נושא לדיון בעניין אוהלים

נושא לדיון בעניין אוהלים

בחנויות של "שמנות" יש הרבה אוהלים גם נשים שמנות/מלאות רבות לובשות אותם תסבירו לי חברות? למה? אני אמנם בשלבי דייאטה, כמו מרבית חברותיי עם עודפי משקל, אבל בעודי במשקלים 52...50...48 וכן הלאה, גם אז, תמיד אלבש חולצות צמודות, מחמיאות, מקסימום עם זאקט או עליונית שמונחת טוב ומדגישה את קו המותן, או סריג צמוד, וכמובן מכנסיים צמודות, דמויות עור או קטיפה או על בד מונח אחר. אהלים זה פיחסה, בנות. לא צעיר, לא סקסי, לא נשי, משדר מיסכנות. רואים אשה באוהל - חושבים "שמנה" רואים אשה בבגדים צמודים - חושבים "אשה", או "אשה שמנה" אפילו אשה שמנה, אבל קודם כל אשה. לא יצור רופס ונפסד, מסכן. אף פעם לא לשדר מסכנות, רחמים עצמיים, חוסר בטחון במה שאת. זה הכי חשוב. ובמצב הזה, תמיד תצאי מפגישה חברתית כל שהיא, כשמישהו בסביבה מת להכניס אותך למיטה.
 

pomelit

New member
הבוז לאוהלים

והבוז גם לחברות שממתגות את עצמן כיוצרות אוהלים (אני לא מדברת על ריקושט). תוקם החנות שעושה בגדים יפים במידות גדולות, ואפילו לא קוראת לזה ככה. ומיד אחר כך גם תוקם החנות שעושה את כל זה במחירים סבירים
 
תלוי...

א. אם הוא מושך אותך ב. אם בא לך סקס ג. אם יש אמצעי מניעה בסביבה ד. אם את חושבת שזה מתאים מבחינת היחסים בינייכם - לפעמים בא רק סטוץ, לפעמים הוא מתאים ליותר מזה, ואז דווקא סקס לא מתאים, וכו וכו,, אבל העיקר, את מרגישה טוב עם עצמך, וזו מטרת ההתלבשות כולה, לא?
 

liorz1984

New member
חח... בדיחה טובה...

את באמת חושבת שמי שרואה שמנה עם בגדים צמודים מת להכניס אותה למיטה?! פחחחחח מה מושך בזה בדיוק? הג´לי במותניים או בתחת? תעשי לי טובה...
 
כשתגדל

כשתגדל ילדי, תבין משהו, בינתיים, לך לשחק בחול ואל תתערב בענייני מבוגרים. פעם, כשתהיה גבר, כשתדע מה זו אישה אז תגיב. אני סולחת לך על השפה הנחותה, תחזור לבית הספר.
 

liorz1984

New member
אין מה לסלוח

כי לא התכוונתי ספציפית אלייך ואם כן אז לא נורא. ואני בטוח ש99% מהגברים חושבים כמוני. אישה עם בגדים צמודים היא רק נושא לבדיחה.... חבל שתהפכי נשים שקוראות את ההודעות שלך לבדיחת השבוע.
 

אורלי41

New member
אשה שמנה לא כל כך מהר מתים להשכיב

אולי עידן חדש מגיע לעולם.... אבל כפי שאני יודעת ושומעת ומבינה מגברים .... נשים מלאות ושמנות גם אם הן הכי יפות ו הכי והכי.... רק בודדים רוצים להיות איתה במיטה... כמעט כולם אומרים בפה מלא "מצטער אך איני נמשך לאשה שמנה או מלאה". גם אני כאשה מלאה לא פעם ולא פעמיים "אוכלת" אותה בבלינדים למרות שאני נחשבת כאשה נאה וסקסית.. אך עודף של 20 ק"ג בעוכרי. אולי אני טועה?????. מקווה
 

