ניהול קייס מחדש האם אפשרי ?

ניהול קייס מחדש האם אפשרי ?

שלום לכולם/ן

(סליחה אני קצת מבולבל לאחרונה לכן מתנצל מראש אם לא כתבתי מספיק ממוקד)

משלוח של מספר פריטים היו אמורים להגיע אלי מסין עבר כבר מעל חודש וחצי.
מאחר שלא הגיע וחששתי שאולי יש תקלה בדואר בכתובת או מי יודע מה
פניתי למוכר בדרך שהוצעה לי בעמוד הרכישה לברר הנושא
מסתבר שזה פתח קייס ...
המוכר מציע שנסגור את הקייס (כפול מספר המקרים לכל פריט)
ונסדיר ביננו את הכל כי זה פוגע בו שיש קייסים פתוחים
אני נוטה לקבל את הצעתו אך שאלתי היא אם אסגור הקייס ועדיין שום דבר לא יסתדר האם אני יכול לפתוח אותו מחדש ?
וכמה זמן אפשר להחזיק הקייס פתוח ?
אני לא רוצה לגרום למוכר לבעיות ולא היה ברור לי איך ליצור איתו קשר בצורה מסודרת.
גם לא רציתי שאם לא אכתוב לו דרך איביי שלא הגע המשלוח שיסגרו את האפשרות שאיביי יגנו על אם לא הגיע המשלוח
איך לדעתכם צריך לנהוג ומה אפשר לעשות
תודה רבה!

נ.ב. באותו ענין האם בכל סוג של דואר אמור להיות למוכר פרטי המשלוח לצורכי מעקב ?
 

Amiram_e

New member
הבקשה של המוכר אינה מקובלת

זה כמו שהיית תובע מישהו למשפט בגלל חובות שלו אליך והיה מציע שתבטל את התביעה ואז סדירו אתה בינכם.
אל תסכים. במסגרת הקייסים הוא אמור לתת לך מענה. במידה ולא תסופק מהתשובות שלו יש לך את האפשרות לבצע אסקלציה לאיביי.
אי אפשר לפתוח שוב קייס אבל אפשר לפתוח חדש פייפל תחת סיבה שונה מזו שהיתה לפני.
 
אני רואה שמרוב חששות לא תיארתי מספיק טוב

הפניה שלי למוכר פתחתה קייסים ואני מבין שזה מעמיד את כולם בדד ליין ובמצב לא נעים.
המוכר למען הדיוק הציע לשלוח אלי את חבילה מחדש בדואר מהיר שיקח 15-25 יום
ושאם אקבל שתי חבילות אז שאשלח אליו בחזרה.
הענין הוא שאני ממש לא רוצה להתעסק עם שליחת חבילות בחזרה אני רוצה כבר לגמור עם המשלוחים האלה מסין שבפעם הקודמת התברר כסדרה של חבילות ולא כחבילה אחת. אני נכה והכל מסובך לי.

אני זה שרוצה כי לא נעים לי ממנו כי אני מאמין שהוא בסדר, שלא יהיו תיקים פתוחים אבל אני גם לא רוצה לאבד את ההגנה שלי.

חבל שלא שלחתי אליו תכתובת בדרך אחרת פשוט זה היה נראה לי יותר מסודר ככה.

תודה רבה על התייחסותך !
 
האם זה נכון שאי איסוף משלוח יביא לשליחתו חזרה לשולח ?

האם הדואר יחייב אותי על כך ?
 

Amiram_e

New member
בגדול סירוב לקבל חבילה זה בניגוד לתקנות איביי

אבל אם תסרב המוצר אכן יחזור אליו. זה פשוט יקח המון זמן. המוכר הוא זה שעלול לשלם קנס במידה והמוצר יחזור.
 
תודה רבה!

אכן כשהוא כתב שאם יגיע שני חב' שאני אסרב לשניה כדי שתחזור אליו
סירבתי להצעתו אבל גם ביטלתי את הקייסים אין לי כח ללחץ הזה.
כתבתי שאחכה עוד שבועיים...
אני נותן אימון בו ובדואר ישראל (צחוקים על חשבוני)
אני מקווה שזה סביר שחודש וחצי עוד לא הגיע בהתחשב בכך שפתחו מרכז מיון חבילות חדש ...
הפחד שלי הוא שבגלל שנתתי כתובת של הדירה השכורה לכן הפתקית לא תגיע ולא אדע כלל שהחבילה מחכה לי
אין לי מושג איזה סניף מטפל בכתובת הזו
והאם הדוור יודע לקרוא אנגלית כי השם שלי בחבילה הוא באנגלית
ועוד ...
אבל אין לי כבר כח אני הולך לישון לילה טוב :)
וכאמור רב תודות
 

rexcor

New member
אין חיוב שלהדואר.במקרה סירוב החבילה תחזור דרך הים

וזה עלול לקחת חודשים בהתאם למיקום היעד.
 

francolana

New member
לא

אתמול נאמר לי בדואר שכבר לא מחזירים חבילות חזרה לשולח. חבילות שנותבו לנקודות איסוף שאינן הדואר חוזרות לסניף שלך ושם מכינים הודעה ידנית.
נראה לי שכל מה שנאסף נשמר לפחות לכמה חודשים. פניתי לפני כמה ימים לגבי חבילה שהוחזרה אלי לאחר שהלקוח בגרמניה לא אסף (מדובר על משלוח שאני שלחתי בנובמבר). התלוננתי שהוא לא הגיע אלי ולא קיבלתי שום הודעה לגביו. תוך יומיים קיבלתי SMS לאסוף את החבילה
 
למעלה