נחשפה הצביעות של ההונגרים

הפרבולה

New member
נחשפה הצביעות של ההונגרים

ההונגרים האנטישמיים תומכים במטרת הערבים למימוש "זכות השיבה" , הרי הם גינו והשמיצו את ישראל בצוק איתן כלשכולם ברור שמטרת הערבים זה הכנסת "הפליטים" של מלחמת השחרור לתוך ישראל ( זה מה שהאויב בעזה מתכוון באמת כשהוא אומר "הסרת המצור" ).

עכשיו שמגיעים אליהם פליטים ערבים אמיתיים הם מנסים לגרש אותם. הם חוששים שיפכו למיעוט. מדובר בפליטים אמיתיים שברחו מאימי המלחמה בסוריה ולא ב"פליטים" מזויפים ששטפו להם את המוח שהם צריכם לחזור לפלסטין ולגזול את אדמתו היחידה של העם היהודי. הערבים בעזה אינם פליטים! לכל היותר אולי סבא שלהם ברח מארץ ישראל בעצת המופתי הנאצי כדי לחזור כמנצחים ולרשת את הרכוש היהודי אחרי שהיהודים בא"י יושמדו, וחלק קטן גורש על ידי צה"ל בעיצומם של קרבות ההשרדות של הישוב היהודי במלחמת השחרור.

ל"פליטים" בעזה יש כבר אדמה שזה עזה ואם צפוף להם הם צריכים לבקש מהאחים שלהם במצריים שיתנו להם להתישב בסיני. הפליטים שבורחים מסוריה הם פליטים אמיתיים כאן ועכשיו לא כאלו שסבא שלהם עזב לפני 69 שנה !

הפתרון לבעית הפליטים מערק-סוריה אל אירופה כנראה צריך להיות כיבוש סוריה ועירק על ידי המעצמות הגדולות והשמדת דעא"ש. בנוסף לדאוג שלא יקום גוף רצחני אחר ( גם רוב הערבים שנלחמים נגד דעא"ש מהווים קבוצת סיכון להצמחת ארגוני רצח וזוועה כמו החיזבאללה כולל משטרו של אסד ). זה יהווה גם הרתעה מול המשטר המטורף של איראן שמאים ללא הרף בהשמדת ישראל. אמנם בד"כ זה לא רצוי להתערב בסיכוסוכים במדינות זרות אבל יש לזכור שדעא"ש היא זו שתוקפת את אירופה על אדמת אירופה בין היתר על ידי דחיקת מליוני פליטים אליה.
 

אנטוליו

New member
מילה טובה על הונגרים.

זה עם שעצר בזמנו את פלישת צבאותיו של הטורקים עם סולטן סוליימן בראשם במאה ה-16 והציל בכך את אירופה מהגורל המר שנפל על עמי יוון ובלקן.
 
למעלה