נו אז מה אתם חושבים:

נו אז מה אתם חושבים:

ממשלת ישראל תתאמץ בהשבת החטופים מעירק או לא? כמו שאמרו בחדשות: "זה לא פרשת טננבוים", אבל בכל זאת זה נראה לי מאוד לא צודק להפקיר כך אזרחים, לא משנה איזה לאום הם. מה דעתכם?
 
למה זו "לא פרשת טננבוים"??...../images/Emo26.gif

למה בעצם לא?.. כי... הם נסעו בניגוד לחוק?... כי... אסור לאזרח ישראלי לנסוע למדינות אויב?... כי... הכוונות שלהם לא היו כשרות?... מה שונה בינם לבין טננבוים??... איפה כל ההצהרות של: "גם אם הוא עבר על החוק - צריך להשיב אותו לביתו ולשפוט אותו כאן"?... אולי הם בכלל נסעו כדי לחפש מידע על רון ארד...
 

אimר

New member
כשנגיע לגשר נשרוף אותו

אולי זה לא טננבוים כי נסיבות שהייתם בעירק לגיטימיות וחוקיות לגמרי, הם נסעו לשם כעובדים של פרויקט שיקום אמריקאי. אבל אולי הכוונה היא שהם לא אל יהוד ואז למדינה לא אכפת מהם, במיוחד אם הם ממזרח ירושלים. חוצמזה יש סיכון שהתערבות של ישראל לטובתם יכולה דווקא להזיק להם. אני לא יודע מה קורה עם העניין הזה אבל בינתיים, רק בינתיים, נראה שיש התעלמות גורפת מהעניין הזה.
 

xVeganJihadx

New member
מישהו זרק אבן למים (שירשור)

תענו לו http://www.onestruggle.org/forum/viewtopic.php?t=62
 

ורדה5

New member
האזרחים הערבים עבדו בסיוע הומניטרי

מר טננבוים נסע למטרות פרטיות והאזרים הערביים היו בעירק על פי החוק הישראלי. לא שמענו שהוקם צוות להשבת הבנים הביתה.
 
כמה דברים:../images/Emo26.gif

קודם כל - זה שלא שמעת, לא אומר שלא היה. יתכן מאוד שהחוסר-האכפתיות המופגן היה אקט מכוון כדי שהחוטפים יחשבו שאין לישראל שום זיקה לאותם חטופים וישחררו אותם (למעשה לאותו חטוף - היה רק אחד). גישה זו התבררה כמאוד אפקטיבית - אותו חטוף כבר שוחרר!! ספק אם זה היה קורה אם היו מודיעים בתקשורת על הקמת "צוות להשבת הבנים הבייתה". האזרחים הערבים היו בעיראק עפ"י החוק הישראלי?? את בטוחה בזה?.... הייתי מציע לך לבדוק שוב את ההצהרה הזו שלך....
 
מה?... זה היה ציני?...../images/Emo26.gif

לא הבנתי אם זה היה "הפוך על הפוך" או אם אתה באמת מאמין בזה. אז אני יכול להרגיע אותך: שרון גם מקורב לאחד החטופים בעיראק (קשר משפחתי). ככה שהטיעון שלך נופל.
 
איך שרון "מקורב" לטננבאום?

הוא מעולם לא נפגש איתו ולא היה איתו בקשר. העובדה שהוא עשה עסקים עם מישהו שהכיר מישהו שהכיר מישהו שהוא קרוב-רחוק של טננבאום - לא עושה אותו "מקורב". אני בטוח שאם נבדוק נגלה שגם אתה ואני קשורים בקשר כלשהו (מעוות ורחוק ככל שיהיה) לטננבאום. יש גבול לאקרובטיקה הרטורית שעושים בשביל להכפיש מישהו.
 

doronimous

New member
נדמה לי שהקשר היה

שאבא של אלחנן היה אחראי או משהו כזה בחוות השיקמים. זה ברור לגמרי ששרון הכיר את אלחנן. ברגע שנחטף מישהו ועוד אלוף משנה במיל', ישר עושים עליו עץ יוחסין וקורות חיים עד הודעה חדשה. אם אבא של אלחנן היה עובד אצלך גם אתה היית יודע מזה. ועוד: איך אפשר להסביר את הדחף להביא אותו לארץ (תשווה לעזאם עזאם, יוסף טחן ז"ל, פולארד) בקיצור - אתה תמים
 
