נחשו מה? נכון, סכמ"ש!

נחשו מה? נכון, סכמ"ש!

שלומלום!!! :) חזרתי ממסעדה שעלתה יותר מידי כסף לפחות מידי אוכל, אבל שבעתי בכל זאת, ועכשיו אני כאן בשביל לסכמ"ש
אז... דבר טוב שקרה השבוע: דבר פחות טוב שקרה השבוע: אדם שעשה לכם את השבוע: תוכניות לפסח: מאכל מועדף מתוך הצלחת של הסדר: ולהלן תמונה כי בשבעת פלאי תבל קיטרתם שאתם לא זוכרים את כולם :p (http://www.israel-travel-tips.com/upload/11-01-2006_plate.jpg) ולשאלה הפיקנטית ברוח החג: איך הייתם מגדירים את עצמכם - חכם, רשע, תם, או זה שאינו לשאול? הסבר פרט נמק... שיהיה שבוע טוב לכולם, ו...חג שמח!
 

In Red

New member
עונה

דבר טוב שקרה השבוע: הפיקניק שהיה ממש כיף דבר פחות טוב שקרה השבוע: לכל דבר טוב בחיים יש סוף אך יש בחירות שהן בלתי נמנעות.. אדם שעשה לכם את השבוע: איש מאוד מאוד יקר לליבי תוכניות לפסח: להיות אצל הורים ולמות משיעמום^_^ מאכל מועדף מתוך הצלחת של הסדר:אין, אנחנו לא חוגגים. ולשאלה הפיקנטית ברוח החג: איך הייתם מגדירים את עצמכם - חכם, רשע, תם, או זה שאינו לשאול? כנראה שתם, לא מפרטת.
 

Lion_Heart

Well-known member
אז מי נתן לפלמינגו להיכנס?

אז... דבר טוב שקרה השבוע:המפגש :0) דבר פחות טוב שקרה השבוע:בשרף לי האף קלות וכואב לי הצד משהו פחד אדם שעשה לכם את השבוע:מאט פרסטון תוכניות לפסח:לשכב לנוח מאכל מועדף מתוך הצלחת של הסדר:מרור
 

StriX Starlight

New member
למה אני עונה על זה כל שבוע../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

דבר טוב שקרה השבוע: קיבלתי את החופש שרציתי. לא פחות מארבעה ימים. זה הולך להיות פסח מ-ע-ו-ל-ה!!
דבר פחות טוב שקרה השבוע: החמצה של הפיקניק הפורומי (בגלל שהוא נקבע לפאקינג 11 בבוקר
).
אדם שעשה לכם את השבוע: הבוס שלי. שנענה לתחינותיי ונתן לי את החופש הנפלא הזה.
תוכניות לפסח: עולמות, מפגש פורום, פרוגפסט, המון המון אנשים טובים.
מאכל מועדף מתוך הצלחת של הסדר: היא לא אטרקטיבית במיוחד...
ולשאלה הפיקנטית ברוח החג: איך הייתם מגדירים את עצמכם - חכם, רשע, תם, או זה שאינו לשאול? רשע מרושע
. "מה העבדה הזאת לכם? לכם - ולא לו. ובכלל, מה זה השטויות האלה ליל סדר?. וטרור המצות הזה... בכל ת"א אי אפשר להשיג לחמניה כי כל הכופרים האחרים חטפו אותן כל עוד נפשם בם"
 

Thumpers

New member
מסכמ"שת! :)

דבר טוב שקרה השבוע: מדע על הבר, פיקניק פורומי ויציאה עם חברים שהתפתחה למשהו מעניין במיוחד :) דבר פחות טוב שקרה השבוע: נשרפתי עד כדי כוויות. אדם שעשה לכם את השבוע: הילדים בגן. חמודים שלי, אמרו לי כל כך הרבה דברים מתוקים! אותם אני בעד לא להשליך ליאור. טוב, לפחות את חלקם. תוכניות לפסח: אני זורמת, לא יודעת מה יהיה כל החג... יש הצעות? מאכל מועדף מתוך הצלחת של הסדר: אולי לא מהצלחת -- אבל קניידלך! ולשאלה הפיקנטית ברוח החג: איך הייתם מגדירים את עצמכם - חכם, רשע, תם, או זה שאינו לשאול? הסבר פרט נמק... ר-ש-ע. בספר מחזור של סיום כיתה י"ב, אני ו3 חברות הצטלמנו וכתבנו "על ארבע בנות דיברה תורה..." -- ואני הייתי הרשעית. מה לעשות, הציניות החותכת שלי לא תמיד מתקבלת בברכה ;)
 
חג שמח לכולכם ../images/Emo13.gif

דבר טוב שקרה השבוע: יצאנו בשישי. היה ממש כיף. ת"א כמו שלא הכרתי אותה. דבר פחות טוב שקרה לכם השבוע: 1- אני חוששת שאיבדתי את האייפוד, אבל עדיין לא סגורה על זה (וזה היה ipod red שאין הרבה כמוהו בעולם. תרומה לילדים חולים באפריקה); 2- שכחתי את המטען של הלפטופ בדירה בצפון ואין לי מתי ללכת לחזור (וגם שכחתי להשקות את הבמבוק לפני שיצאתי) אז אני סוג של זונת מחשבים; 3- לא יודעת. התלבטויות לדברים שיושבים לי באיזור האחורי של המח. אדם שעשה לכם את השבוע: ידיד שלי שנתן לי עכשיו את הלפטופ שלו ליומיים כדי שאני אוכל ללמוד. חבר שלי שהשאיר לי את הכרטיס סטודנט, דיסק און קי ומפתח לדירה, כדי שאני אוכל ללמוד בטכניון בחופש. תכניות לפסח: טיול של יומיים; זכיתי בכרטיסים למירוץ "אקשן סיטי", אז אולי גם את זה. וללמוד, והרבה. מאכל מועדף מצלחת הסדר: הקניידעלך שאני מכינה אני בהתלבטות בין החכם לתם. קל לעבוד עליי כי אני נוטה להאמין שאנשים כנים איתי כמו שאני איתם, ואין להם אינטרס לעבוד עליי. מצד שני- קל לי מאוד למצוא את הטריקים בשאלות במבחנים ובמקומות שאני יודעת שמנסים להכשיל אותי, אז אולי אני שייכת לחכם. אין מצב שבעולם שאני זו שלא יודעת לשאול. אני חופרת בהקטעים האלה. (ולא שונאים אותי, אחרת לא מקבלים סיכומים)
 
למעלה