ניצול אוכלוסיות חלשות..

Anonymous182

New member
התקיפה בים קרתה לזכרוני בסוף חודש 11 שנת 2019

זה קרה בלילה של בין 22-23.11.2019 - בדקתי בוואטסאפ את השיח איתו בשביל לענות לשאלתך. משמע זה קרה לפני כשלושה וחצי חודשים.
אני שומרת את השיח איתו כי רוצה לשמור את העימות איתו. עשיתי איתו עימות בוואטסאפ. הוא ניסה להתחמק מאחריות אך ברגע שהבין שאין לו איך להמשיך לנסות לסובב את האמת - האמת הייתה בפרצוף שלו - הוא וויתר. הוא לא הודה במילים אך ברור היה שהוא הבין שאין לו איך לברוח מהאמת.
הבהרתי לו בסיום העימות שלא יצור איתי שוב קשר וחסמתי אותו מכל מקום אפשרי.
אז לשאלתך - כן. זה קרה לאחרונה ומאז עברתי אין סוף טראומות מצוותים רפואיים (טראומות פיזיות ורגשיות) וממשטרת ישראל בעקבות אותה תקיפה.
 

Anonymous182

New member
התקשרה אלי שוב הבחורה מהסדנת שינה.

עניתי לה שלא יצרתי איתה קשר כי אני חושבת שזאת תרמית ואני חושבת שהיא יודעת טוב מאוד על מה אני מדברת ושאין לי כח כרגע לדבר איתה.
היא ניסתה לגרום לי לדבר איתה ולהסביר לה המשכתי לעמוד על כך שאין לי כח כרגע לדבר איתה.
היא השתתקה. והדבר היחידי שהיא אמרה זה שהאם אני לא חושבת שאם זאת הייתה תרמית משהו היה מעלה על פוסט בפייסבוק ואחד היה מספר לשני..
קודם כל לא חיפשתי בפייסבוק מידע על המקום אבל כך או כך הדברים שהיא אמרה נשמע ב99 אחוז תרמית.
המשכתי לעמוד על כך שאין לי כח לדבר איתה כרגע ושברור לי שהיא יודעת טוב מאוד שזה תרמית.
סגרנו את השיח.
 

Anonymous182

New member
אה ואם השאלה שלך הייתה על השותף..

אז השותף קרה בשנת 2015. בדיוק שנה לפני שהפסיכולוגית המדהימה שהייתה לי סגרה את הקליניקה. היא סגרה את הקליניקה בסוף יולי 2016.
 

Anonymous182

New member
אוי אני מצטערת. חשבתי ששאלת על התקיפה בים..

עשיתי קצת בלבול..
השיח עם אותה בחורה שנסתה למכור לי סדנת שינה קרה אתמול בצהריים.
 

Anonymous182

New member
.

אולי תרמית לא הייתה המילה הנכונה להשתמש בה. אולי הייתי צריכה להשתמש במילה ניצול תמימות של אוכלוסיות מוחלשות אבל יותר מידי במקום רע כרגע בשביל להתחיל לפרט ולהתנהל איתה עם זה.. לא במצב לדבר כרגע ובעיקר לא איתה על מה שהיא ומי שעומד מאחורי זה עושים.
יותר מידי מוצפת כרגע.
 

Anonymous182

New member
ניצול אוכלוסיות חלשות..

