ניסוח לקופונים

driaaa

New member
ניסוח לקופונים

למי שמעוניינת, להלן הניסוח לקופונים ששלחתי ללקוחות שקנו ממני לאחרונה: כחלק מהאימייל שמודיע על משלוח החבילה, אל תשכחו להכניס את הוקד שלכם ואת השם חחח Also, now that ETSY has implemented a new feature, coupon codes, I am happy to offer you a return customer coupon that gives you a 10% discount on your next purchase from my shop. Just enter the code XXXX in the appropriate box when checking-out and the 10% will be deducted automatically before you move on to Paypal. (Shipping is not discounted). Sincerally, XXX.
 
ושאלה בעניין הזה... נראה לכם אתי

לכתוב מיילים ללקוחות החוזרים עם קוד הקופון ?? הייתי כותבת ספיישל אנאונסמנט בכניסה לחנות אבל אני רוצה להעניק רק לחוזרים... מה דעתכם ??!!
 

RolyzCreations

New member
אני מניחה שהתכוונת ללקוחות שקנו ממך

וזה אסור לפי אטסי
You must not use Conversations to send unsolicited advertising or promotions, requests for donations or "spam."​
 
וואללה נכון...אז איך בכל זאת ניתן לפרסם חוץ מ

מהודעה בכניסה לחנות? זה מילכוד ...
 
אולי, אבל אפשר לתת הנחה

ללקוח לפעם הבאה, ולמעשה "לשמור" על הלקוח לרכישה נוספת אצלך. אז במכתב ללקוח, שמופיע בINVOICE ניתן להוסיף את הקוד - את יכולה להתנות את זה בזמן - למשל לשבוע, חודש או יותר הקרובים או עד תאריך מסויים, זה לשיקולך. למעשה, מה שהבנתי שאותו קופון יכול להיות שמיש ע"י כל הלקוחות ולכל המוצרים, אז זה משמש אותך לכל מי שקונה כרגע ולכל זמן מבצע ההנחה. .... מה אכפת לך שלקוח יחזור?
 

no wonder1

New member
איך את מונעת ממישהו לתת את הקוד למישהו אחר

שלא קנה ולקבל את ההנחה?
 

אורלי p

New member
את יכולה לפנות אליהם ב email ולא דרך

הקונבו של אטסי - לעשות השב למייל שהודיע על התשלום.
 

אורלי p

New member
לפי אטסי - איך ניתן להפיץ את הקופונים

Here are a few ways you can use coupon codes: * Have a group sale. Get together with your Etsy Team or Etsy friends and all set up the same coupon code! Promote each other's discount code by linking to a common tag in your item listings. * Reward repeat customers. Include a discount code in each of your packages to encourage repeat business. * Reward your fans and followers by creating special codes for each of your social networks — your Facebook fans, Twitter followers, blog readers, and mailing list subscribers. Encourage your network to promote and share the code. This will help you understand where your most engaged followers are and where you might need to pay more attention in other networks. * Host an event or contest — for example, sharing a favorite item or your entire shop via Facebook, Twitter, or blog post — and let your participants know a set of lucky winners will receive an exclusive discount code for use in your shop. * When publishing an online ad or partnering with a blog or media outlet on a feature, consider extending a discount code exclusively for their readership. * Use a coupon code to track offline events and promotions. For example, have a code printed on the business cards you give out at a craft fair. * If it works for your shop, instead of creating a custom listing for your wholesale buyers, forward them a special coupon code. * Host a shop-wide sale by placing a public discount code in your shop announcement, banner, profile and other public areas of your shop during the dates of your promotion. This is a great option for publicly recognized shopping holidays like Black Friday (11/26), Cyber Monday (11/29), and Boxing Day (12/26) when shoppers are searching for special promotions. או בקישור המלא
 
למעלה