נחשי גומי - סוכריות

FreeFeeling

New member
נחשי גומי - סוכריות

האם הם ממש לא מומלצים למאכל? איזה מהרכיבים שלו הכי פחות ממלץ?
 

Pommi

New member
זריקת אינסולין לורידים...

הכל פה זה סוכר, פשוט ככה. סירופ גלוקוזה וסוכר הם המרכיבים העיקריים של הנחשי גומי האלה, מקפיץ את רמות הסוכר בדם בטירוף.
 

FreeFeeling

New member
בגלל זה ,זה טעים ../images/Emo13.gif

אולי לא הקנה עוד "קילו" של הדבר הטעים הזה
לפי מספר חודשים דיברתי עם חבר שלי בקשר לסוכרת, לפי מה שאני חשבתי יש סבירות יותר גדולה שעם אוכלים המון!!-דברים-עם-הרבה-סוכרים כמו גם המון קולה וכו... יש סיכוי יותר גדול לחלות בסוכרת. הוא אמר שלא... אתה אומר שכן? נ.ב שאלה אישית (אם תרצה להגיב לכך) כיום ,איזה אוכל אתה הכי הכי אוהב? בתודה בן
 

Pommi

New member
מממ... אני לא ממש יודע...

קודם כל, לאכול את הדברים האלה שמפוצצים בסוכר זה אף פעם לא טוב. אני לא יודע אם זה יכול לגרום לסוכרת, אתה יכול לקרוא על סוכרת בויקיפדיה או משהו ולבדוק את זה. ברור שזה טעים, אבל מה לעשות שזה מגיע עם תנאי... כיום? וואו, יש המון. בעיקר דברים שעכשיו אסור (עוגות של אמא, ממתקים, שוקולד).... בעיקרון, תן לי כל היום בשר ואני מרוצה. אבל יש כל מיני.
 

moran f

New member
זה לא כזה פשוט

יש הרבה גורמים שפועלים ביחד להתפתחות סכרת שאינה תלויה באינסולין (מה שנקרא "סכרת מבוגרים"). יש עוד הרבה מה ללמוד על שני סוגי הסכרת.
 

אלי ו.

New member
הסבר

באוכל האנרגיה יכולה להגיע משלושה מקורות, פחממות חלבונים ושומנים. גרם פחממה או חלבון - 4 קלוריות. גרם שומן - 9 קלוריות. כמובן שיש גם מים - 0 קלוריות. סוכר הוא פחממה ולכן ב 100 גרם סוכר נקי יש בסביבות 400 קלוריות. ב 100 גרם נחשי גומי אין שומן אבל יש קצת נוזלים (מים) ולכן יש בהם פחות מ 400 קלוריות.
 

doofe

New member
צבעי המאכל מזעזעים.

אולי קוראים להם צבעי מאכל, ובאמת הם צבעים, ואפשר טכנית לאכול אותם (כמו שאפשר לאכול חול וחתיכות פלסטיק ולשתות מי ביוב), אבל למאכל הם לא אמורים לשמש. רעל טהור. טרטרזין, אגב, הוכח כמסרטן, ובצבעים האחרים לא התעמקתי יותר מדי, הצבע הזה פשוט קפץ לי לעין. הסוכר זאת באמת לא הבעיה כאן.
 

אלי ו.

New member
אשמח לקבל סימוכין

על הטרטרזין כחומר מסרטן. ידוע לי שהוא אלרגני ועלול לגרום להיפראקטיביות אבל לא ידעתי שהוא מסרטן. אשמח אם תפנה אותי למחקרים או לגוף מקצועי (כמו למשל ה FDA) שקובע שהטרטרזין מסרטן.
 

FreeFeeling

New member
אלי ו. ,"להיפראקטיביות"

שלום אלי ו. יש לי ADHD חזק ומורגש במיוחד. אולי גם בגלל הטרטרזין זה התחלתי לאוהב יותר את הסוכריות האלו?
 

Gspin

New member
גם לי יש משיכה בלתי מוסברת לגומי

לא ללטקס, אלא לגומי.. ומכיוון שאינני מתמצא בצבעי מאכל ובפוטנציאל שלהם להזיק, נעזרתי בדוד גוגל. הקלקה על התוצאה הראשונה הניבה טבלת צבעי מאכל ונזקיהם הפוטנציאלים, שבתחתיתה "נקבע" שטרטזין הוכח כמסרטן. כמו כן, צויין שם המקור שממנו הועתקה הטבלה. כיוון שרציתי לבדוק את מהותו של המוסד הנ"ל והאם הוא אמין, הקלקתי על הקישור. אמת כי נכתב שם שצבע המאכל טרטזין גורם לתגובות אלרגניות, בייחוד אצל אינדיבידואלים הרגישים לאספירין. אולם, לא מצאתי כל אינדיקציה לקביעה שטרטזין מסרטן. המקרה הנ"ל רק מראה כיצד ניתן להטעות אנשים, באמצעות הערת שוליים תמימה כביכול. אינני יודע מהיכן, אך יכול להיות שדלית את המידע מאתר שאינו אמין, או שבעצם אני עוואר ולא שמתי לב למידע באתר הצרפתי
בכל מקרה, אין על סוכריות גומי.
 

אלי ו.

New member
../images/Emo127.gif לא בדקתי אבל אני מניח

שיש סוכריות גומי שצבע המאכל שלהן פחות בעייתי.
 

FreeFeeling

New member
Gspin../images/Emo45.gif

אהבתי! אחלה שיעור לחיים. חח על החיפוש והתרגום
שבת שלום לכולם
 
נחשי גומי

ללא ספק צבעי מאכל המוצר מפוצץ בצבעים מהגרועים שבהם, ממש טמבוריה.
 
למעלה