נושא שביל המוביל הפרוץ בגני השרון

נושא שביל המוביל הפרוץ בגני השרון

רצ"ב מכתב מטעמי היום בקול-הכפר. מענין אם בן חמו היה גר בגני השרון-ההפקרות מכיוון צופית היתה מתרחשת...
 

Super Chuly

New member
אפשר

(גם אני תושבת גני השרון). ז בצד אחד של השכונה יש כביש עפר שתושבי צופית משתמשים בו כקיצור דרך ומפריעים לסדר ולביטחון על הכביש, גם למכוניות וגם להולכי הרגל. כמו כן עוברים דרך השער הזה הרבה רוכבי טרקטורונים שנוסעים במהירות מסוכנת, ושוב- כל זה מסכן אותנו. כבר הציבו שומר וסגרו את השער, אבל זה החזיק בדיוק שבוע, ועכשיו כולנו שוב בסכנה. מה שכן, לא הייתי מאשימה את בן חמו, שכן הוא דאג לסגירת השער. איכשהו איזושהי בעיה משפטית החזירה את הבעיה לעינה, או משהו כזה. ליהי :)
 

Double U

New member
באמת שאלתי את עצמי

איך מגיעים לעזאזל לצופית?! עכשיו הכל מובן
 
סופר צ'ולי ענתה לך

הכניסה הבלתי חוקית מכיוון צופית לרח. המוביל בתשלו"ז הנה פירצה הקוראת לגנבים מהמשולש ולהשתוללויות של טרקטורונים בכל האיזור. ובן חמו אדיש. הוא לא גר באיזור,אז למה שיזיע ?
 
סיפור ארוך ומייגע

כשהמצב בו הוא עומד כיום הוא כזה: לפני שבועיים בערך העירייה סגרה את השער של גני השרון באישור של חברת מקורות (זו דרך של שביל המוביל השייכת למקורות), ואז הוועד של היושב צופית הגיש תלונה במשרד התחבורה, שהורה לפתוח את השער. כ"ס הלכה לה לעורכי דין ולמהנדסים, הביאה חוו"דים שהשער חוקי ואין בעיה איתו ועכשיו בכ"ס מחכים שמשרד התחבורה ישנה את החלטתו או שילכו לבית משפט. מעבר לכך, בישוב צופית גם יש שער שנסגר בלילה, וגני השרון מתעצבנים שגם הוא לא חוקי ולמה להם מותר ולכפר סבא אסור. אוחיון (סגן ראש העיר ואחראי על התחבורה) מנסה מאד להשתלט על האזור, או לפחות כך הוא מתבטא בתקשורת ומול תושבי גני השרון.
 
למעלה