה בישראל היו מאוד מצומצמות.
 
למעלה