ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים

ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים הגיע ב- 2002 ל- 94% אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בישראל הגיע בשנת 2002 לשעור ממוצע של 94% והוא הסתכם ב- 1,444 מיליארד שקל, כך עולה מסיכום נתוני אגף התשתיות במשרד התחבורה. דובר משרד התחבורה מסר כי מדובר באחוז ניצול תקציבים של פרוייקטים תחבורתיים הגבוה ביותר שנרשם במשרד התחבורה ב- 5 השנים האחרונות. לגידול זה יש חשיבות רבה לנוכח העובדה כי תקציב הפיתוח לתשתיות תחבורתיות גדל ב- 5 השנים האחרונות פי שלושה, מכ- 500 מליון בשנת 1998, לכ- 1,550 מיליארד שקל בשנת 2002. מהנתונים עולה כי אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בירושלים ובמטרופולין תל אביב הגיע בשנת 2002 ל- 99% והסתכם ביותר מ- 366 מליון שקל בירושלים וב- 394 מליון שקל במטרופולין תל אביב. בחיפה הסתכם אחוז ניצול התקציבים בכ- 96% והגיע לכ- 239 מליון שקל. בשאר הערים בארץ הגיע אחוז ניצול התקציבים בשנת 2002 ל- 75% והוא הסתכם בכ- 64.5 מליון שקל, זאת לעומת 69% ניצול בלבד בשנת 2001. במגזר הערבי, הדרוזי והבדואי הגיע אחוז ניצול התקציב בשנת 2002 ל- 98% והוא הסתכם ב- 118.5 מליון שקל. מנהל אגף תשתיות במשרד התחבורה, יצחק זוכמן מסר כי ישנה חשיבות רבה לניצול תקציב התשתיות בפרוייקטים עירוניים שכן הן מסייעות לשיפור זרימת התנועה ולצמצום משמעותי במספר תאונות הדרכים בתוך הערים. מנתוני משרד התחבורה עולה כי במקומות שבהם בוצעו שיפורים בטיחותיים כמו הקמת מעגלי תנועה (כיכרות), התקנת רמזורים ואמצעי בטיחות נוספים ירד מספר התאונות באופן משמעותי. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Brendan

