נטוויז'ן

Trranger

New member
נטוויז'ן ../images/Emo99.gif

וואי! הם פשוט אדירים. אני מופתע מהם כל יום מחדש. היום התעצבנתי על איזה חברה (שאגב נקראת ימבטבע) ששולחת לי ספאם יומי, הקישור להסרה לא עובד ובחיים שלי לא הצטרפתי אליהם(אני בן 15 לעזאזל.. מה אני צריך סוכנות נסיעות?!) העברתי ת'אימייל לנטוויז'ן, תוך שעה חזרו אליי אמרו לי להעביר להם את הפרטים של השרת שלהם והכל ואמרו לי שהם הולכים לטפל בזה חזק
הם אפילו לא ידעו שאני לקוח שלהם כי שלחתי משרת SMTP אחר מכתובת אחרת... להלהלהה... אני כבר לקוח שלהם איזה 10 שנים לדעתי...
 

ilsites

New member
אני לא יותר מדי מחבב אותם

בכל הקשור להספקת אינטרנט יש להם לפעמים תקלות, התומכים שלהם לא מי יודע מה נחמדים. לגבי הספם, אולי הם באמת משקיעים בזה וזה טוב. אני לצערי לקוח שלהם כי לא הסתדר לי לעבור מADSL לכבלים ולהשאר לקחו של בזק בינלאומי שלפי דעתי הם הספק הכי טוב בארץ כיום.
 

ilsites

New member
לפי הניסיון שלי הם לא ממש מטפלים

בספם.. ניסיתי כמה פעמים ואין תשובה
 

פלוטוֹ

New member
לא דיברתי על הקטע של סינון ספאם

אלא על שירותי הגלישה... אני לא משתמש בדוא"ל שאני מקבל ממנה
 

ilsites

New member
גם אני לא..

אבל פעם הגיע אליי דואר ספם ממשתמש שלהם וגם לא טיפלו זה בגרוש עכשיו כבר חסמתי אותו וזהו
 

ilaya

New member
אני דווקא מ-א-ו-ד מרוצה מהתומכים

שלהם... אני עובד איתם צמוד (פעמיים בשבוע לפחות) והם פשוט מדהימים. אנחנו מאכסנים אצלם שרת והתמיכה שלהם.... בשבת בערב הם התקשרו למי שמטפל בי אליו הביתה רק כדי לעזור לי לפתור בעיה (שלא היתה קשורה אליהם...)
 

Trranger

New member
גמאני

לא מהחוות שרתים, אלא מהתמיכה הטכנית של הספק אינטרנט. הם עומדים 24 שעות ביממה ליד הטלפון, כולל חגים/צום הכל. עונים תוך מקסימום 4 דקות, בד"כ עונים ישר בלי המתנה והשירות מדהים
 

MaD-d0g

New member
../images/Emo45.gif נייס

גם אני קיבלתי מהם פעם מלא אימיילים.. יכול להיות שאני עדיין מקבל וSpamNet שלי מסנן את זה.. אבל בכ"ז, שיטפלו בהם משפטית
 

ilsites

New member
לפי שיחה שלי לניהלתי לפני כמה

ימים עם נציג תמיכה של נטויז'ן הוסבר לי שהם לא מתכוונים להיות "שוטרים" והם לא יתבעו אף אחד. המקסימום שהם יעשו זה ינתקו משתמשים..
 
למעלה