למדתי כבר לא להתווכח עם עובדות...
<embed/>מה שהבחורצ׳יק לא מספר לנו זה באיזו תדירות הוא מחליף כבלים, מטפל במיסבים, מה אורך המסלולים ותנאי מזג האוויר.
עזוב רגע את עניין השימון - השטיפה שהוא עושה אחרי כל רכיבה עם כמויות המים והסבון - לא מועילה למיסבים, הסבון שנכנס לצנרת הכבלים לא מוסיף לתוחלת החיים שלהם.
באשר לשימוש ב-WD40 עם ההצלחה לא מתווכחים... שימוש בו כדגריזר זו פעולה סבירה. שימוש בו כחומר סיכה זו גם אפשרות סבירה כל עוד מדובר בשימוש לטווח קצר, לרכיבות קצרות וללא עודף אבק. יש לי תחושה שבתנאים של ארצנו השימוש בו כחומר סיכה יהיה בעייתי. הריסוס שהוא עושה על המעצורים, כולל הצמיג והחישוק, נראה לי הזוי. גומי של צמיגים לא ממש אוהב את החומר הזה, אבל מאחר ומדובר ב-Control-Frick ששוטף את הצמיגים בסבון אחרי כל רכיבה, הוא בטח גם מחליף אותם אחרי כל רכיבה שלישית, לפני שהתרסיס מספיק להזיק.