אייל גלבוע
New member
נחיתת גחון בנתב"ג
בכל אירוע כגון נחיתת הגחון בנתב"ג, אני (ואני מניח שכולם) שואל את עצמי כיצד הייתי נוהג לו זה קרה לי. במקרה הזה של גלגלים שלא נפתחו, נשאלות שאלות רבות כגון: 1. יעילות המנגנון הידני. האם המנגנון כשל ולא איפשר הורדת הגלגלים? 2. אני מניח שהפיקוח הפנה את הטיס לנתב"ג. אינני יודע כמה מכם שאינם מחזיקים בהגדר מכשירים, תרגלו גישה ונחיתה בנתב"ג למקרה חירום ואולי כדאי לתרגל זאת? האם אכן נתב"ג הוא השדה המועדף לביצוע נחיתת חירום שכזו גם לאלו שאינם מכירים את השדה או שאולי עדיף לנחות בשדה דב (אם אין רוח צולבת)?
בכל אירוע כגון נחיתת הגחון בנתב"ג, אני (ואני מניח שכולם) שואל את עצמי כיצד הייתי נוהג לו זה קרה לי. במקרה הזה של גלגלים שלא נפתחו, נשאלות שאלות רבות כגון: 1. יעילות המנגנון הידני. האם המנגנון כשל ולא איפשר הורדת הגלגלים? 2. אני מניח שהפיקוח הפנה את הטיס לנתב"ג. אינני יודע כמה מכם שאינם מחזיקים בהגדר מכשירים, תרגלו גישה ונחיתה בנתב"ג למקרה חירום ואולי כדאי לתרגל זאת? האם אכן נתב"ג הוא השדה המועדף לביצוע נחיתת חירום שכזו גם לאלו שאינם מכירים את השדה או שאולי עדיף לנחות בשדה דב (אם אין רוח צולבת)?