ברק של המים
New member
ניהול קייס מחדש האם אפשרי ?
שלום לכולם/ן
(סליחה אני קצת מבולבל לאחרונה לכן מתנצל מראש אם לא כתבתי מספיק ממוקד)
משלוח של מספר פריטים היו אמורים להגיע אלי מסין עבר כבר מעל חודש וחצי.
מאחר שלא הגיע וחששתי שאולי יש תקלה בדואר בכתובת או מי יודע מה
פניתי למוכר בדרך שהוצעה לי בעמוד הרכישה לברר הנושא
מסתבר שזה פתח קייס ...
המוכר מציע שנסגור את הקייס (כפול מספר המקרים לכל פריט)
ונסדיר ביננו את הכל כי זה פוגע בו שיש קייסים פתוחים
אני נוטה לקבל את הצעתו אך שאלתי היא אם אסגור הקייס ועדיין שום דבר לא יסתדר האם אני יכול לפתוח אותו מחדש ?
וכמה זמן אפשר להחזיק הקייס פתוח ?
אני לא רוצה לגרום למוכר לבעיות ולא היה ברור לי איך ליצור איתו קשר בצורה מסודרת.
גם לא רציתי שאם לא אכתוב לו דרך איביי שלא הגע המשלוח שיסגרו את האפשרות שאיביי יגנו על אם לא הגיע המשלוח
איך לדעתכם צריך לנהוג ומה אפשר לעשות
תודה רבה!
נ.ב. באותו ענין האם בכל סוג של דואר אמור להיות למוכר פרטי המשלוח לצורכי מעקב ?
שלום לכולם/ן
(סליחה אני קצת מבולבל לאחרונה לכן מתנצל מראש אם לא כתבתי מספיק ממוקד)
משלוח של מספר פריטים היו אמורים להגיע אלי מסין עבר כבר מעל חודש וחצי.
מאחר שלא הגיע וחששתי שאולי יש תקלה בדואר בכתובת או מי יודע מה
פניתי למוכר בדרך שהוצעה לי בעמוד הרכישה לברר הנושא
מסתבר שזה פתח קייס ...
המוכר מציע שנסגור את הקייס (כפול מספר המקרים לכל פריט)
ונסדיר ביננו את הכל כי זה פוגע בו שיש קייסים פתוחים
אני נוטה לקבל את הצעתו אך שאלתי היא אם אסגור הקייס ועדיין שום דבר לא יסתדר האם אני יכול לפתוח אותו מחדש ?
וכמה זמן אפשר להחזיק הקייס פתוח ?
אני לא רוצה לגרום למוכר לבעיות ולא היה ברור לי איך ליצור איתו קשר בצורה מסודרת.
גם לא רציתי שאם לא אכתוב לו דרך איביי שלא הגע המשלוח שיסגרו את האפשרות שאיביי יגנו על אם לא הגיע המשלוח
איך לדעתכם צריך לנהוג ומה אפשר לעשות
תודה רבה!
נ.ב. באותו ענין האם בכל סוג של דואר אמור להיות למוכר פרטי המשלוח לצורכי מעקב ?