נייד מפורק אצלי אפשר לשלב חלקים?

gozala

New member
נייד מפורק אצלי אפשר לשלב חלקים?

יש לי בבית מחשב נייד שפירקתי (בזמנו רכשתי אותו בסופרמרקט בארץ, בהתאם האיכות) NO NAME המעבד הוא סלרון 1.2 HD 10GB אבל יש לי אחר של 40... אפשרי לרכוש כאן ולשלב חלקים? כלומר להעביר את המעבד לזה ואת ה-HD לא בעיה, עם זיכרונות כבר אסתדר. אלו נתוניו והמחיר (נראה שכך ימשיך ואין קופצים) 82$+ משלוח... קרוב ל-100$ קודם כל בעבור האתגר שבעניין! והמחיר? קצת מצחיק, שאלה אם אצליח "להציל" אותו. Used, 30-day DOA warranty from Notebook City Intel Celeron 500 MHz CPU 64MB Memory NO Hard Drive, NO CADDY AS WELL CD-ROM Drive 1.44 Floppy Drive 15" LCD USB Port, Parallel Port, Serial Port 56K Modem Tested GOOD Battery NO A/C adapter
 
לדעתי

לא תצליחי להפיק משהו מחלקי המחשב הזה, למעט מה HD והזכרון. כיוון שכל שאר החלקים מותאמים ספציפית למחשב הזה ולא ניתן להעביר אותם למחשב אחר.
 

gozala

New member
המחשב שלי המפורק ה-NO NAME?

הזיכרון שלו הסתדר במקרה על DELL שנישלח לחברה מהבן בחו"ל. (שלחתי לו תמונה אז יש לי מוכנה עם הזיכרון שהעברתי) חוץ מה-HD שהוא קטן ביותר (אז יכול לשמש כ-HD נוסף, סתם לאיחסון) יש מסך 14.1 שהמחבר שלו משונה ולא יודעת למה מתאים, והפרוססור. ה-CD סתם, לא מתכננת לגביו כלום וזהו... פתאום אין מחשב בעצם. הקילקול שלו היה שהיה נידלק פעם ראשונה עד כדי העלאת ה-WINDOW98, ואז נכבה, בניסיון הבא זה לא הגיע אפילו למערכת ההפעלה. מהקריאה במחשבים לפירוק באי ביי, אנשים שזה קרה להם והלכו לבדיקה אמרו שהלך לוח האם (ולכן הם מוכרים לחלקים) יכול להיות???
 

gozala

New member
היא ../images/Emo68.gif ולא "הוא" ../images/Emo69.gif ../images/Emo70.gif

הדל שהוא אכאן PC פשוט קיבל את הזיכרון מהמחשב הנייד שפירקתי, על התמונה יש סימון המורה היכן אותו סטיק נמצא בדיוק... בגלל זה נתתי את התמונה של הדל.
 
משהו

לא מובן לי
זכרון של לפטופ התאים לPC? זכרונות של לפטופים הם יותר קטנים... איזה לפטופ זה?
 
למעלה