ניתוח בקע טבורי חוזר

אמיר לב1

New member
ניתוח בקע טבורי חוזר

שלום,
קודם כל , טוב לראות שיש פורום שמסדר את הכמות האדירה של המידע בתחום.
תודה על כך.

לשאלתי, לפני כ3 שנים עברתי ניתוח בקע טבורי. הותקנה לי רשת מעל הטבור ועפ"י הרופא המנתח , הניתוח עבר בהצלחה יתרה.
במהלך השנים היו פה ושם כאבים ואי נעימויות שעברו במצב מנוחה.
אציין שאני מתאמן שנים במשקלים כבדים ולאחר הניתוח חיכיתי כ3 חודשים עד שחזרתי להתאמן בהדרגה.
בחודשים האחרונים אני חווה יותר ויותר כאבים, כאשר בחודש האחרון איזור הבקע התנפח וגדל בצורה משמעותית עד הופעת "כרס" קבועה.
בבדיקת US לפני כחודש נמצא בקע עם שומן.
הוסבר לי ע"י רופא משפחה שהניתוח שעברתי לא היה הניתוח הנכון עבורי בגלל צורת האימון שלי , כאשר הרופא הסביר לי שהרשת היתה אמורה להיות מתחת לשרירי הבטן אך למעשה כרגע מעליהם.

אשמח אם אפשר הסבר על כך , והאם מתקיימים בארץ ניתוחים מהסוג הזה כפתוחים או לפרוסקופיה , כיוון שלאחר בדיקה עם קופת חולים כללית , הדרך היחידה היא באופן פרטי ומעט מאוד מנתחים מבצעים זאת


תודה מקרב לב
אמיר
 
למה הבקע בטבור חזר ואם יש פתרון

אמיר, שלום
קודם כל, יש פתרון כמעט לכל מצב למעט בקעים ענקיים ומצב המטופל ירוד. גם בשיטה לפרסקופית וגם בשיטה פתוחה, ולפעמים ניתוח "היברידי" שמשלב לפרסקופיה ביחד עם פתיחה, הכל לפי העניין.
אינני מבין איזה הסבר אתה מחפש לפי מיעוט הפרטים על הניתוח שכתבת. צריך לראות את דו"ח הניתוח איזה רשת ואיך הונחה. סיכום מחלה בלבד בדרך כלל לא מספיק אם אינו כולל גם את פרטי הניתוח. אם אין לך, אפשר לבקש מהארכיון של המוסד איפה שנותחת.
אני מתמחה בניתוחים חוזרים וניתן לטלפן למרפאה ב 03-6533702 או למזכירה שלי ב 054-5701350. ניתן להתעיין במצב שלך ולהסביר מה ואיך. לרוב ניתן בינתיים לבצע אצלי את הניתוח במסגרת ציבורי בהעדר ביטוח פרטי.
בהצלחה
 
למעלה