hiloosholetet
New member
נושא מעניין לדיון, ../images/Emo140.gif
בטח כבר יצא לכם לנתח יצירות בשיעורי ספרות, שירים ושאר קטעי פרוזה. בבית הספר למשל, נוהגים "לטחון" אותה יצירה נון סטופ. לפעמים אני חושבת שהסופר עצמו לא חשב על הניתוח שמייחסים לקטע שכתב ) ואני לא מדברת רק בבית הספר, בכל מקום בו מנתחים יצירות ספרותיות- האם אתם חושבים שזה מיותר? שסוחטים את היצירה ולא משאירים ממנה את הקסם, או שיש טעם להמשיך לנתח וכך להכיר את היצירה טוב יותר? דיון פורה
בטח כבר יצא לכם לנתח יצירות בשיעורי ספרות, שירים ושאר קטעי פרוזה. בבית הספר למשל, נוהגים "לטחון" אותה יצירה נון סטופ. לפעמים אני חושבת שהסופר עצמו לא חשב על הניתוח שמייחסים לקטע שכתב ) ואני לא מדברת רק בבית הספר, בכל מקום בו מנתחים יצירות ספרותיות- האם אתם חושבים שזה מיותר? שסוחטים את היצירה ולא משאירים ממנה את הקסם, או שיש טעם להמשיך לנתח וכך להכיר את היצירה טוב יותר? דיון פורה