נזיפה חמורה ל"שמאלני"

small@ani

New member
נזיפה חמורה ל"שמאלני"../images/Emo95.gif

בוש והיכלם "שמאלני", איך אתה מתבטא?!?! מילים כמו טיפש ואידיוט והעלבות רדודות אחרות מעידות על אומרן יותר מכל. אני קורא אותך לסדר מייד, אל תבייש אותנו אצל מארחינו-מלעיזנו. באותה מידה שאין להסית לאלימות וכוחנות, נדרשת מאיתנו צניעות ודרך ארץ בדיבור נקי ומכובד. ראה הוזהרת, אל תבזה את שמי שלי.
 

שמאלני

New member
כמה שאתה צודק ירדתי לרמה של ימני

צודק אני לא ירד לרמה שלהם. תשמע אפשר להבין לאיזה רמה הם יורדים כי הם ימנים אבל אתה צודק אני לא צריך לרדת לרמה של ליכודניק.
 

small@ani

New member
רמה של ליכודניק...

אינה שונה מרמה של אחרים, למרות שהנסיון מראה שלהיות ליכודניק זה שלב התפתחותי בדרך אל השמאל הבוגר. החל מעזר ויצמן - מקים ומייסד הליכוד, שגמר עמוק בשמאל, דרך הרבה חברי כנסת ושרים שנדדו למרכז ושמאלה, ומי אם לא ראש הממשלה הנוכחי שרון, הימני הקיצוני של כל הזמנים, מבצע בלב שלם ובוטח את מדיניות השמאל. שמאלני, התגובה שלך לא מרמזת על חרטה ועליה על הדרך הטובה.
 
התגובות שלו הן התגובות האופיניות

נתקלתי בהן מאות פעמים ואני ממשיך להיתקל בהן כאן. לא משנה כמה אלמד, כמה אצטיין, כמה אתרום למדינה. עבור השמאלנים תמיד נשארתי צ´חצ´ח ושין גימל. הוא לא שונה מכל אלה שהתיחסו אלי כך. האמת? אין לי כח לפוזות. אני מודה: כל פעם אני נעלב מחדש.
 

Charlie

New member
התופעה מוכרת

גם אני נתקלתי בה לא פעם במשך חיי. אני מדבר עם מישהו וכשעולה הנושא הפוליטי ואני מזדהה כאיש המחנה הלאומי התגובה היא: "מה??? מוזר...אתה לא נראה ימני..." מעניין איך נראה ימני?
 
אני דווקא נראה "ליכודניק"

ככה שאני לא נתקל בתגובות כאלה. אבל כשאני וחברי לבשנו חולצות של "הסטודנטים עם נתניהו", נתקלנו בתגובות ששקולות בערך לתגובות שהיינו מקבלים אם היינו הולכים במאה שערים עם חולצה שכתוב עליה: "חזיר זה טעים". "לא יכול להיות!" הם זעקו. "סטודנטים בעד נתניהו? אין דבר כזה! סטודנטים אמורים להיות אינטליגנטים!". ככה, במילים האלה ממש.
 
למעלה