נייטוויש תיכננו את העזיבה של אנט -

shirlapes

New member
היא ממש לא אלט, אם לשם את חותרת


גם לא מצו-סופראן, למרות שיש לה טווח של אחת כזו (לפחות ממה שאני שמעתי).
יש פרמטרים נוספים בהגדרות הללו מלבד הטווח הקולי עצמו...אם כי בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. לדעתי, היא סופראן, אבל היא לא משתמשת בזה באותה צורה כמו זמרת ספציפית אחרת
 

DCOW123

New member
היא צריכה למות כבר!

סתם, חס וחלילה.
אבל אם תאבד את יכולת ה"שירה" שלה, אני אשמח.
(שוב, חס וחלילה...)
 
שתבוא לארץ ותעשה פופ-מזרחית

היא מעולה בסלסולים... ובגלל זה (ובגלל שהיא בכללי לא יודעת לשיר) כ"כ שנאתי אותה בנייטוויש, על רצח העם שעשתה עם השירים שלהם.
 

shirlapes

New member
אין דבר כזה "לעשות סופראן גרוע"

סופראן זה סוג קול. היא לא יכולה לעשות סוג קול גרוע

היא יכולה לחרטש טכניקה, כלים וכו'...אבל לא סוג קול.

הבעיה היא שאנט לא באמת יודעת להשתמש בקול שלה. יש שם פוטנציאל, אבל הבחורה לא מכירה את היכולות של עצמה (אלה שראינו ואלה שלא) והיא גם לא חושבת כמו זמרת מקצועית ככה שהיא לא מאמצת כלים נוספים וכו'.

אני זוכרת שמתישהו היא כתבה בבלוג שלה או בנייטמייל שהיא לא לוקחת שיעורי פ. קול כי היא פוחדת שמי שילמד אותה יהפוך אותה למשהו שהיא לא מבחינת הסגנון. הפחד הזה חצי מוצדק, כי באמת יש הרבה מורים כאלה - ומה שמפחיד הוא שחלקם לא מודעים לזה ו/או שיש להם ניסיון רב ומוניטין מכובד.
זה לא מוצדק כי כל אדם שיש לו את היכולת להסתכל בצורה ביקורתית על מה שהולך בשיעור, ידע מתי להגיד למורה "תודה אבל לא תודה". ...רק שאנט כ"כ לא מבינה בזה, שגם את זה היא לא תוכל לעשות.
 

היויו

New member
אוי, זה כתוב כל כך מאשים


She delivered one last show with them on Saturday, September 29 – by which time they’d already decided to get rid of her.
"החליטו להפטר ממנה"... חחח.
אני היחיד שמוצא את זה מצחיק?
 

shirlapes

New member
זה FAIL רציני

מי שכתב את זה כנראה לא ממש מחבב את הלהקה.
אנחנו הרי לא יודעים מה באמת קרה שם...
 

Fairywitch

New member
איי, איי, איי, מה יהיה איתם?


על מה היה הכעס?
אני חשה בלונדה ולא מעודכנת
 

shirlapes

New member
תקציר הפרקים הקודמים:

(בעונה ה-42740626581306406 של טלנובלת נייטוויש)
מהדברים שאנחנו *כן* יודעים - אנט היתה חולה בשבוע האחרון של ספטמבר, תוך כדי שהם בטור בארה"ב. המצב החמיר והגיע לרמה שהיא נזקקה לאשפוז, יום לפני הופעה. המצב השתפר...עד לדקה ה-90 לפני אותה הופעה, ואז היא נכנסה לאשפוז, שוב.
בינתיים, אנשים הגיעו לאולם. תואומאס וטרוי (שהצטרף אליהם לטור) עשו הצבעה בקרב הקהל - הם הסבירו להם את המצב, ושאלו אותם אם הם מעדיפים שההופעה תתבטל וכספם יוחזר, או שתהיה להם "הופעת קריוקי" עם שתי הזמרות של קאמלוט.
הקהל הצביע בעד הופעת קריוקי, ומה שקרה - אליסה ואליז שרו חלק מהשירים, לפעמים אפילו עם דפים של המילים. חלק אחר מהמופע היה אינסטרומנטלי. עדים אומרים שבסה"כ היתה הופעה טובה והקהל הבין את המצב של הלהקה.

אנט כעסה והיא לא החביאה את זה. כתבה כמה דברים לא הכי דיפלומטיים בבלוג שלה.
...וכעבור כמה ימים קיבלנו את ההודעה שבהחלטה משותפת של שני הצדדים - אנט עוזבת את הלהקה. בשאר ההופעות של הטור (שזה בעצם עד פברואר בסה"כ) תופיע פלור יאנסן במקומה.

מספר ימים אחר כך נודע לנו דרך פלור, שההחלפה שלה תוכננה מראש. היא היתה אמורה להחליף את אנט כבר מנובמבר/דצמבר, אבל...דברים קרו ונייטוויש ביקשו ממנה להגיע כבר בתחילת אוקטובר.

כל שאר הדברים שיש עכשיו הם לא יותר מספקולציות.
 
למעלה