ניתוק מנוי בתוך 3 ימים.
שלום רב ,
היו ברשותי 10 מנויי גישה לאינטרנט באחת מספקיות האינטרנט (נטויז'ן ,בזק בינ"ל, סמייל אני בכוונה לא מזכיר כרגע באיזו חברה)
לפני כ-10 חודשים ביקשתי מהחברה לנתק לי את המנויים, הנציג הפרטי העביר אותי לנציג עסקי מכיון שיש לי 10 מנויים, הנציג העסקי החזיר אותי לנציג פרטי וחוזר חלילה.
בקיצור כדררו אותי מאחד לשני במשך החודש שבו פניתי 6 פעמים.
לאחר מכן שלחתי בקשה כתובה מאתר "נתק" לביטול המנויים , הפקס הגיע בודאות והוא שמור אצלי.
גם לאחר משלוח הפקס אף אחד לא שעה לתחנוניי ושוב הסבירו לי , אתה עסקי אבל גם פרטי ואף אחד לא לקח אחריות וניתק לי את המנויים.
פניתי וביקשתי לשוחח עם מנהל שגם לא עזר לי כל כך.
החיובים המשיכו לרדת לי כל חודש ופשוט הרגשתי חסר אונים.
אחד הנציגים לפחות שעה לבקשותיי והסכים להחזיר לי את רוב התשלומים העודפים חזרה לאשראי שלי אך עדיין לא ניתק את המנויים.
שלחתי מכתב התראה למחלקת פניות הציבור של החברה ובו בקשה לנתק מיידית את השרותים ולפצות אותי על 5 שעות שיחה מתישות מלאות בתחנונים מצידי .
מכיוון שלא ענו למכתב ששלחתי הגשתי תביעה בסך של 12000 ש"ח בביה"מש לתביעות קטנות וראו זה פלא לאחר כשבועיים קיבלתי טלפון בו
מציעים לי להתפשר על סך של 4000 ש"ח ובתמורה לבטל את התביעה כמובן.
שאלתי היא האם כדאי להתמקח על גובה ההתפשרות ולנסות להגיע ל6000 ש"ח או שברי שהשופט יפסוק לזכותי 10,000 ש"ח פיצוי לדוגמא לאור ההתנהלות הנפשעת?
נ"ב:אני התאמצתי מאד לא להגיע למצב שמפצים אותי אבל למרוח בן אדם עשרה חודשים ולהמשיך לגבות ממנו כל חודש 350 ש"ח אז באמת מגיע לי.
שלום רב ,
היו ברשותי 10 מנויי גישה לאינטרנט באחת מספקיות האינטרנט (נטויז'ן ,בזק בינ"ל, סמייל אני בכוונה לא מזכיר כרגע באיזו חברה)
לפני כ-10 חודשים ביקשתי מהחברה לנתק לי את המנויים, הנציג הפרטי העביר אותי לנציג עסקי מכיון שיש לי 10 מנויים, הנציג העסקי החזיר אותי לנציג פרטי וחוזר חלילה.
בקיצור כדררו אותי מאחד לשני במשך החודש שבו פניתי 6 פעמים.
לאחר מכן שלחתי בקשה כתובה מאתר "נתק" לביטול המנויים , הפקס הגיע בודאות והוא שמור אצלי.
גם לאחר משלוח הפקס אף אחד לא שעה לתחנוניי ושוב הסבירו לי , אתה עסקי אבל גם פרטי ואף אחד לא לקח אחריות וניתק לי את המנויים.
פניתי וביקשתי לשוחח עם מנהל שגם לא עזר לי כל כך.
החיובים המשיכו לרדת לי כל חודש ופשוט הרגשתי חסר אונים.
אחד הנציגים לפחות שעה לבקשותיי והסכים להחזיר לי את רוב התשלומים העודפים חזרה לאשראי שלי אך עדיין לא ניתק את המנויים.
שלחתי מכתב התראה למחלקת פניות הציבור של החברה ובו בקשה לנתק מיידית את השרותים ולפצות אותי על 5 שעות שיחה מתישות מלאות בתחנונים מצידי .
מכיוון שלא ענו למכתב ששלחתי הגשתי תביעה בסך של 12000 ש"ח בביה"מש לתביעות קטנות וראו זה פלא לאחר כשבועיים קיבלתי טלפון בו
מציעים לי להתפשר על סך של 4000 ש"ח ובתמורה לבטל את התביעה כמובן.
שאלתי היא האם כדאי להתמקח על גובה ההתפשרות ולנסות להגיע ל6000 ש"ח או שברי שהשופט יפסוק לזכותי 10,000 ש"ח פיצוי לדוגמא לאור ההתנהלות הנפשעת?
נ"ב:אני התאמצתי מאד לא להגיע למצב שמפצים אותי אבל למרוח בן אדם עשרה חודשים ולהמשיך לגבות ממנו כל חודש 350 ש"ח אז באמת מגיע לי.