מחפשת עבודה17
Active member
לצד לא מעט פרסום של שלטי חוצות בכל פינה - מסתבק שאמדוקס החליטה לאחרונה להפיק לזמרת צעירה קליפ בתמורה לזה שבסופו יוצג הלוגו של אמדוקס. בשיר מודגשת בעיקר מילה אחת: amazing, כביכול ערך שבו מתגאה אמדוקס לצד יצירתיות, תעוזה ועוד שלל שמות תואר שלא ממש מתחברים לדימוי של אמדוקס.
ואני שואלת: למה להשקיע כל כך הרבה במיתוג? את מי מנסה החברה למשוך? מבחינת מתכנתים - יש מעט מאוד עבודה באמדוקס שיכולה לעניין מתכנתים מוכשרים, ולרוב התפקידים בה הם כאלו שלחברה עדיף לא לשכור עבורם מתכנתים מוכשרים כי הם יהפכו להיות ממורמרים ויעלמו מהר (או יפוטרו מהר). מצד שני, אני מודה שאין לי מושג איך נתפסים מנהלים שגדלו והתפתחו בחברה בשוק (למרות שיש לי תחושה שגם הם לא מגיעים עם תדמית מזהירה).
אלא אם כן החברה פשוט רוצה להראות שאם כבר חברות הייטק פלשו למרחב הפרסומי - היא צריכה לצאת הכי גדולה והכי בולטת והכי מרשימה, גם אם אין מאחורי הפרסום הזה שום רצון למשוך עובדים.
ואני שואלת: למה להשקיע כל כך הרבה במיתוג? את מי מנסה החברה למשוך? מבחינת מתכנתים - יש מעט מאוד עבודה באמדוקס שיכולה לעניין מתכנתים מוכשרים, ולרוב התפקידים בה הם כאלו שלחברה עדיף לא לשכור עבורם מתכנתים מוכשרים כי הם יהפכו להיות ממורמרים ויעלמו מהר (או יפוטרו מהר). מצד שני, אני מודה שאין לי מושג איך נתפסים מנהלים שגדלו והתפתחו בחברה בשוק (למרות שיש לי תחושה שגם הם לא מגיעים עם תדמית מזהירה).
אלא אם כן החברה פשוט רוצה להראות שאם כבר חברות הייטק פלשו למרחב הפרסומי - היא צריכה לצאת הכי גדולה והכי בולטת והכי מרשימה, גם אם אין מאחורי הפרסום הזה שום רצון למשוך עובדים.