מניסיון אישי - בענייני פרוצדורה, האמיני למנתח
בדרך כלל, הבעיות בקופת חולים נובעות מחוסר ידיעה של פקיד ספציפי את הנהלים.
אם המנתח אומר לך שהנהלים מניסיונו הם כך וכך, האמיני לו.
השאלה למי פנית בקופת חולים? לפקיד במשרד הסניף? מה הוא אמר לך?
אם מדובר בפקיד כלשהו, פני לממונה עליו (מנהל המשרד בסניף). אם גם הוא לא יודע להסביר לך בבירור את הנוהל, ומפנה אותך למבוי סתום, פני למי שמעליו - משרד המחוז. הרימי קצת קולך, דרשי להבין בדיוק את הכללים, השווי מידע בין מה שאומר לך הפקיד, לבין מה שאומרים המנהלים, לבין מה שנאמר לך בטלפון של הקופה, ולאט לאט תגיעי למידע אמת...
למה את רוצה להוציא את הטבעת? האם אי אפשר להימנע מכך (מה שעדיף)?