ניהול משימות ופעולות

eliaooo

New member
ניהול משימות ופעולות

שלום לכולם,
אני עובד עם אקסל 2010,

אני עובד עם הרבה בעלי מקצוע, וצריך לנהל מעקב אחרי כולם,
אני מנסה למצוא דרך לעשות סדר בין כל המידע שזורם ממני ואליי.
חשבתי על בנייה של מערכה באה,
טבלה שאני מזין משימות, ומסמן לי לאן הן צריכות לסווג את עצמן וככה אני שולט גם בסדר שלהם. שזו הבעיה המרכזית.
כלומר, מזין משימה, ומסמם לה X אם היא מיוחסת לבעל מצוע מסויים, וגם האם אני רוצה שהיא תופיע בגליון לפגישה הבאה, או להמשך פעולה.

א. האם זה אפשרי? ואם כן איך עושים את ההפניות האלה באופן אוטומטי?

ב. אני כבר חושב על בעיה. שהיא שכשאני אזין משימה, היא תסווג את עצמה לגליונות המתאימים, אבל כשאני אגיע לגליון שהיא נמצאת בו, היא לא תיהיה "חיה" בו אז אני לא אוכל לעשות בה שינויי, ואני אצטרך ללכת לרשימה ולשנות שם, זה יהיה מעצבן.

אם למישהו יש רעיון למערכת יותר יעילה אשמח לשמוע.
מצורף קובץ של איך אני רואה את הדברים
וגם תמונה

תודה רבה רבה רבה לכל העוזרים !

 

ziv98

Member
סינון

לא כתבת מה קורה בגיליונות האחרים - במה הם נבדלים אחד מהשני (חוץ מאשר בעל המקצוע), ולכן לא ברור לי מה רע בסינון על גיליון אחד.
 

eliaooo

New member
גליונות אחרים

בגליון הראשון אני כותב משימה,
ומצד ימין של הגליון אני מסמן X באיפה אני רוצה שהמשימה הזאת עוד תופיע.
וזה מה שקורה בגליונות אחרים.

לדוגמה, יש לי משימה של "בדיקת מעליות"
ואני רוצה שהמשימה הזאת תופיע לי גם ביועץ מעליות, וגם כמשימה לפגישה הבאה. אז אני מסמן X בצד ימין במקום המתאים, ואז שאני פותח את הגליון של יועץ המעליות המשימה הזאת תופיע שם, וגם בגליון לפגישה הבאה.

מקווה שהייתי ברור
ותודה על ההתייחסות !
 

ziv98

Member
ואני מתעקש...

בלי עודף גיליונות, בלי להסתבך עם העברות, מה רע בסינון בגיליון הראשי ?
מה הרווחת בגיליון הנפרד ?
 

eliaooo

New member
אוהב את ההתעקשות שלך

לא חשבתי על זה פשוט..
יכול להיות שאתה צודק וזה יספק את הסחורה
 
למעלה