שלום,
אני מנוי באינטרנט הסיבים של פרטנר. החל משנת 2018. עד כה האינטרנט היה מעולה בלי נתוקים, תלונות או עניינים. לפתע החלו ניתוקים בעיקר ברשת ה 5GhZ. זה שנוסף לבית מכשיר חדש או הפרעות או משהו...אנחנו כאילו בשיגרה והניתוקים קורים. בשיחה עם הנציג הטכני הוא אישר שהוא רואה במערכות שלו הרבה ניתוקים על יום. נשלח טכנאי שהחליף את הראוטר, את קופסאת ההמרה מסיב לנחושת בסוויץ למטה הוא החליף פורט, הסיב האופטי בדערה הוחלף...הכל. גם עם הראוטר החדש הניתוקים ממשיכים. לפי פרטנר הקו תקין.
אשמח לתובנות ממכם.
הבן שלי מתערב בראוטר כל הזמן. לא בדיוק מסביר מה עושה. מה הוא יכול לשנות בראוטר כך שיהיו הניתוקים הללו במיוחד ברשת ה 5GhZ. הדבר היחידי שזיהיתי שהוא עשה, זה שיש רשימה של 4 port forwording.
אני מנוי באינטרנט הסיבים של פרטנר. החל משנת 2018. עד כה האינטרנט היה מעולה בלי נתוקים, תלונות או עניינים. לפתע החלו ניתוקים בעיקר ברשת ה 5GhZ. זה שנוסף לבית מכשיר חדש או הפרעות או משהו...אנחנו כאילו בשיגרה והניתוקים קורים. בשיחה עם הנציג הטכני הוא אישר שהוא רואה במערכות שלו הרבה ניתוקים על יום. נשלח טכנאי שהחליף את הראוטר, את קופסאת ההמרה מסיב לנחושת בסוויץ למטה הוא החליף פורט, הסיב האופטי בדערה הוחלף...הכל. גם עם הראוטר החדש הניתוקים ממשיכים. לפי פרטנר הקו תקין.
אשמח לתובנות ממכם.
הבן שלי מתערב בראוטר כל הזמן. לא בדיוק מסביר מה עושה. מה הוא יכול לשנות בראוטר כך שיהיו הניתוקים הללו במיוחד ברשת ה 5GhZ. הדבר היחידי שזיהיתי שהוא עשה, זה שיש רשימה של 4 port forwording.