נזק בעקבות מפלי מתח של חברת חשמל

נזק בעקבות מפלי מתח של חברת חשמל

בתאריך ה- 3.4.05 בין השעות 17:00 ל-17:15 לערך היו מספר נחשולי מתח ביישוב אשר אחד התוצרים שלהם היתה פגיעה במכשיר חשמל בביתי. מאחר ואני בתכתובות מול חברת חשמל בנדון ובדרישה לפיצוי, הייתי רוצה לדעת האם תושבים נוספים ניזוקו באותו אירוע. כל טוב ישי
 
גם לי ניזוקו 3 מנורות ../images/Emo82.gif

2 מנורות קריאה ומנורת הלוגן גדולה שבכולן נשרף כבל, והנחתי שקרה להן משהו בו זמנית, אבל לא ידענו למה בדיוק לשייך את זה. באמת עלה הרבה כסף לתקן. איך ניתן להוכיח/ לשייך זאת דוקא לארוע הנ"ל?
 
אמות מידה לפיצוי בגין נזקי חשמל

אין לי ספק שמכשירים ניזוקו, כמו כן אני כבר בתכתובות איתם למעלה מחודשיים. חוק רשות החשמל הגדיר קרטריונים ברורים להחזר בגין נזקים, ואחד הקריטריונים הינו "מספר המלינים המוזנים מאותו קו מתח גבוה באותו אירוע עולה על 5 ובלבד שאינם מוזנים מאותו כבל הזנה " אני ממשיך בטיפול ואין לי בעיה להוסיף מתלוננים נוספים מאותו אירוע. ישי
 
מזגן

לא חשבתי על כך אבל בערך מאז המזגן שלי בסלון החל להדלק מעצמו, ואני נאלץ לכבותו מארון חשמל - כנראה שנדפק כרטיס הפיקוד (750 ש"ח)
 
הלך המחשב (דיסק + מסך)

אני התלוננתי באופן רשמי - וקיבלתי את התשובה הסטנדרטית הבאה: זאת בעיה שלי - הייתי צריך להגן על מכשירי החשמל שלי. הם מבחינתם שלחו לי (מתי ?) עלון שמדריך אותי. לטענתם, הפסקות מתח מכוונות הן חלק אינהרנטי באספקת חשמל - ולא ניתן להימנע מהן. וגם, שתשתיות החשמל בנויות כך שהן מונעות נחשולים - ע"י ניתוק הצרכנים מהתשתית. מכיוון שאני לא מהנדס חשמל, קשה לי להתמודד עם טענות אלה.
 
רק סבלנות תנצח את המונופול

אשמח לעדכן רק חשוב לי האם מכשירי החשמל אצלכם ניפגעו באותו התאריך עליו כתבתי. כל טוב ישי
 
קישור לגבי תביעת חברת חשמל

גם לי ניזוקו המחשבים באחד נדפק הדיסק ובשני הלך ספק מאז שמתי אל פסק. כל הכבוד על הנחישות. אשמח להצטרף.
 
נזקים - הרשות לשירותים ציבוריים חשמ

ייתכן וניתן לפנות לעזרה לרשות לשירותים ציבוריים חשמל. www.pua.gov.il
 

gath

New member
מקרר שנפגע

היום זו פעם שלישית השנה שהמקרר שלי נפגע (פעם אחת זה היה מאוורר, פעם שניה שעון טיימינג) והפעם הזו אדע מחר כשהטכנאי יגיע. אציין שזהו מקרר בן כמעט 3 מחברה מוכרת ואמינה. במקביל , נורות נשפרפות לנו חדשות לבקרים. ספק הכוח במחשב הלך פעמיים. אנו מתחילים להבין שמשהו כאן לא כשורה. אין לנו בידיוק תאריכים אבל נשימח להצטרף לתביעה. נחפש במקבלות תאריכי תיקון.
 
למעלה