New member
ישראל ומיאנמר (בורמה) חתמו על הסכם

ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים
ניצול התקציב של פרוייקטים תחבורתיים הגיע ב- 2002 ל- 94% אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בישראל הגיע בשנת 2002 לשעור ממוצע של 94% והוא הסתכם ב- 1,444 מיליארד שקל, כך עולה מסיכום נתוני אגף התשתיות במשרד התחבורה. דובר משרד התחבורה מסר כי מדובר באחוז ניצול תקציבים של פרוייקטים תחבורתיים הגבוה ביותר שנרשם במשרד התחבורה ב- 5 השנים האחרונות. לגידול זה יש חשיבות רבה לנוכח העובדה כי תקציב הפיתוח לתשתיות תחבורתיות גדל ב- 5 השנים האחרונות פי שלושה, מכ- 500 מליון בשנת 1998, לכ- 1,550 מיליארד שקל בשנת 2002. מהנתונים עולה כי אחוז ניצול התקציבים של פרוייקטים תחבורתיים בירושלים ובמטרופולין תל אביב הגיע בשנת 2002 ל- 99% והסתכם ביותר מ- 366 מליון שקל בירושלים וב- 394 מליון שקל במטרופולין תל אביב. בחיפה הסתכם אחוז ניצול התקציבים בכ- 96% והגיע לכ- 239 מליון שקל. בשאר הערים בארץ הגיע אחוז ניצול התקציבים בשנת 2002 ל- 75% והוא הסתכם בכ- 64.5 מליון שקל, זאת לעומת 69% ניצול בלבד בשנת 2001. במגזר הערבי, הדרוזי והבדואי הגיע אחוז ניצול התקציב בשנת 2002 ל- 98% והוא הסתכם ב- 118.5 מליון שקל. מנהל אגף תשתיות במשרד התחבורה, יצחק זוכמן מסר כי ישנה חשיבות רבה לניצול תקציב התשתיות בפרוייקטים עירוניים שכן הן מסייעות לשיפור זרימת התנועה ולצמצום משמעותי במספר תאונות הדרכים בתוך הערים. מנתוני משרד התחבורה עולה כי במקומות שבהם בוצעו שיפורים בטיחותיים כמו הקמת מעגלי תנועה (כיכרות), התקנת רמזורים ואמצעי בטיחות נוספים ירד מספר התאונות באופן משמעותי. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
ישראל ומיאנמר (בורמה) חתמו על הסכם
ישראל ומיאנמר (בורמה) חתמו על הסכם תעופה ראשון ישראל ומיאנמר (לשעבר בורמה) חתמו היום (21.1.03) על הסכם תעופה ראשון מסוגו המאפשר לכל אחת מהמדינות לבצע טיסות סדירות, שבועיות בין נתב"ג למינאנמר. ההסכם נחתם הבוקר במיאנמר בין סגן ראש מינהל התעופה האזרחית, אריק בן ארי לבין ראש מינהל התעופה של מיאנמר, וין מונג. הסכם התעופה נחתם לאחר משא ומתן ממושך שקיימו משלחות תעופה של שתי המדינות שבסופן הושגו סיכומים שאיפשרו את חתימת ההסכם. ממשרד התחבורה נמסר כי ההסכם יאפשר לשתי המדינות לבצע בשלב הראשון שתי טיסות סדירות, שבועיות לשתי המדינות, באמצעות חברות התעופה שיבחרו על ידי המדינות. בן ארי מסר כי ההסכם שנחתם יאפשר לישראל להרחיב את אפשרויות הטיסה של חברות תעופה ישראליות במזרח הרחוק גם מעבר למיאנמר. בשיחות התעופה, שנערכו במיאנמר, השתתפו מהצד הישראלי גם נציגים של מינהל התעופה האזרחית, משרד החוץ ו"אל על". מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

o a k y

New member
סתם שאלה.. במה עוזר לנו ההסכם../images/Emo35.gif

ישראל ומיאנמר (בורמה) חתמו על הסכם
ישראל ומיאנמר (בורמה) חתמו על הסכם תעופה ראשון ישראל ומיאנמר (לשעבר בורמה) חתמו היום (21.1.03) על הסכם תעופה ראשון מסוגו המאפשר לכל אחת מהמדינות לבצע טיסות סדירות, שבועיות בין נתב"ג למינאנמר. ההסכם נחתם הבוקר במיאנמר בין סגן ראש מינהל התעופה האזרחית, אריק בן ארי לבין ראש מינהל התעופה של מיאנמר, וין מונג. הסכם התעופה נחתם לאחר משא ומתן ממושך שקיימו משלחות תעופה של שתי המדינות שבסופן הושגו סיכומים שאיפשרו את חתימת ההסכם. ממשרד התחבורה נמסר כי ההסכם יאפשר לשתי המדינות לבצע בשלב הראשון שתי טיסות סדירות, שבועיות לשתי המדינות, באמצעות חברות התעופה שיבחרו על ידי המדינות. בן ארי מסר כי ההסכם שנחתם יאפשר לישראל להרחיב את אפשרויות הטיסה של חברות תעופה ישראליות במזרח הרחוק גם מעבר למיאנמר. בשיחות התעופה, שנערכו במיאנמר, השתתפו מהצד הישראלי גם נציגים של מינהל התעופה האזרחית, משרד החוץ ו"אל על". מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
סתם שאלה.. במה עוזר לנו ההסכם
 

oren*

New member
הוא מאפשר למטוסים ישראלים לטוס

סתם שאלה.. במה עוזר לנו ההסכם
הוא מאפשר למטוסים ישראלים לטוס
מעליה. הם טסו מעליה עד היום בחלק מהנתיבים למזרח הרחוק, אבל רק משום שהיחסים עם בורמה היו שקטים (ולא מתוקף הסכם).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה