נחיתה קשה "לענק" של איירבאס כולל חיכוך הזנב במסלול.
N navig8tor New member 4/8/05 #3 הרוסי והתורכי בתנועה,ביום הכי עמוס בשבוע הראשון של אוגוסט.היום צפויים לעבור בשדה 45000 נוסעים ו300 נחיתות והמראות
הרוסי והתורכי בתנועה,ביום הכי עמוס בשבוע הראשון של אוגוסט.היום צפויים לעבור בשדה 45000 נוסעים ו300 נחיתות והמראות
א ארזS New member 5/8/05 #10 איזה חמממוווודדדדד............ במקרה גם אני תפסתי אותו היום בדרכו לנחיתה...
S srami New member 4/8/05 #8 דוקא נראה לי כמו המראה... ניסויי המראה קצרה עם אף גבוה וזנב מתחכך במסלול הם חלק בלתי נפרד מתהליך הניסוי והרישוי של מטוסי נוסעים. יתכן וזה המקרה...
דוקא נראה לי כמו המראה... ניסויי המראה קצרה עם אף גבוה וזנב מתחכך במסלול הם חלק בלתי נפרד מתהליך הניסוי והרישוי של מטוסי נוסעים. יתכן וזה המקרה...
S srami New member 5/8/05 #12 מצאתי איזה התייחסות לניסוי ב-380 תמונות קטנות, אבל מראות את ניסוי ה-TAILSTRIKE ב-A380
G grants New member 5/8/05 #13 בדיקת VMU המהירות המינימלית בה יתרומם המטוס. משפשפים את הזנב בשביל זה (לא קרה כלום, מתקינים פלאח מיוחד).
בדיקת VMU המהירות המינימלית בה יתרומם המטוס. משפשפים את הזנב בשביל זה (לא קרה כלום, מתקינים פלאח מיוחד).
נ נועם04 New member 6/8/05 #18 הוא מתכוון ל TAIL STRIKE שהוא מתקן שממוקם בזנב ובעל סימן אדום שנעלם ברגע שנזב המטוס פוגע במסלול . למה שאמוץ התכוון זה שבניסוי טיסה מרכיבים לוח מתכת (פלאח) שיותר חזק ועמיד מגוף המטוס בכדי לבצע את ניסוי הטיסה ובכך לא לגרום נזק למטוס.
הוא מתכוון ל TAIL STRIKE שהוא מתקן שממוקם בזנב ובעל סימן אדום שנעלם ברגע שנזב המטוס פוגע במסלול . למה שאמוץ התכוון זה שבניסוי טיסה מרכיבים לוח מתכת (פלאח) שיותר חזק ועמיד מגוף המטוס בכדי לבצע את ניסוי הטיסה ובכך לא לגרום נזק למטוס.