נו מה נסגר אתכם?

cronic1

New member
נו מה נסגר אתכם?

בכיתם בכיתם,חינטרשתם במוח יומיים על פורום חדש,( תת פורום לשם דיוק) ואין קול ואין עונה יבש כמו מדבר גובי. איפה זותי,יניב,יובל עם הסכינים והחרבות איפה ג'רי עם התמונות והגביעים. אם תמשיכו ככה אין זכות קיום לתת פורומון הזה. מה נסגר עם הקרב של התאילנדי הקטן בזירת הk-1 מה נסגר עם רמון דקר?ניצח ,הפסיד,איזה סיבוב נוק האוט? דברו אחרת יסגרו אתכם ואז תמשיכו להתלונן,שתו לי,לקחו לי, ירקו לי. קיבלתם ? כן,תנצלו את הבמה לכתוב ולעדכן בנושא זירה,תחרויות,משקלים,לוחמים מפורסמים,תוכניות עתידיות. איפה ג'רי החם אששששש לעדכן. איפה הנציג של משולבת? איפה הפרשן דסקלו יעקב אורי צבי בועז פולני שפתח מכון אגרוף עם מכבי תל אביב(בהצלחה)
 

garey

New member
cronic1 ראשית טעות בידך לא בכינו

שלום לך ,ראשית לא בכיתי ועל מה שאבכה,שיבכו אחרים אני שמח וטוב לב כל הזמן, אני לא חושב שצריך היה {לנדות}בפרוש כך, לנדות אותנו ממרכז הבמה . ולשים אותנו יניב אורי דסקלו ושאר אומניות הלחימה קיק-בוקס תאילנדי ואיגרוף, בתת פורום,אני עדיין לא תת של אף אחד, לא מחויב לשמוע למנהלי ואדוני הפורום והחלטתם המעוותת והאולית , עם הסיבה היחידה היא להראות ולהציג אומנות לחימה זו או אחרת , והצגתה באור יפה ומלוטש,כולל גביעים כולל ילדים,כולל לוחמים מצוינים, וכולל מאמנים טובים, שכולנו נותנים את הנשמה להצלחתם, מה עשו גבירים אלו כאן אתה ראשי לעשות ככל העולה על רוחך , שם תיזהר ותישמר ,שם אסור לך דיר באלק ג'רי יניב אורי דסקלו, שם זה סטרילי,מה עשינו קיללנו פשענו ליכלכנו,לא ולא הבאנו משב רוח מרענן, לכן אני לא כותב פה כי אין לתת פורום זה קיום כי אני לא תת של אף אחד. ג'רי חם אששששששששששששששששששששש מאהבת אומניות הלחימה .
 

RoyceGracie

New member
למה לא כותבים בפורום של וואלה ?!?!?

רמון דקרס הפסיד מבריח רגל בסיבוב הראשון. אבל אני מניח שכולם כבר יודעים את זה, משום שכל מי שיגלוש פה יגלוש גם בפורום של וואלה... אז למה צריך עוד פורום ? פשוט תכתבו שם... אני לא מבין את זה....
 

cronic1

New member
הפסיד

אני מאוכזב. נכתוב גם בוואלה למרות שהפורום שומם. תגיד לרועי המנהל להזרים בו אנרגיות חדשות,לעורר אותו.
 
צודק צודק צודק

לא כאן. זירה, לא כאן. פורום זה ישמש למטרות אחרות, ודיונים שלא לעניינכם. אנא, על זירה כתבו רק במקומות אחרים.
 

cronic1

New member
הכל אשמת הממשק

הפורום ההוא מת. כותבים שם שניים שלושה גולשים. תתחילו להחיות את הפורום ההוא,והכי חשוב שבקרוב יפתח פורום בידיעות אחרונות לאמנויות לחימה אגרסיביות אששששששש.
 
למעלה