ניסיון רע עם פדקס
מעוניין לדעת אם בחברות שילוח האחרות זה דומה
ראשית, החברה בארץ מתנהלת כמו שוק
שנית, אין אפשרות ליצור קשר עם החברה העולמית, רק עם הסניף בארץ.
מעבר לעלות משלוח על מוצר של 190$, כאשר המשלוח הוא 60$, ומעבר למע"מ, נדרשתי לשלם עוד כ 40$ על עמלות שונות ומשונות, כלומר בפועל המשלוח עלה 100$ ללא שידעתי שזה יהיה הסכום.
בשירות הלקוחות הטלפוני אין מענה 20 דקות, טווח השעות למסירה הוא 6 שעות, יש להם שירות boxit והובטחה לי מסירה ואז אמרו שלא היה תא מתאים, מרגע שההזמנה הגיעה לארץ המתנתי כשבוע נוסף, הארגז הגיע קרוע ומרוט כולו.
האם חברות השילוח האחרות מתנהלות באותו אופן?
מעוניין לדעת אם בחברות שילוח האחרות זה דומה
ראשית, החברה בארץ מתנהלת כמו שוק
שנית, אין אפשרות ליצור קשר עם החברה העולמית, רק עם הסניף בארץ.
מעבר לעלות משלוח על מוצר של 190$, כאשר המשלוח הוא 60$, ומעבר למע"מ, נדרשתי לשלם עוד כ 40$ על עמלות שונות ומשונות, כלומר בפועל המשלוח עלה 100$ ללא שידעתי שזה יהיה הסכום.
בשירות הלקוחות הטלפוני אין מענה 20 דקות, טווח השעות למסירה הוא 6 שעות, יש להם שירות boxit והובטחה לי מסירה ואז אמרו שלא היה תא מתאים, מרגע שההזמנה הגיעה לארץ המתנתי כשבוע נוסף, הארגז הגיע קרוע ומרוט כולו.
האם חברות השילוח האחרות מתנהלות באותו אופן?