נזילת מים ירוקים

K L E 5 0 0

New member
נזילת מים ירוקים

שלום לכולם, לאחרונה שמתי לב שאחרי נסיעה ארוכה אני רואה כמה טיפות של מים ירוקים שנוזלים מהמנוע בצד ימין, יש חריר קטן בדופן של המנוע וממנו יוצאים כמה טיפות רק אחרי נסיעה ארוכה. מדובר במים ירוקים של הקירור ואחרי שהם מתייבשים נשאר סימן לבן-ירוק כזה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה! האופנוע KLE500
 

רמי בר1

New member
זה ניראה כמו נזילה מהאטם

שעל ציר משאבת המים.תמשיך לעקוב,אם הנזילה תתגבר זה כנראה מהחלק באטם שעשוי גומי,ואז יש להחליפו.יכול להיות שהנזילה מהחלק הקרמי של האטם ואז הנזילה לא תתגבר ואולי אפילו תיפסק.שים לב לאיבוד המים ממיכל העיבוי.
 

t d m 900

New member
../images/Emo127.gif

אם הנזילה מאד קטנה או שלא קיימת תמיד אז בחישובי עלות מול תועלת עדיף רק לעקוב ולראות שלא מחמיר וגם שאין חסר נוזל קירור. בשלב הזה לא הייתי מחליף את החלק עם האטם
 

ishaysiv

New member
האטם גומי בחיבור בין צינור הקירור לראש

מנוע מצד ימין דורש החלפה. יש מין צינור מתכת באורך של אולי 25 סמ שמוביל את נוזל הקירור לראש מנוע. יש צינור לכל צילינדר. האטם עצמו מחירו 5 שקלים, אבל עבודה תעלה לך.
 

K L E 5 0 0

New member
תמונה לנוחות

החריר נמצא בין הפסים של הצלעות ורואים אותו בתמונה
 

creth11

New member
החריר מנקז את כניסת צינור הקירור לראש

כמו שהוסבר צינור הקירור מיתחבר על קטע מתכתי עם O RING וזה מוכנס לחור בראש ומובטח עם בורג שלא יקפוץ החוצה הנזילה כניראה מחיבור צינור המתכת לתוך הראש ופירושה - הורדת מיכל דלק ושליפת הצינור החלפת האטם והרכבה נכונה או אם יש לך מזל אז רק חיבור הצינור גומי לקטע מתכת וזה אומר הידוק הבנד בכל מיקרה הורדת המיכל תעזור לאיבחון מדויק יותר
 

K L E 5 0 0

New member
תודה רבה לכולם

הבעייה באמת היתה שהגומיה התייבשה נקרעה ונזלו ממנה מים. היום בבוקר לקחתי את האופנוע למוסך והמכונאי החליף את שתי הגומיות (גם זו שבצד השני). היה צריך לרוקן את הנוזל קירור אז הוא כבר שם נוזל חדש. כרגע נראה שהכל בסדר גמור.
 
למעלה