felixcohen
Member
שקלתי בין גולן טלקום וסלקום. החלטתי לנייד מספר לסלקום כי מציעים שם הטבה לניצולי שואה וגם מרכז שירות קרוב ממוקם בעירי. מבחינת שירות לקוחות שסה חשוב לי סלקום נראו לי עדישים יותר ליומת גולן כששוחחתי איתם בפייסבוק. לא יודע אצל מי שירות לקוחות טוב יותר ומגוון יותר מבחינת דוברי שפות נוספות.
כדאי שאעשה ניוד בטלפון או שאסע למרכז שירות הקרוב? אמרו לי לשלוח תעודת ניצול שואה בשביל לקבל הטבה. ייתכן שאם אסע למרכז שירות לנציג לא יהיה מושג על מה מדובר? מצד שני בטלפון זה אומר לחכות כמה ימים לכרטיס סים להגיע לא? הייתי רוצה למזער זמן המתנה ושהקו יהיה מוכן אחרי כמה שעות או לפחות באותו יום.
אולי אפשר להצטרף בטלפון ואז לנסוע למרכז שירות בשביל לאסוף כרטיס סים וזה לא יצריך יפוי כח של בן אדם אותו אני רוצה לנייד לחברה?
כדאי שאעשה ניוד בטלפון או שאסע למרכז שירות הקרוב? אמרו לי לשלוח תעודת ניצול שואה בשביל לקבל הטבה. ייתכן שאם אסע למרכז שירות לנציג לא יהיה מושג על מה מדובר? מצד שני בטלפון זה אומר לחכות כמה ימים לכרטיס סים להגיע לא? הייתי רוצה למזער זמן המתנה ושהקו יהיה מוכן אחרי כמה שעות או לפחות באותו יום.
אולי אפשר להצטרף בטלפון ואז לנסוע למרכז שירות בשביל לאסוף כרטיס סים וזה לא יצריך יפוי כח של בן אדם אותו אני רוצה לנייד לחברה?