ניסו להוציא אותי מטומטם במכבי

dory30

Well-known member
בדצמבר האחרון, עברתי עוד ביקורת אורתופדית עקב פריקת כתף שלישית. הרופא אמר לי שעקב העובדה שלא פרקתי אותה כשנה וחל שיפור במצב, עליי לבוא אליו אחת לשנה. אפילו הנפקתי במקום זימון לדצמבר הקרוב. אתמול מתקשרים אליי ממכבי ואומרים לי בלי בושה, שהרופא אמר שאין צורך שאבוא יותר ושעליי ללכת לאורטופד ממרפאת חוץ. בקיצור, שזו הסיבה לכך שדחו את טופס 17. לא התבלבלתי וערערתי על כך, תוך שאני מציג סיכום מחלה מאיכילוב שבה הוא אומר במדויק את מה שאמרתי. הוספתי שאם יש בעיה, שיתאמו מול המרפאה הרלבנטית באיכילוב. גם לכם קרה משהו דומה?
 
נערך לאחרונה ב:

ויוי 25

Well-known member
בדצמבר האחרון, עברתי עוד ביקורת אורתופדית עקב פריקת כתף שלישית. הרופא אמר לי שעקב העובדה שלא פרקתי אותה כשנה וחל שיפור במצב, עליי לבוא אליו אחת לשנה. אפילו הנפקתי במקום זימון לדצמבר הקרוב. אתמול מתקשרים אליי ממכבי ואומרים לי בלי בושה, שהרופא אמר שאין צורך שאבוא יותר ושעליי ללכת לאורטופד ממרפאת חוץ. בקיצור, שזו הסיבה לכך שדחו את טופס 17. לא התבלבלתי וערערתי על כך, תוך שאני מציג סיכום מחלה מאיכילוב שבה הוא אומר במדויק את מה שאמרתי. הוספתי שאם יש בעיה, שיתאמו מול המרפאה הרלבנטית באיכילוב. גם לכם קרה משהו דומה?

בסופו של דבר האם נפתרה הבעייה וקיבלת טופס 17 ?
 

ויוי 25

Well-known member
הנושא ידוע, אבל זה לא רק ב"מכבי" ,לאחרונה גם דוחים מתן טופס -17 לחולים בקופ"ח -כללית :
טוענים שזה בגלל בעיות- תקציב של משרד- הבריאות: מחוסר תקציב ישנם קיצוצים השנה,
ולמרות פניות רופא -המשפחה אל הוועדה של משרד- הבריאות, הם לא אישרו טופס 17 לחולים שאינם במצב שדורש אישפוז דחוף.
 
נערך לאחרונה ב:

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
במקרים שאינך מסכים עם החלטות המרפאה ניתן לפנות לפניות הציבור של הקופה ובמידה ותשובתם לדעתך לא לעניין ניתן לפנות לפניות הציבור של משרד הבריאות, יש להם אתר אינטרנט, בעבר עשיתי זאת , הם פנו תוך יומיים לקופת החולים והעניין הסתדר מיד - לא לריב, לא לתקוף, לא להשמיץ - לפנות באופן ענייני ותהיה תשובה עניינית.
 

dory30

Well-known member
במקרים שאינך מסכים עם החלטות המרפאה ניתן לפנות לפניות הציבור של הקופה ובמידה ותשובתם לדעתך לא לעניין ניתן לפנות לפניות הציבור של משרד הבריאות, יש להם אתר אינטרנט, בעבר עשיתי זאת , הם פנו תוך יומיים לקופת החולים והעניין הסתדר מיד - לא לריב, לא לתקוף, לא להשמיץ - לפנות באופן ענייני ותהיה תשובה עניינית.
תודה, כתבתי לפנ"צ של מכבי אבל טרם התקבלה תשובה. הפנייה הייתה עניינית, מקצועית ומנומקת.
 

SicTransit

Active member
במקרים שאינך מסכים עם החלטות המרפאה ניתן לפנות לפניות הציבור של הקופה ובמידה ותשובתם לדעתך לא לעניין ניתן לפנות לפניות הציבור של משרד הבריאות, יש להם אתר אינטרנט, בעבר עשיתי זאת , הם פנו תוך יומיים לקופת החולים והעניין הסתדר מיד - לא לריב, לא לתקוף, לא להשמיץ - לפנות באופן ענייני ותהיה תשובה עניינית.
הערה צדדית: פנ"צ של הכללית, לפחות באזור השרון, היו פעם גוף יעיל ומועיל, אבל בשנים האחרונות הם פשוט לא עונים לפניות, או עונים משהו לקוני שלא מתייחס לפניה. לכן ללקוחות הכללית מומלץ לפנות ישירות למשרד הבריאות.
 

ויוי 25

Well-known member
הם לא משיבים באותו יום ,
תמתין בסבלנות יומיים שלושה עד שהם ישיבו.
 
למעלה