ניתוק מנוי סלולר באיחור

קדין

New member
ניתוק מנוי סלולר באיחור

לאחר טעות כלשהי בחשבונית, שלחתי מייל דרך האתר של חברת אורנג' ושם ביקשתי שיזכו אותי או לחילופין ינתקו לי את המנוי במידה והם לא מזכים.
בתגובה קיבלתי מייל שהם מוכנים לזכות על מחצית מהסכום והמייל נחתם ב"מחכה לאישורך". החזרתי מייל לשולח שאני מבקשת לנתק את המנוי בכל מקרה, כמובן עם כל הפרטים האישיים שלי.
לאחר 10 ימים ללא מענה, נכנסתי לצ'אט דרך האתר ושם נאמר לי שהנושא נפל בין הכסאות כי הנציג שאליו שלחתי מייל לא היה בעבודה. המשכתי טיפול עם המנהל שלו, ממחלקת פניות ציבור.
הסברתי להם על חוק הגנת הצרכן ועסקה מתמשכת והוא הציע לי פיצוי של 500 שקל.
אמר שהחוק אומר שאני צריכה לשלוח בקשת ניתוק דרך האתר, אמרתי ששלחתי חזרה למי שהחזיר לי תשובה לראשונה, אמר שזה לא תקף ושהנציג בכלל לא חיכה לתשובה ממני כי הוא הניח שאחזיר תשובה שוב דרך האתר ולא כ"השב" למייל שלו (למרות שרשם בבירור "מחכה לאישורך").
כרגע מוכנים לזכות אותי ב1000 ש"ח כולל חתימה על כתב הסכמה.
האם ניתן לתבוע או שעדיף שאקח את הזיכוי?
תודה רבה
 
אם ביקשת להתנתק בכתב, אז משפטית ניתן לתבוע

עד 10,000 ש״ח ללא הוכחת נזק. עכשיו הכל שאלה האם יש לך כוח להתעסק עם זה או לא.

אני כשלעצמי אוהב להתעסק בזה, ואני חושב שעד שהחברות לא ״ישלמו״ דברים ימשיכו ״ליפול בין הכיסאות״.
 
למעלה