נזילה ועובש אצל השכן

mango530

New member
נזילה ועובש אצל השכן

היי, אני גרה קומה 4 בבניין ישן.צינור הביוב עובר בן הקומות והוא חשוף. אצל השכן מקומה שלישית בתיקרה יש עובש כתוצאה כנראה מנזילה בצינור ,מצרפת צילום .יש לי מספר שאלות : איך מתחילים בפיתרון הבעיה? יש לי ביטוח מבנה מורחב של נזילות מים , זה תופס? או שיגידו לי זה צינור ראשי ולא באחריותינו? איך מתקנים דבר כזה? (היתה נזילה בעבר באיזור ועל כל תיקרת המקלחת של השכן , הבאנו את הביטוח שהביא מאתר נזילות שקבע שהנזילה מהאיטום הלקוי של המקלחת ,תיקנו צבעו וסיידו והנה זה חוזר והפעם השכן מתריע כשזה בהתחלה וזה נראה ברור שמהצינור שבתוך הקיר). תודה מראש המינגווי
 

בינא

Member
שלחת פעמיים בטעות... ראי התשובה למעלה ורצוי למחוק שרשור זה..

 

Benx3k

New member
מה שאתה צריך זה איתור נזילות במצלמה תרמית

איך זה עובד?

צילום במצלמה תרמית מאפשר לראות חום של אובייקט המוקרן מעצמו. מצלמות תרמיות מסוגלות לרשום את הטמפרטורה של אובייקטים שונים במסגרת התמונה המצולמת, ואז מקצות לכל טמפרטורה גוון של צבע, המאפשר לראות כמה חום הוא מקרין בהשוואה לאובייקטים סביב ובכך ליצור מעין תמונה בגווני צבע שונים ומידע רב.

איך מאתרים נזילות מים?

מאתר נזילות מים עושה שימוש בסוגים שונים של ציוד מתקדם לאיתור נזילות, חלק מהציוד העומד לרשות מאתר נזילות כולל מצלמות תרמיות איכותיות, מצלמות מסוג סיב אופטי, מכשירי מדידת רטיבות ולחות, מכשירי שמע ועוד.

למידע נוסף אתה מוזמן להיכנס לאתר שלנו.

איתור ותיקון נזילות מים
 
למעלה