אז נדמה לך לא טוב../images/Emo46.gif.../images/Emo26.gif

כדאי קודם לדעת את העובדות ורק אז להשמיץ. זה יותר הגון ופחות חובבני. בשנות ה-70 לשרון היו קשרים עסקיים עם שמעון כהן. שמעון כהן הוא האבא של- אשתו לשעבר של- טננבוים. נו באמת. זה בערך כמו להגיד שיש לשרון קשר לחטופים מעיראק בגלל שיש להם קשר משפחתי: שניהם צאצאים של אברהם אבינו. הניחוש המושכל למה הדחף להביא אותו לארץ - הוא כי הטננבוים הזה הוא אל"מ במיל שמחזיק בסודות-מדינה שכדאי מאוד שלא יחשפו. כמה שעבר יותר זמן שטננבוים היה בשבי החיזבאללה - היה חשש שפרטים על עברו הצבאי של טננבוים יחשפו בתקשורת, ושהחיזבאללה יעשה מאמץ מיוחד לדלות אותם. לכן, כל עוד החיזבאללה חשב שמדובר בקצין מילואים ממוצע - היה הכרח להוציא אותו משם בדחיפות. פולארד, עזאם וגם החטופים בעיראק - לא היו אנשי מערכת הבטחון והם לא מחזיקים בשום סוד-מדינה שחשיפתו תסב נזק. בקיצור - אתה תמים.
 

doronimous

New member
במיץ עגבניות

תחשוב לרגע, החיזבאללה חוטף מישהו וכל המדינה מדברת על זה. עכשיו נניח שהמישהו היה: מפקד של אבא שלך בטירונות, או מנהל בית הספר של אחותך, או אבא של אישתו של המישהו גנן בלובי של הבניין, או סבתא של החטוף עשתה לך בייביסיטר, או אח של החטוף הוא מציל בבריכה של העמוקים, בוודאי שהיית יודע מזה !!! זו מדינה קטנה עם שפם. על אחת כמה וכמה אם היית ראש ממשלה שלא עסוק בכלום חוץ מקומבינות וכיסויי תחת. זה שטננבאום יודע סודות, זה משנה אם הוא כלוא 3 שנים או 30 שנים ? הרי סודות אפשר (וחיזבאללא לא רעים בזה בכלל) להוציא במספר שבועות. בקיצור אתה גם פתי
 
יש הבדל אחד בינינו...../images/Emo26.gif

אני יודע, אתה מנחש (ולא בהצלחה מרובה). ולא - אם אמא של אשתו לשעבר של טננבוים הייתה הגננת שלי בגן - אני לא חושב שהייתי יודע מזה. כך או כך - אתה באמת מאמין שזו הסיבה שטננבוים הוחזר לארץ??? ואתה באמת לא מבין את המשמעות של דליפת המידע שטטנבוים היה שותף-סוד?? אז שמע - אפשר לסיים את הדיון. תחזור ארץ הפלאות.
 

doronimous

New member
למדקדק בפרטים:

- זה לא אמא זה אבא - זה לא גננת זה מנהל העסק - זה לא גן זו חוות השיקמים - וזה לא אתה זה ראש הממשלה שיודע בשם פרטי איך קוראים לכל כבשה ציונית, ומכיר כל קצוות הסטוריה במדינה הזו. מה דעתך שהוא חקר קצת מי הוא אלחנן טננבאום ?
 
ו................/images/Emo35.gif../images/Emo26.gif

"חקר קצת מי הוא אלחנן טננבאום" ו...? וגילה שהוא הבעל של הבת של מישהו שהוא עשה איתו עסקים לפני 30 שנה - אז הוא החליט לשחרר 400 אסירים בטחוניים כדי לעשות לו ג'סטה? אני כבר אמרתי לך שהניחושים שלך לא מאוד מוצלחים? (ושהם נוטים לא להתבסס על עובדות?) שמע - תאמין במה שאתה רוצה להאמין. אני יודע מה שאני צריך לדעת. יום טוב לך.
 

doronimous

New member
אתה יודע ?

יש לך טלפון ישיר לראש הממשלה 24 שעות ? אתה בוועדה הממנה ראשי מוסד ושב"כ ? צא מהסרט ! אם עיתונאי עלה על קשר ביניהם, גם שרון, על עדת יועצי התקשורת, כתבים מגוייסים, ושירותים חשאיים - עלה
 
למעלה