אחרת אם יש לך דוור שהוא 100 קילו , החבילות יצטמצמו ל20? ואם יש דוורת של 60 קילו זה יהפוך ל80? יתחילו לצוות דוורים לפי משקל ומסלול?
אני מת להיות זבוב על הקיר בפגישות האלו
"דני, אתה לוקח את מסלול אחד... זה רק 2 ק"מ אין לך הרבה..."
דני: "סעמק! אבל הורדתי 5 קילו חודש שעבר!!!"
ברור שלא... אבל כשאתה כולל את משקל הרוכב יחד עם המפרט...
אתה חייב להחסיר את המשקל שלו מסך המשקל כללי... כדי לקבל את מקסימום החבילות.
ואז יוצא לך שדוורית של 60 קילו יכולה לקחת על עצמה עוד 60 קילו דואר, בעוד שדוור של 90 קילו יכול לקחת רק עד 30 קילו. זה חתיכת הבדל, ואז אתה צריך להתחשב במשקל הדוורים כשאתה מצוות להם מסלולי חלוקה. כאשר דוור קל יותר יכול לחלק יותר דואר. ככה נראה לי לפחות.
למה לא? תראה את כל הנערים שמרכיבים חבר/ה בדרך לבי"ס
שני נערים + תיקים + ג'ל בשער בטח שוקלים כמו דוור ממוצע עם שק דואר...
בכל מקרה, אני חושב שאתה כבר מסכים איתי שהמכרז מדבר על המעמס הכללי שהאופניים יוכלו לסחוב, ולא רק משקל החבילות.
נכון, גם במקרה של 110 קילו, השאלה לכמה זמן זה מחזיק מעמד..
אם הם צריכים לעלות ולרדת מדרכות במקרה של נערים, הנער יכול לקפוץ הצידה, החבילות לא.
אם האופניים מתקלקלים בדרך, מקסימום הם מאחרים לבית ספר, פה הדוור מנוטרל.
באתר רשום שזה מיועד ל90 ק"ג,אני שוקל מעל 130 קילו.האופניים נוסעות כאילו אין מחר. אין שמיניות בגלגלים וטווח הנסיעה בערך 30 ק"מ מטעינה לטעינה.
לא לקפוץ מדרכות-לשים לב לבורות-לבדוק לחץ אוויר פעם בשבוע וההנאה מובטחת.