נושפים- יום אחד מאחורינו

נושפים- יום אחד מאחורינו ../images/Emo124.gif ../images/Emo118.gif

אוקיי... אז יום אחד עבר מפסטיבל נושפים! ההורים שלי חזרו אתמול בלילה מרוגשים מהאירוע. אמרו שהוא היה נפלא ושהיכל התרבות היה מלא עד אפס מקום. למען האמת זה מאוד מחמיא שתחרות המארשים של צה"ל התקיימה בכפר סבא. תחשבו על זה שאתמול נבחר מארש שאף אחד לא מכיר... ובעוד 10 שנים לא יהיה אדם במדינה הזאת שלא יכיר את המנגינה שלו. ולמי שלא יודע מה היה אתמול: תזמורת צה``ל קיימה תחרות מארשים בה נבחר מארש חדש לתזמורת. זאת אומרת שמהיום בכל אירוע צבאי נשמע גם את המנגינה החדשה שנבחרה. תזכורת להיום: משעה 19:30 בכיכר העיר לטינו-ג'אז
אני אהיה שם... מי עוד מגיע?
 

Adidason326655

New member
היום השני.

הייתי והתאכזבתי. קודם כל בשנים שעברו תמיד היו לפני האירוע כל מיני הרכבי ג'אז אמיתיים (לא לטיני) במזרקה של ארומה. השנה לא היה כלום זה היה מאכזב במקצת. חוץ מזה כל האירוע בכלל הפך יותר מדי לאירוע ריקודים מאשר מוסיקה. הרי זה נושפים כפר-סבא לא רוקדים כפר-סבא. הריקודים קצת הרסו לי, מספיק שרוצים לשחק אותה "עיר המוסיקה" גם עכשיו רוצים להפוך את העיר ל"עיר הריקודים"? לא אוהב את הרעיון שכפר-סבא עיר המוסיקה. זה לא באמת נכון לדעתי כי באמת כל המוסיקה שהיא תזמורתית וכל המגמות זה באמת משהו אבל אי אפשר לקרוא לכפר-סבא עיר המוסיקה שהפעמים היחידות ששומעים כאן מוסיקה היא בארועים כאלה - שלבסוף גם הם מאכזבים. גם יום העצמאות אכזב אותי. כל שנה רואים פחות ופחות אנשים בקניון ובעיר ופשוט היה יבש ושקט. הנסיון לקלוע לכמה קהלי הוא נחמד לדעתי בגדר רעיון וזהו. תביאו אמן איכותי אחד ומספיק (למרות שהדורבנים הפגיזו). בכל מקרה בכלל כפר-סבא נהייתה משעממת לאחרונה או שמא זה היה תמיד.
 
אבל אתם טועים!

פשוט השנה חילקו את זה ל-3 ימים שונים. היום יש את האירוע המסורתי שכולנו רגילים אליו, בטח יהיו גם זיקוקים.
 
אני קצת מתלבט...

אבל בגלל שאני קצת עייף אז רק מחר אכתוב את דעתי. מישהו הגיע ליום השלישי של הפסטיבל? בגלל שלשם הגיעו ממש המון אנשים!!
 

Do It Yourself

New member
../images/Emo26.gifדיווח

אני נורא נהניתי!!! היה ממש משוקע, היו שם שולחנות קטנים ועגולים לאורחים, מוזיקה טובה והמון אנשים. דליק וולניץ הנחה את האירוע, הופיעו שתי להקות לטיניות, היתה הופעה קטנה של אורי ומעיין - נציגינו הכפר סבאים מ"נולד לרקוד" ולקינוח תחרות ריקודים - השופטים היו מ"רוקדים עם כוכבים". לאחר התחרות (22:15) הובטח שתהיה מוזיקה לריקודים עד 23:00 בלילה, לאחר כשני שירים המוזיקה הופסקה (22:25 בערך). לסיכום, לצערי, לא היתה שם תחושה של "פסטיבל נושפים" המכובד - יותר לכיוון של מסיבת סלסה חלטוריסטית, עדיין נורא נהניתי, כי אני אוהב את המוזיקה ואוהב לרקוד, אבל מסיבות קיימות בשפע... מצרף תמונה מהאירוע. תמונות נוספות עתידות להתפרסם באתר של קרן המוסיקה.
 
למעלה