אם יש דבר אחד טוב שיצא מכל הרע שעברתי בחיי זה לזהות מניפולטיבים שמנסים לנצל אוכלוסיות חלשות ולרמות אותם לצורכיהם האישיים.
ניסו למכור לי סדנת שינה - כן.. כן.. תשלמי לנו כסף ורופא משפחה שהתמחה במערכת העצבים (אממ.. מה הקשר בין השנים..? הרי רופא משפחה זה רופא כללי ומי שמתמחה במערכת העצבים זה בכלל נוירולוג!!) ועוד איזה פסיכותרפיסטית בפגישה אחת בלבד של מספר שעות בלבד על ידי טיפול קוגנטיבי-התנהגותי (אממ.. מה הקשר בין רופא משפחה או רופא נוירולוג לבין פסיכולוגיה??????) יעבירו לך סדנה של פגישה אחת למשך כמה שעות וכל בעיית השינה שלך מהפוסט טראומה תפתר!!
מה שטיפול מאוד אניטנסיבי של 4 שנים!! שתרם כל כך הרבה והעביר אותי תהליך כל כך עמוק לא עשה אתם תעשו בסנדה של כמה שעות.. כן.. כן.. והיום עושים טיפולים שלא נכנסים לעומק הדברים אלא ממש לכאן ועכשיו - (כן אה..?? טיפול פסיכולוגי דינאמי נעלם מהעולם - לא קיים יותר..).
היא הרגישה שאני לא קונה את הדברים שהיא אומרת אז התחילה לרדת מרעיון המאה אחוז ועברה לגם אם זה 70 אחוז מסייע זה גם משהו..
מנסה לדבר כאילו היא משאירה את הבחירה בידיי אבל מצד שני מלכלכת על כל הרעיון של מעבדות שינה ומתחילה לספר לי סיפורים מוקצנים ביותר!! ללמה מעבדת שינה זה אופציה אחרונה והם אופציה ראשונה..
קיצר זיבלה לי את השכל. בקשתי המלצות - היא טוענת שיש מלא ממליצים אבל לא אדם אחד אפילו יהיה מוכן שיפנו אליו והתחילה לתת מלא תירוצים למה וטוענת שהיא עשתה את הסדנה הזאת והיא ממליצה (אממ... את מרוויחה כסף על לשכנע אנשים לבוא לסדנה שאת מנסה למכור אז ההמלצה שלך לא כל כך אובייקטיבית גברת..).
בכל אופן - על זה אני יכולה להודות לאנשים שפגעו בי - כי היום - אף מניפולטיבי לא יצליח לרמות אותי. טוב, אולי לא אף מניפולטיבי כי כל אחד יכול ליפול אבל החושים שלי ממש חדים.
ואם אני רק יודעת להקשיב לחושים שלי ולראות את התמונה המלאה מבלי לתרץ לעצמי את הדברים - אני לא אפול מכל מיני רמאים.. פוגעים.. וכדומה.
אפילו התקיפה האחרונה שעברתי יכלה להמנע אם רק לא הייתי מתרצת את ההתנהגויות שלו שלא נראו לי.
בקיצור - מה שמנסה להגיד זה כואב לי על האוכלוסיות החלשות שיפלו ויש מי שיפול בתרמית הזאת. לא מעט אנשים יפלו בתרמית הזאת - אבל זה תרמית!! אני בטוחה בזה ב99 אחוזים!
שמעתי את החיוך הזדוני שלה מהצד השני של הקו ברגעים שחשבה שהיא קונה אותי..
היא יודעת טוב מאוד שזאת תרמית! זה ברור לי!!
 

Anonymous182

New member
מזכיר לי את השותף (שותף לדירה) שאנס אותי..

היה בטוח שאם הוא ישכב איתי אפילו אם זה נגד רצוני ואפילו אם אני אומרת לו לאאאאאא!!!! כל הפוסט טראומה שלי תעלם - אני עדיין בשוק כשאני נזכרת בזה!! זה היה הסיבה שהוא נתן ללמה הוא אנס אותי..
היו שלוש סיבות. הסיבה הזאת והסיבה השניה הייתה שאם מפסיקים כשבחורה אומרת לא אי אפשר להגיע ליחסי מין מלאים עם בחורה!! כי בחורה תמיד תגיד לא..
הצילו!!! יש לי בחילה.
והסיבה השלישית - הוא לא רצה לאבד אותי בתור בת זוג. הוא לא רצה שנחזור להיות רק שותפים. אפילו שאמרתי והבהרתי לו שהקשר איתו סוחב אותי למקומות ממש רעים וממש קשים והרסניים!!! ושאני לא מעוניינת להמשיך להיות בזוגיות איתו - שאני רוצה שנחזור להיות רק שותפים.. חשב רק על עצמו ולא עלי....
איזה אנשים יש בעולם הזה..?? איזה אנשים.. הצילו!!!
 
למעלה