נו,ראיתם את הכתבה על השוד בכלבו "חצי-חינם" ב

נו,ראיתם את הכתבה על השוד בכלבו "חצי-חינם" ב

חולון ששודרה היום בתוכנית "שומר מסך עם אמנון לוי" בערוץ 10 ? אז עכשיו בתור מאבטחים תגידו בבקשה מה דעתכם ?
 
החוק דפוק

למאבטחים אסור לירות בנשק. אם הם יורים הם יסתבכו ויעמידו אותם לדין. מה שווה ששמים אנשים חמושים אם אסור להם לירות? וזה לא משנה חצי חינם או חנות יהלומים. לפי החוק היום, אפשר להציב במקום מאבטחים בובות קרטון וזה יהיה אותו דבר.
 

joshh

New member
נא פרקט ונמק...

לצערי לא ראיתי. ממה שידוע לי, הנשק לא נועד לעצירה של התפרעויות. מצד שני אם תירה במחבל שמנסה לעשות פיגוע, לא יעשו לך כלום מלבד לתת לך פרס. אם תירה משודד עם אקדח שיורה לכל כיוון, יתנו לך פרס. אבל אם תירה בשודד עם סכין, תיכנס לכלא. joshua
 

EmGee

New member
ברגע שיש סכנת חיים ממשית

מותר לירות בנשק. ברגע שהסכנה היא בלאגן או גניבה אז אסור לירות מתוך עקרון של חיי אדם קודמים לרכוש, גם אם מדובר בגנב. אם צהל פועל ככה, מה הבעיה שגם מאבטח יפעל ככה?
 

Symbolic

New member
אמצעי, כוונה, יכולת

רק אז יורים על מנת לנטרל אי אפשר שכל מאבטח/שומר בסופר יקח את החוק לידיים, בטח אותם אנשים שלא מיומנים בנשק אישי לירי סלקטיבי. ברגע שיש סכנת חיים מוחשית ואין דרך אחרת למנוע את הפגיעה בך או בחפים מפשע, אז יורים. ואז גם יהיה לך גב משפטי.
 
ומה דעתכם על ה"קומבינה" שעשתה חברת האבטחה שבה

עבד יום טוב דואק ז"ל (המאבטח של סופר "כל-בו חצי- חינם" בחולון שנהרג במהלך השוד האלים והאכזרי) כאשר הבעלים החליפו את שמה בכדי לא לשלם פיצויים למשפחתו (וזאת לאחר שהורדו לו בכל חודש 50 שקלים עבור ביטוח חיים !!!!) ?
 
למעלה