ניסיון לפנות להנהלת אתר citypay

Eldad S

New member
ניסיון לפנות להנהלת אתר citypay

שלום לכם,
אני נוהג כבר כמה שנים לשלם ארנונה וכו' באתר הנ"ל, כך שניתן יהיה לשלוף את כל נתוני התשלומים לאורך השנה ומשנים קודמות בקלות, ובדף אחד.

משום מה, לא הצלחתי אתמול להתחבר על פי הנתונים הרגילים, וגם כשניסיתי להזין מספר תעודת זהות וכתובת מייל (שאני בטוח שהיא הכתובת שהזנתי למערכת מלכתחילה) - המערכת לא אפשרה לי לשחזר את הנתונים.
ידוע לי שלא טעיתי, אבל אין לי אפשרות לשחזר את הנתונים הבסיסיים במערכת.

חיפשתי איך ליצור אתם קשר, כדי לדבר עם בן אדם בשר ודם ולהבין מה השתנה במערכת, או איך אני יכול ליצור לעצמי חשבון חדש (כשאני מנסה, המערכת מודיעה שאני כבר קיים במערכת) - אבל לא מצאתי לא מספר טלפון ולא כתובת מייל לפנייה במקרה של בעיה כלשהי.

מה עושים?
 

Eldad S

New member
ניסיתי מספר פעמים,

ובסופו של דבר (נדמה לי שלאחר חמישה או שישה ניסיונות) המערכת חסמה אותי. אז כעת, גם אם נזכרתי בכתובת המייל שכן נרשמתי אתה למערכת בזמנו (ניסיתי שוב עכשיו), אני לא יכול לשחזר שום דבר, כי אני כנראה חסום כרגע במערכת, והמערכת לא מאפשרת לי להשתמש באפשרות "שכחתי סיסמה".

האם חסימה כזאת של המערכת משתחררת מתישהו באופן אוטומטי (נגיד, כעבור יומיים או שלושה ימים), או שאם מערכת כזאת חוסמת גולש עקב מספר חריג של ניסיונות שחזור, החסימה לא נפתחת עד שמישהו באופן יזום, מהחברה עצמה, משחרר את החסימה.
 

Eldad S

New member
אם מישהו מכיר משהו

על עניין החסימה האוטומטית לאחר מספר ניסיונות שחזור - אודה על אינפוט גם בעניין זה. אם לחזור על שאלתי:
כאשר אתה נחסם אם ניסית מספר פעמים להיכנס לאתר (כלשהו), האם מקובל שהמערכת משחררת אותך באופן אוטומטי כעבור זמן מה (נגיד, כמה ימים), או שהחסימה נשארת על כנה לתמיד, אלא אם כן מישהו מהנהלת האתר או מהצוות הטכני נכנס ומסיר אותה (לבקשתי וכו').
 

Eldad S

New member
כלומר, אם הבנתי

את כוונתך, זה משתחרר אוטומטית אחרי כמה ימים?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
התכוונתי למה שכתבתי... כפי שציינתי, לא נרשמתי לאתר

 

Eldad S

New member
לא הבנתי.

למה התכוונת? (מהכותרת שלך לא הצלחתי להבין מה מקובל בדרך כלל).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אישרתי את דבריך

"כאשר אתה נחסם אם ניסית מספר פעמים להיכנס לאתר (כלשהו), האם מקובל שהמערכת משחררת אותך באופן אוטומטי כעבור זמן מה (נגיד, כמה ימים)" ועל כך עניתי שזה אכן מקובל. לא יכולה לענות לגבי האתר המסוים הזה, כאמור.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בעמוד הראשי של האתר יש בצד שמאל כפתור עם מעטפה "כתוב לנו"

וכשלוחצים עליו מגיעים לעמוד הזה:
https://www.citypay.co.il/htmls/hebrew/contact_us.asp
ניסית ליצור איתם קשר?
&nbsp
כמו כן מתחת לכפתור הזה כתוב "אתרים נוספים מבית היוצר של החברה לאוטומציה" ויש קישור לחברה:
http://www.ladpc.co.il/Pages/default.aspx
שבנתה ו/או מתפעלת את האתר.
&nbsp
בכפתורים הסגולים משמאל יש גם כפתור "אודות":
https://www.citypay.co.il/htmls/hebrew/about.asp
מי אנחנו?
החברה לאוטומציה בשילטון המקומי בע"מ בבעלות 60% השילטון המקומי ו40% משרד הפנים.
החברה הינה הזרוע הביצועית של מרכז השלטון בנושאי מיחשוב ומערכות מידע עבור הסקטור המוניצפלי.
החברה הוקמה בשנת 1967, מספקת שירותים ויישומים בטכנולוגית אינטרנט החל משנת 1994. בעלת רשיון ISP ממשרד התיקשורת.
פריסת החברה הינה ארצית. מעסיקה כ 650 עובדים מקצועיים בכל תחומי מערכות המידע.
בעלת תו תקן Iso9000.
אנא בקרו את דף הבית של החברה לאוטומציה.
&nbsp
יש גם כפתור שאלות:
https://www.citypay.co.il/htmls/hebrew/q_and_a.asp
&nbsp
בסה"כ נראה לי אתר פשוט לתפעול וידידותי מאוד... (גם אני משלמת באמצעותו חלק מהחשבונות אך מעולם לא נרשמתי אליו). האם ייתכן שנכנסת לדף אחר או שמשהו ברזולוציה של המסך שלך מסתיר ממך מידע בעמוד?
 

Eldad S

New member
תודה רבה.

כבר ראיתי קודם לכן חלק מהקישורים שהזכרת, אבל לא מצאתי קישור לשליחת מייל.
כמה דקות אחרי שהעליתי את השאלה כאן בפורום ניסיתי להיכנס שוב לאתר, ואז מצאתי את הדף contact_us, ושלחתי להם הסבר מפורט של הבעיה.

את דף השאלות והתשובות קראתי כבר אתמול, את כולו, ולא מצאתי הסבר לבעיה שנתקלתי בה (או אופן התקשרות אתם).

בכל אופן, השארתי להם הן את כתובת המייל והן את מספר הטלפון, יחד עם פירוט הבעיה. נראה אם הם יחזרו אליי מחר או מחרתיים, או לפחות ישלחו מייל.

תודה על כל הקישורים לעיל!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למה זה משנה? בחברות רבות מקובל שאין כתובת דואל אלא טופס באתר

 

Eldad S

New member
כאמור, עד לכתיבת ההודעה

כאן בפורום לא הייתי מודע לטופס הפנייה באתר, כך שלא היו לי לא כתובת מייל, לא טופס ולא מספר טלפון לפניות לאתר. רק כמה דקות אחר כך איתרתי אותו.
תודה על עזרתך.
 

Eldad S

New member
תודה רבה.

נראה, כתבתי להם אתמול מכתבון עם פרטי הבעיה דרך הדף contact_us.
אני מקווה שהם יחזרו אליי, במייל או בטלפון.
אם לא, אנסה להתחקות אחרי בעלי האתר לפי הצעתך.
המון תודה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חשבתי להציע זאת אבל אז חשבתי שפשוט יותר להיכנס לאתר

ולבדוק אולי שם החברה שמתפעלת אותו מופיע מפורשות ולא צריך לפנות לדרכים מתוחכמות... ולקחת בחשבון שלפעמים הדומיין כתוב על שם גורם אחר וזו הופכת להיות עבודה בלשית מורכבת יותר.
 
למעלה