maymay

New member
שטויות במיץ

כמישהי שיכולה להתגאות במי שהעבירו איתה לילות, אני יכולה להגיד שלמשקל אין שום קשר וואט סו אבר לסקס - להיפך. אם תיכנסו לשיחת בנים, - ואני יצא לי לשמוע את דעתם של כמה וכמה בנושא - הרבה יגלו לך כי אולי החברה היתה רוצה לראות אותם עם דחלילות אבל הם עצמם יותר נהנים במיטה עם מלאות ושמנות - כי יש מה לתפוס :), כי הם שוכבים עם אשה ולא עם מטאטא. הבעיה היחידה היא הערכים החברתיים המעוותים שמונעים מהם גם להרגיש "בסדר" עם זה שהם יוצאים איתה ולא רק מבלים במיטה, וכאן הפורום נכנס לתמונה - אם מישהי מבינה שהמשקל לא קשור בכלל, שזה הכל בראש, שלהיות מטופחת אפשר גם אחרי שבלעת קופסא שלמה של עוגיות, ולהקרין סקס ואצילות ויופי אפשר גם במידה 48, אז הכל יהיה בסדר. גם אני פעם לא הייתי יוצאת מהבית ימים על גבי ימים מחשש של "מה יגידו" ולא הייתי מגיבה לבנים שהיו מנסים להתחיל איתי כי פחדתי שהם לא רואים אותי נכון וברגע שנכנס למיטה הכל "יתגלה" . ואז הגיע הסוויצ´ - זה לא קשור. מה שחשוב ומשנה זה מה שאת חושבת על עצמך וזהו. יש לי חברה שהיא הרבה יותר מלאה ממני וזאתי? כל אחד שהיא רוצה ליבו נשבר לרסיסים ממנה!! למה? כי היא מטפחת את עצמה, כי היא אוהבת את עצמה, כי היא חושבת שהיא סקסית גם במשקל תלת ספרתי. אני לא מדברת על ללכת עם מחשופי ענק ששופכים הכל החוצה, אלא על סגנון לבוש שקורץ לאחרים. ולך לירז שחושב שהכל שטויות וגברים לא רוצים שמנות, אני מאחלת לך כל טוב בבחירת הטעם שלך, ותהנה מהחיים. יש מבין?
 
טועה, מאד טועה

אני בשוק הזה של הפו"פ כמעט שנתיים גברים רבים פגשתי מגיל 25 ועד 48 רוב! הדייטים נגמרים בניסיונות גבריים ל"הכניס אותי למיטה" רוב! בחדשיים האחרונים פגשתי כ - 6 גברים שניים רצו מערכת יחסים מלאה, כוללת סקס והיתר רצו סקס בלי קשר לכן או לא מערכת יחסים. וזאת, קחי בחשבון, שאני אשה שלובשת, כרגע, כי אנחנו, השמנות מהוות אקורדיון אנושי, עם מידות שנעות, אצלי לפחות, בין 42 ל 56. אז כרגע אני בין 50 ל 52! תסכימי איתי שאני לא אשה רזה. והתגובות: "למה את אומרת שאת שמנה?, מקסימום מלאה, אבל סקסית" זה, עם מכנס דמוי עור, סריג צמוד, או חולצת תחרה מתחת לז´קט שחור מחוייט, ציפרניים עשויות כהלכה, שיער ארוך גולש בהיר, עם פאן, מסודר כמו שצריך, מגפי עקב, איפור מושלם ובושם מפתה. וחיוך, וביטחון עצמי. כן, גם במידה 50. אז חשוב מה את לובשת, ומה את משדרת, ותאמיני לי, בחודשים האחרונים, עוד לא ספגתי אכזבה, כי בדרך כלל אני מסיימת יחסים ומסרבת. יודעת להתקשר ולומר - "תשמע, לא מתאים לי." או לטלפון העשירי - "בשביל סקס אני לא יוצאת מהבית, מצטערת." אז - בטחון עצמי, אישה, זה הכי חשוב. ולבוש מחמיא. ונשיות. ומי שאוהב אותנו, ירצה, ומי שלא - לא. לא צריך למדוד את עצמך סטטיסטית - 90% לא רוצים ורק 10% כן? - אז מה? צריך רק אחד.
 
למעלה