ניראה לי שחזרתי לזה

B o o o o M

New member
ניראה לי שחזרתי לזה ../images/Emo10.gif

לסיגריות. סעמק. כולה נסעתי לחו"ל עם חברים... כולם עישנו... זה חו"ל... חובה היה... אוף. חזרתי לפני שבועים. אתמול כשיצאתי לעשן הגעתי להכרה שאני שוב צריכה את זה. פאק.
 

tanay111

New member
ומה אם כולם יקפצו מהגג גם תקפצי ?

כולם יעשנו סמים גם תעשני ? אז את חייבת להתחיל מחדש . ושום דבר לא חובה מה זה רשום באיזה ספר שבחול מעשנים סיגריות . פשוט תגידי אני מפסיקה ותפסיקי ולא תפחיתי או משהו כזה פשוט להפסיק . בהצלחה טניה
 

B o o o o M

New member
לא אחותי זה שונה

סמים בחיים לא ניסיתי, אני מאמינה שיותר קל לא לנסות בכלל מאשר לנסות פעם אחת ולא להמשיך פעם שניה- ומבחינתי סמים זה גבול לגמריי... כך חונכתי בקשר לסיגריות אני מודעת לעובדה שזה רע, עישנתי 5 שנים לפני שהפסקתי, הפסקתי לחודש וחצי ואין אני לא יכולתי לעמוד בפיתוי... כבר עברו 3 שבועות מאז שחזרתי ושוב אני מעשנת ושוב כולי בריח המגעיל הזה ומשתעלת
אוף אני לא מאמינה שחזרתי אבל אני לא יכולה בלי... וחוצמיזה אני עכשיו בתקופה לא הכי טובה אני מפחדת ליפול לדיכאון חזק אם אני אפסיק ..
 

tanay111

New member
או קיי אז מה כול פעם ../images/Emo35.gif

שתפסיקי לעשן ויקרא לך משהו רע בחיים אז תברחי לסיגריות כי זה מרגיע אותך וזה עוזר לך עם העצבים . זה לא הולך ככה תעשי את הפעולות הנכונות תפסיקי לעשן פעם אחת ולתמיד . ותלמדי להיתמודד אפילו שאת בתקופה רעה ואת בדיכאון ורע לך לא לברוח ןלסיגריות כמו שאני לא בורחת לסמים . זה פשוט לא הולך ככה . את צריכה ללמוד שזה לא פתרון לבעיות . אני מציאה לך שכול עוד שלא מאוחר תפסיקי כי זה מפריע לך בחיים .
 
למעלה