שני פתרונות שיכולים לסייע
ישנם שני כלים בהם ניתן להשתמש במהלך נחיתות - האחד כוחו יפה לכל שדה והשני בעיקר לשדות גדולים:
1. לאחר ההתיישרות לפיינל להציץ במצפן ולראות שהכיוון תואם לזה של המסלול (פחות יעיל בשדות בעלי מסלולים מקבילים ו/או מסלול הסעה המקביל למסלול הנחיתה)
2. הכנסת תדר ה-ILS, במקומות בהם קיימת מערכת כזו, ווידוא שהמחט במרכז.
אבל, ובעיקר כמו שנאמר בכתבה, הרבה תשומת לב בשלבי הדיבור עם הפקח ובשלבי ההקפה. כל מי שטס איתי מתודרך שמרגע הכניסה ל-CTR, אף אחד לא מדבר - קוקפיט סטרילי. הסחות דעת בשלבים הקרייטים של המראה ונחיתה תורמים רבות לפיקשושים.